ik heb die gedaan ja, maar wel gewacht tot ik al mijn ensembles had, dan is dat maar 1 productieVraagje.......Doen jullie wel alle opdrachten? Ik moet nu 1000 muzieknoten doneren (opdracht 53,) die ik wel al hebt maar dacht dat jullie of vele van jullie die opdrachten niet deden.......dus vond het zonde van mijn muzieknoten, Bekijk bijlage 6805
dat is 1 van de 4 mogelijkheden van liedjes. Bij mij bugde die ook wel, ik had de trollenrock samen met een ander soort liedje gemaakt en geind, en de quest werd niet afgevinkt.Dank je wel Wonder nar, ander vraagje.......
Opdracht componeer een trollenrock, wat wordt daar precies mee bedoeld? ik heb nl een lied gemaakt en geind maar die werd niet afgevinkt
Bekijk bijlage 6807
Dank je, ik heb nu 1 trollenrock gemaakt en geïnd maar werdt niet afgevinkt, heb een ticket aangemaakt naar support, ben benieuwd.dat is 1 van de 4 mogelijkheden van liedjes. Bij mij bugde die ook wel, ik had de trollenrock samen met een ander soort liedje gemaakt en geind, en de quest werd niet afgevinkt.
Dus beter zorgen dat je enkel een trollenrock maakt en geen combi met andere liedjes, of anders moet je support ticket maken zodat ze het kunnen fixen voor je.
Is inderdaad erg onduidelijk. Je moet de produktie aanklikken als je ruimte hebt in de portaal produktie (dus minstens 1 leeg vakje in de rij bovenaan), en dan kun je onderaan lezen hoe de produktie heet.Trollenrock zit dus rechts,pffff moet je ook maar weten