• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

Deleted User - 126838

Guest
Vraagje: Dankzij jullie adviezen heb ik nu hfdstk 20 af, maar nu staat de opdracht om 15 emsembles bouwen (plaatsen). Ik heb die wel, maar vind het doodzonde om mijn teleporteurs daaraan op te offeren. Als ik deze opdracht niet uitvoer, wat gebeurt er dan, als hfdstk 21 (of eerder) start?
 
Ik heb een vraag. Ik wil mijn portaal uppen naar level 3 en daarvoor worden 2 van elk ensemble gevraagd. Van 2 van de 3 ensembles heb ik er nu 2 staan maar hij telt er maar 1. Wat doe ik niet goed?
Screenshot_20231006-102418_Elvenar.jpg


Screenshot_20231006-102231_Elvenar.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231006-102235_Elvenar.jpg
    Screenshot_20231006-102235_Elvenar.jpg
    214 KB · Weergaven: 22
Die dingen krijg je wanneer je een ensemble bouwt. Jemoet eerst nog weer een trommelensemble bouwen voordat je dat ritme plaatje krijgt
 
Inno heeft voor dit hoofdstuk een cursus "hoe schrijf ik het zo onduidelijk mogelijk op" gevolgd, en ze zijn geslaagd :p

Het antwoord is

level 1 geen ensembles (voor zover ik me kan herinneren).
level 2 0+1 = 1 ensemble
level 3 1 + 2 = 3 ensembles
level 4 3 + 3 = 6 ensembles

Weet niet geheel of de levels enzo kloppen, maar je benodigdheden zijn dus bovenop wat je al hebt staan.
"2 nodig": betekent dus 2 extra bouwen, en niet 2 in totaal hebben.
 
Klopt zoals Albert beschrijft. Als je voor level 2 1 ensemble van ieder hebt staan moet je voor level 3 2 ensembles van ieder bijbouwen zodat je op 3 van ieder uitkomt.
Moet je straks portaal naar level 4 uppen moet je 3 ensembles van ieder bijbouwen zodat je dan op 6 van ieder uitkomt.
Echter als je vortex op minimaal level 14 hebt kan je er aan denken om portaal niet naar 4 te uppen en zodoende dan ook die ensembles niet hoeft te bouwen. Dit heeft alleen gevolgen voor de opdrachten die je doet en niet voor het spel. En 3x 3 ensembles scheelt je een hoop ruimte. Heb je vortex niet op 14 ontkom je er niet aan om ze te bouwen en portaal naar level 4 te uppen. Anders ga je het hoofdstuk niet afkrijgen.
Tip die ik je kan geven. Om ruimte te creëren kan je er over nadenken om huizen in je opslag te zetten of als je veel wapenkamers hebt daar wat van in de opslag.
 
Bovenaan