• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Evolutie van de Feniks

DeletedUser3578

Guest
@didi oh ja bijna vergeten DIDI namens onze gehele bs dank voor de fantastische spoilers , je maakt het very easy !!!
Dank je wel !!!!
 

DeletedUser2989

Guest
ik kreeg op 1 van mijn 3 accounts ook geen cadeautjes via de mail, van email gewisseld en is nu in orde. Deze keer wel 100 luchtextract gekregen. Ik vermoed dat het ook voor de Mods vrij lastig is de oorzaak van het niet krijgen van mails te achterhalen.
 
dit hele evenement is totaal verspilde moeite

die fenikscultus de zogenaamde hoofdprijzen zijn totaal waardeloos
door die extra dieren voeding is nu oko het handwerken totaal verziekt
er zit daar nu ook al niets nuttigs meer bij

ik ga alles slopen en hoop dat ik dan maar nog een beetje een dagprijs van enige waarde kan winnen

echt heel erg jammer dit
een nieuw iets wat totaal de plank misslaat

hoop dat dat dierenvoer totaal uit het spel gehaald wordt doodzonde dit
 
Heerlijk die positiviteit. :D
ben gewoon heel erg teleurgesteld
had me heel erg verheugd op die mooie feniks gebouwen de herijzenis van de feniks met dat vuur dat was een schitterend gebouw
helaas weggehaald omdat het echt veels te laag in waarde was geworden...

En dan krijg je deze waardeloze bagger heb alles al gesloopt en of verbroken

ik mis nu de knop om zo'n heel evenement gewoon uit te zetten netzo als die domme bsa's
 
ben gewoon heel erg teleurgesteld
had me heel erg verheugd op die mooie feniks gebouwen de herijzenis van de feniks met dat vuur dat was een schitterend gebouw
helaas weggehaald omdat het echt veels te laag in waarde was geworden...

En dan krijg je deze waardeloze bagger heb alles al gesloopt en of verbroken

ik mis nu de knop om zo'n heel evenement gewoon uit te zetten netzo als die domme bsa's
Je krijgt de mogelijkheid om met het event mee te spelen en prijzen te winnen hoe groot of klein die ook zijn.
Je bent niet verplicht om mee te spelen.
Bovendien je kan de gewonnen prijzen altijd nog als voer gebruiken in je MA.
En uit die kistjes valt altijd wel wat leuks te halen zoals boosters of kp-instants.
 

DeletedUser1294

Guest
Ik twijfel nog of ik de fenix-gebouwen ga plaatsen.
De sets werden steeds beter na elk event, dus de kans dat er in een volgend event weer zoiets komt met een betere opbrengst is aanwezig.

Ik ga eerst maar eens kijken wat de bevindingen van andere spelers zijn, voordat ik ruimte, voer en fenixartifacten ga verspillen aan gebouwen die naar mijn idee nu nog niet heel rendabel lijken.
 

DeletedUser4327

Guest
Zijn er nog mensen met streaming problemen? Ik ben een voorraad veren kwijt geraakt. Iemand een idee hoe dat terug te krijgen? Toch wel zonde van de inspanningen :)
 

Deleted User - 147694

Guest
Heb je een support-ticket aangemaakt ingame?

Is meestal de snelste manier naar een antwoord.
 

DeletedUser4327

Guest
Alvast bedankt voor de info ivyspine maar ik ben redelijk nieuw hier. Hoe maak je zo'n ticket aan?
 

DeletedUser2989

Guest
Ik vind het een leuk nieuw spelelement. De vuurfeniks biedt als special effect een totaal nieuwe optie, heeft natuurlijk wel wat artefacten nodig, maar als we alles op een presenteerblaadje krijgen is er ook niks meer aan. Ik ben het dus niet eens met de baggerproducent van hierboven.
 
Het staat of valt met hoe vaak het dieren voedsel voorbij komt in de academie. Ik had vandaag het 1e recept er van, voor 1 voedsel.

Ik kijk elke 8 uur of er een combat gebouwtje voorbij komt als recept, maar dat duurt tegenwoordig weken voor je er 1tje kan maken.
 

DeletedUser2975

Guest
Heb net hetzelfde Didi1, heb wel vriendelijke berichtjes van Moderator Slachtsmeester gekregen om te proberen het op te lossen, maar niks helpt:(
Is al zo sinds de events begonnen zijn. En hiervoor kreeg ik ze dan nog wel zo in cadeau, maar ze mogen het niet meer doen . Dus geen 100 extraatjes bij .:oops:
Warme troostknufietjes voor al die naast de extraatjes pakken
Van Rozenelfje
Hier van hetzelfde laken een pak, support aangemaakt en als antwoord..misschien in de spam, of iets uit gevinkt ...alle 4 vinkjes zijn groen dus...waar blijft de nieuwsbrief, alle andere mededelingen betreffende dit spel komen allemaal binnen. Dus....dag 100 extracten :(. Gevalletje...willekeurige uitdeling?
 
dat irritante dierenvoer komt continue voorbij
dus mijn MA is op dit moment helaas ook niet te gebruiken, dus geen boosters op de militaire produktie jammer

dus handwerken is nu net na de introductie dus ook al zwaar ondermijnd

speel graag evenementen maar niet voor iets wat geen aanvulling is en wat voor niet diamant gebruikers geen prijs is
(ik gebruik wel diamanten; even alvast een reactie voor zijn)(niet voor dit evenement; anders wel als het goed was geweest)

daarnaast zijn de effecten tijdelijk en ook nog eens in de lijn van de oude wonderen; dus deze gebouwen verminderen de waarde van de oude wonderen; dit lijkt me duidelijk een verkeerde en dus doodlopende weg
 

DeletedUser

Guest
dat irritante dierenvoer komt continue voorbij

Het verschilt nogal per speler geloof ik, bij mij komt er bijna geen dierenvoer voorbij. En ik wil het wel graag craften....

daarnaast zijn de effecten tijdelijk en ook nog eens in de lijn van de oude wonderen; dus deze gebouwen verminderen de waarde van de oude wonderen; dit lijkt me duidelijk een verkeerde en dus doodlopende weg

Ze verminderen de waarde van de Oude Wonderen niet, maar versterken ze vooral! Ook leuk voor spelers die niet veel OWs hebben of ze nog niet op zo'n hoog level hebben.
En wat mij betreft terecht dat de effecten een tijdslimiet hebben en je er voer voor moet verzamelen om het effect in werking te stellen. Anders zou het spel volledig uit balans raken.

Ik vind de Feniksen een leuke variatie, je kunt kiezen welke je neer wilt zetten en evolueren.
Want qua ruimte vragen setgebouwen toch ook veel en de beloningen zijn niet voor alle gebouwen even boeiend. Ik heb bijv. de volledige carnaval set staan voor maximaal mana en zaden, maar de goederen, munten en hamertjes zijn voor mij overbodig.

Dus leuk dat we weer eens wat anders hebben nu en meer te kiezen hebben. Dat brengt ook meer variatie in de stedenbouw. Voor mij een win-win :)
 

DeletedUser3381

Guest
Ik zit vast op de dagopdracht van vandaag! Aangezien de gevechten in het toernooi dit keer niet meetellen en je geen andere optie dan een ontmoeting krijgt aangeboden, en ik momenteel vanwege hoofdstuk 7 nog geen orks kan maken en al 222 provincies heb verkend kan ik nu al stoppen met de dagopdrachten van het event.
 

DeletedUser234

Guest
een ontmoeting kan je onderhandelen of vechten, voor vechten heb je geen orks nodig.
 
Bovenaan