• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Evolutie van de Feniks

DeletedUser2578

Guest
Yep zou vandaag moeten starten. Ergens begin van de middag is de verwachting. Een precieze tijd is naar mijn weten niet bekendgemaakt en varieert een beetje van keer tot keer.

May the flames improve your city! ;)

Haha thanks, same for you!:cool:
 

DeletedUser2578

Guest
Was het de vorige keer niet al om 10:00?

Die gaan we vandaag iig niet meer halen ;)

Ik kan het me niet herinneren en op de ingame hebben we nog geen formele aankondiging gehad wanneer het wel precies start. Mss start het alsnog vandaag om 13:00 uur en anders wordt het ff afwachten....:)
 

DeletedUser2578

Guest
Ik kan het me niet herinneren en op de ingame hebben we nog geen formele aankondiging gehad wanneer het wel precies start. Mss start het alsnog vandaag om 13:00 uur en anders wordt het ff afwachten....:)
Haha plaats ik net dit bericht en het Feniks event start! Veel plezier en succes allemaal!:)
 

DeletedUser2578

Guest
wat een rare effecten
ondermijning van de oude wonderen???
raar raar
Ja heel apart. Zo heb je ook 3x dierenvoeding badges. Ik denk dat het te maken heeft met het bouwen van de eventgebouwen om de eventopdrachten te kunnen maken(?)
 
De verschillende recepten voor dierenvoeding in de academie zorgen ervoor dat iedereen een recept kan kiezen met de relikwieën die niet nodig zijn voor de productieboosts van T1 t/m T6.
 

DeletedUser2578

Guest
De verschillende recepten voor dierenvoeding in de academie zorgen ervoor dat iedereen een recept kan kiezen met de relikwieën die niet nodig zijn voor de productieboosts van T1 t/m T6.
Thanks voor de info! Het is dus verrassend anders dan we gewoonlijk met het event gewend zijn, ben benieuwd!:)
 
De verschillende recepten voor dierenvoeding in de academie zorgen ervoor dat iedereen een recept kan kiezen met de relikwieën die niet nodig zijn voor de productieboosts van T1 t/m T6.

Dus je moet opletten welke voorbij komen... want ze komen iig ook voorbij met die voor de boosts... had 3 opties alleen met boostrelieken... Niets boosts zullen nog wel voorbij komen ga ik dan maar vanuit...
 

DeletedUser2578

Guest
...had 3 opties alleen met boostrelieken... Niets boosts zullen nog wel voorbij komen ga ik dan maar vanuit...
Bij mij zijn ook alleen de boosts relikwieën langs geweest. Nu wachten op de non-boosts relikwiën.
 

DeletedUser3382

Guest
Hoe maak ik dierenvoeding in de magische academie? Ik zie wel dierenvoeding staan bij het tabblad betoveringen (3 stuks), maar niet bij produceren.
 
Hoe maak ik dierenvoeding in de magische academie? Ik zie wel dierenvoeding staan bij het tabblad betoveringen (3 stuks), maar niet bij produceren.
De recepten voor dierenvoeding zijn toegevoegd aan de lijst van de handwerken. Je moet dus kijken op het tabblad Handwerken, daar zul je ze dus af en toe zien langskomen.
 
Ik snap het nog niet helemaal maar dat geeft niet....het is even uitzoeken en wennen dat het dit keer anders is...:)

Het maken van dierenvoeding kost een aantal fragmentenGeen fragmenten, 2 combinatieversneller spreuken en 5x een relekwie. er zijn 9 recepten te krijgen in je academie die dierenvoeding maken. elk recept vraagt 1 van de 9 relekwieen.

edit: paar dingen gewijzigd
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2578

Guest
Het maken van dierenvoeding kost een aantal fragmenten, 2 katalist spreuken en 5x een relekwie. er zijn 9 recepten te krijgen in je academie die dierenvoeding maken. elk recept vraagt 1 van de 9 relekwieen.
Thanks voor de info CrazyWizard! Dan zal ik nu in de academie bij Handwerken eentje aan het werk zetten!:)
 

DeletedUser3382

Guest
Zag de opdrachten voor dierenvoeding niet staan bij handwerken. Dus iedere 6 uur kijken...
Trouwens, katalist = combinatieversneller [+ 5x een relikwie].
 

DeletedUser

Guest
Tja, ruim een maand geleden een gloednieuw email adres aangemaakt (op advies van @DonFrank), dat email adres nergens anders voor gebruikt als voor Elvenar. Niets uitgevinkt voor advertenties, aanbiedingen en dergelijke. Volgens @DonFrank zou het nu helemaal goed moet komen met de nieuwsbrief en vooral met de cadeautjes......

Maar wat blijkt ...... heeft geen ene mallemoer geholpen, ik krijg nog steeds geen nieuwsbrief en geen essence cadeau. Kortom het heeft helemaal niets te maken met je email-adres maar staat gewoon hard in je Speler-account. :mad:

Bedankt Inno, voor de blunder die jullie hierin gemaakt hebben en de totale weigering om dit op te lossen :(
 

Deleted User - 370874

Guest
Tja, ruim een maand geleden een gloednieuw email adres aangemaakt (op advies van @DonFrank), dat email adres nergens anders voor gebruikt als voor Elvenar. Niets uitgevinkt voor advertenties, aanbiedingen en dergelijke. Volgens @DonFrank zou het nu helemaal goed moet komen met de nieuwsbrief en vooral met de cadeautjes......

Maar wat blijkt ...... heeft geen ene mallemoer geholpen, ik krijg nog steeds geen nieuwsbrief en geen essence cadeau. Kortom het heeft helemaal niets te maken met je email-adres maar staat gewoon hard in je Speler-account. :mad:

Bedankt Inno, voor de blunder die jullie hierin gemaakt hebben en de totale weigering om dit op te lossen :(

Ik zou je graag willen adviseren om dit stukje te lezen van @DonFrank .
Hier wordt onder andere uitgelegd waarom een deel van de spelers netjes de CRM opties aan hebt staan toch geen nieuwsletter ontvangt.
 
Bovenaan