• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Carnaval

Mijn stad is nog heel klein. Hoe kan ik nou aan de Carnavalsvraag voldoen om in vraag 16 dan 5 aanbiedingen van andere spelers te aanvaarden. Voor een hele kleine stad kun je aan die spelvraag nooit voldoen.

Prima opdrachten, alleen hadden ze precies andersom moeten zijn.
Dus niet haal 5 van de markt zet er 1 op, maar zet 5 op de markt haal er 1 op.

Het grootste probleem van de markt is dat er te weinig passief wordt gehandeld (lees erop gezet) en te veel actief (lees eraf gehaald/lees niet gevonden)
Nu trek je de markt leeg ipv dat je hem vult.
 

Deleted User - 147694

Guest
Doorgevoerde fout de nog steeds niet is opgepakt in beta:
De mededeling dat ik snoepjes gevonden heb is feitelijk onjuist.
'Er zijn snoepjes te vinden' 'Er bevinden zich snoepjes' etc is veel beter.
Waarom?

Erg simpel; ik moet ze nog zoeken voordat ik ze vind en kan innen.

Zo zijn er wel meer knullige taalkundige fouten bij events.

Ik heb ook een post geplaatst over de tekst bij de resterende tijd dat je een dagprijs winnen kunt.

Je krijgt bijna het idee dat ze Google translate gebruikt hebben voor de vertaling... xD

Edit: Feitelijk zou het al opgelost zijn als ze dit er van maakten:

Er zijn snoepjes aan de rand van je stad gevonden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 370874

Guest
Alleen als je geluk hebt, ik krijg die mail nog steeds niet. :(

Er zijn een aantal mogelijkheden mogelijk waarom een speler geen nieuwsbrief ontvangen heeft. Hieronder noemen we de redenen op waardoor spelers mogelijk geen heeft nieuwsbrief ontvangen:
  1. De e-mail is wel ontvangen, maar in je spambox terecht gekomen. Controleer of de e-mail in je spambox terecht is gekomen.
  2. Je hebt je afgemeld voor de nieuwsbrieven. Wanneer je je hebt afgemeld voor een nieuwsbrief van één van de InnoGames spellen, kan je geen nieuwsbrieven meer ontvangen, van geen enkel spel.
  3. Je hebt recentelijk je e-mailadres gewijzigd. Wanneer je recentelijk je e-mailadres hebt aangepast, kan het zo zijn dat de e-mail nog naar je oude e-mailadres is verzonden.
Mails in de spambox worden door de meeste providers bewaard voor slechts een paar dagen tot maximaal 1 maand.

Daarnaast komt het ook voor dat speler denken dat ze hun account geregistreerd hebben op e-mail A, terwijl het eigenlijk een ander e-mailadres is.
Een speler denkt bijvoorbeeld dat het adres mijnadres@gmail.com is maar in feite mijnadres@kpnmail.nl of vice versa.
Je kan dit o.a nagaan door in te loggen met je e-mailadres in plaats van je accountnaam.
Als je zeker weet dat punt 1 t/m 3 niet voor jouw geld is het de moeite waard om eventueel je e-mailadress te wijzigen.

Je kan je e-mailadres op de volgende manier aanpassen:
  1. Login op Elvenar
  2. Klik op het instellingenicoontje rechtsonder in het scherm
  3. Klik op "Opties" (het kleinere instellingenicoontje in het menu dat omhoog komt)
  4. Klik op de groene knop na "Email en wachtwoord"
  5. Vul je nieuwe e-mailadres in en je wachtwoord in
  6. Klik op "Sla nieuw e-mailadres op"
We zien ook spelers die hun e-mailadres niet gevalideerd hebben.
Je kan je e-mailadres op de volgende manier valideren:
  1. Login op Elvenar
  2. Klik op het instellingenicoontje rechtsonder in het scherm
  3. Klik op "Opties" (het kleinere instellingenicoontje in het menu dat omhoog komt)
  4. Klik op de groene knop na "Email en wachtwoord"
  5. Klik op "Verstuur e-mail opnieuw"
  6. Volg de instructies in de e-mail die naar je e-mailadres is verzonden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 147694

Guest
Bedankt @Meesterslager.

Ik wist niet dat het uitzetten van deze optie ook zulke aanbiedingen tegen hield:

Ontvang e-mails over game-evenementen, functies en aanbiedingen, evenals nieuws over onze andere gamesWe spammen je niet met e-mails, we sturen ze alleen als we u iets belangrijks kunnen vertellen. Je kunt je hier of direct afmelden vanuit elke e-mail. Let op: als u zich afmeldt, ontvang je nog steeds belangrijke systeeme-mails, zoals meldingen voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord.
 

DeletedUser3578

Guest
@Billy77 , mee eens Billy77 , alleen als je geluk hebt krijg je de mails , een vriendin in onze bs heeft de stappen zoals beschreven door meesterslager al j.l november doorgevoerd (werd geadviseerd door Beldroth) en een nieuw gmail adres genomen waarop het spelaccount nu staat en nog steeds geen mail ook niet in spam .
Het beidt van Inno schijnt nu zo te zijn , krijg je geen mail dan heb je pech ook al staan al je instellingen juist zoals bij mijn vriendin. Het heeft dus ook geen zin meer om de mods te melden dat er geen nieuwsbrieven ontvangen zijn . Dus problematiek m.b.t nieuwsbrieven en geschenken wordt door Inno afgewimpeld op de speler (klant) . Ieder geval een reden voor mijn vriendin om geen dia etc meer te kopen , schijnbaar wil Inno dit zo .
 

Deleted User - 147694

Guest
Blijkbaar kost het meer om iemand eenmalig te laten onderzoeken wat het probleem is dan het oplossen opbrengt.

Maar goed, zo snijd InnoGames zichzelf inderdaad in de vingers bij spelers die wel bereid zijn om geld in de game te stoppen.
 

DeletedUser234

Guest
@Meesterslager , kijk maar terug in mijn support tickets, ik heb alles gedaan en jullie hebben alles gecontroleerd en toch krijg ik ze niet, ook niet in de spam. Ik heb zelfs aan een broeder die de mail wel kreeg het adres gevraagd, om die toe te voegen aan mijn contactpersonen en nog krijg ik geen mails.

Dus problematiek m.b.t nieuwsbrieven en geschenken wordt door Inno afgewimpeld op de speler (klant) .

@Angels Keep Daar ben ik het niet mee eens, het is eerder een probleem voor de forummods hier die weer uitleg moeten geven en voor de supporters die weer al die tickets moeten behandelen.

Oké ik krijg niet automatisch de mail, maar voor mij is dat verder geen probleem. Ik geef alleen aan dat het niet altijd opgelost is met de stappen van Meesterslager en dat je ook geluk moet hebben.

Eerst dacht men dat het door gmail kwam, maar intussen weet ik dat anderen met gmail wel de mails krijgen. Wij kunnen samen misschien wel alle oorzaken uitsluiten en zo tot de oorzaak komen, het hoeft niet altijd door Inno uitgevogeld te worden, vele dingen worden door de samenwerking van spelers opgelost.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg de mails wel op al mijn accounts maar in-game krijg ik op mijn hoofdaccount nooit meer aanbiedingen terwijl al mijn andere accounts deze wel krijgen. :(
 

DeletedUser

Guest
Er zijn een aantal mogelijkheden mogelijk waarom een speler geen nieuwsbrief ontvangen heeft. Hieronder noemen we de redenen op waardoor spelers mogelijk geen heeft nieuwsbrief ontvangen:
  1. De e-mail is wel ontvangen, maar in je spambox terecht gekomen. Controleer of de e-mail in je spambox terecht is gekomen.
  2. Je hebt je afgemeld voor de nieuwsbrieven. Wanneer je je hebt afgemeld voor een nieuwsbrief van één van de InnoGames spellen, kan je geen nieuwsbrieven meer ontvangen, van geen enkel spel.
  3. Je hebt recentelijk je e-mailadres gewijzigd. Wanneer je recentelijk je e-mailadres hebt aangepast, kan het zo zijn dat de e-mail nog naar je oude e-mailadres is verzonden.
Mails in de spambox worden door de meeste providers bewaard voor slechts een paar dagen tot maximaal 1 maand.

Daarnaast komt het ook voor dat speler denken dat ze hun account geregistreerd hebben op e-mail A, terwijl het eigenlijk een ander e-mailadres is.
Een speler denkt bijvoorbeeld dat het adres mijnadres@gmail.com is maar in feite mijnadres@kpnmail.nl of vice versa.
Je kan dit o.a nagaan door in te loggen met je e-mailadres in plaats van je accountnaam.
Als je zeker weet dat punt 1 t/m 3 niet voor jouw geld is het de moeite waard om eventueel je e-mailadress te wijzigen.

Je kan je e-mailadres op de volgende manier aanpassen:
  1. Login op Elvenar
  2. Klik op het instellingenicoontje rechtsonder in het scherm
  3. Klik op "Opties" (het kleinere instellingenicoontje in het menu dat omhoog komt)
  4. Klik op de groene knop na "Email en wachtwoord"
  5. Vul je nieuwe e-mailadres in en je wachtwoord in
  6. Klik op "Sla nieuw e-mailadres op"
We zien ook spelers die hun e-mailadres niet gevalideerd hebben.
Je kan je e-mailadres op de volgende manier valideren:
  1. Login op Elvenar
  2. Klik op het instellingenicoontje rechtsonder in het scherm
  3. Klik op "Opties" (het kleinere instellingenicoontje in het menu dat omhoog komt)
  4. Klik op de groene knop na "Email en wachtwoord"
  5. Klik op "Verstuur e-mail opnieuw"
  6. Volg de instructies in de e-mail die naar je e-mailadres is verzonden

Zal ik toch maar eens weer wat posten hier ;).

Het is prettig dat informatie over het niet ontvangen van de nieuwsbrief/mail met beloningen hier nu ook gepost is door een moderator. Helaas staat er niet bij dat de procedures rondom het toekennen van beloningen recentelijk zijn aangepast. Ik mag hier niet posten waar ik dat vandaan heb, maar blijkbaar krijgen we geen beloningen meer vanuit support bijgeschreven als we geen mail ontvangen hebben. Het leek mij voor iedereen toch ook wel belangrijke informatie.
 
Ik krijg de mails wel op al mijn accounts maar in-game krijg ik op mijn hoofdaccount nooit meer aanbiedingen terwijl al mijn andere accounts deze wel krijgen. :(

Idem, denk niet dat ik ooit 1 dia aanbieding heb gehad.
Maarja heb hier ook dag 1 die 2 arbeider gekocht met dia's (nee die kreeg je toen niet 1 gratis bij 10 euro dia's)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Zo zijn er wel meer knullige taalkundige fouten bij events.

Ik heb ook een post geplaatst over de tekst bij de resterende tijd dat je een dagprijs winnen kunt.

Je krijgt bijna het idee dat ze Google translate gebruikt hebben voor de vertaling... xD

Edit: Feitelijk zou het al opgelost zijn als ze dit er van maakten:

Er zijn snoepjes aan de rand van je stad gevonden!
Gewoon doorgeven, dan passen we de teksten aan!

@Billy77 , mee eens Billy77 , alleen als je geluk hebt krijg je de mails , een vriendin in onze bs heeft de stappen zoals beschreven door meesterslager al j.l november doorgevoerd (werd geadviseerd door Beldroth) en een nieuw gmail adres genomen waarop het spelaccount nu staat en nog steeds geen mail ook niet in spam .
Het beidt van Inno schijnt nu zo te zijn , krijg je geen mail dan heb je pech ook al staan al je instellingen juist zoals bij mijn vriendin. Het heeft dus ook geen zin meer om de mods te melden dat er geen nieuwsbrieven ontvangen zijn . Dus problematiek m.b.t nieuwsbrieven en geschenken wordt door Inno afgewimpeld op de speler (klant) . Ieder geval een reden voor mijn vriendin om geen dia etc meer te kopen , schijnbaar wil Inno dit zo .
Het ontvangen van een e-mail is geen kwestie van geluk of ongeluk. Het heeft namelijk altijd te maken met iets wat buiten ons als bedrijf om gaat. Wat het meest voorkomt is dat de data-instellingen niet juist staan ingesteld, of dat er ooit in het verleden (dat kan tot 14 jaar terug gaan), eens een e-mail als ongewenst is gemarkeerd die van InnoGames afkomstig is.

Een voorbeeld: Stel, je hebt een Outlook/Hotmail mailadres. Je krijgt een e-mail van The-West met een nieuwsbrief of een cross-selling (een mail vanuit Elvenar over The-West) en je klikt op "Verplaatsen naar ongewenste email". Op dat moment krijg je nooit meer een nieuwsbrief vanuit InnoGames. Je hoeft niet specifiek op "Uitschrijven" onderaan een e-mail te klikken om geen mails meer te ontvangen, zodra je in Outlook, Gmail etc. de e-mail markeert als "Ongewenst", of "Reclame", dan wordt je direct uitgeschreven van alle nieuwsbrieven. Dat is hoe de systemen bij Outlook en Gmail werken. Ook als je ooit per ongeluk op "Markeren als ongewenst" hebt geklikt, krijg je direct geen nieuwsbrieven meer. Het is niet mogelijk om je opnieuw aan te melden voor de nieuwsbrieven, het enige wat je kan proberen, is om je e-mailadres aan te passen en @innogames.com, @mail.innogames.com, @elvenar.com en @nl.elvenar.com toe te voegen aan de "vertrouwde afzenders" of "contacten" van je nieuwe e-mailadres.

De vraag die wij heel vaak te horen krijgen: Hoe komt het dan dat ik wél een e-mail krijg over een beantwoorde supportaanvraag of een wachtwoord vergeten link? Dat komt doordat er twee mailsystemen zijn, die van de nieuwsbrieven (die in 1 dag meer dan 200.000 mails kan sturen) en de "tools" (zoals wij ze noemen). De tools zijn alle systemen die geen nieuwsbrief zijn. De tools werken met een ander systeem, en die kunnen we wel aanpassen. Mocht je dus ooit op een e-mail van je wachtwoord vergeten, een antwoord op je supportaanvraag, e-mailadres validatie etc. op "Markeren als ongewenst" of "Reclame" hebben geklikt, dan kunnen we je daarvan weer deblokkeren.

Het probleem met de beloningen van de nieuwsbrieven, is dat we daarin globaal dezelfde regeling willen hebben (dus wat we op de Nederlandse taalversie doen, moet ook op de Engelstalige versie gebeuren en vice versa). Nu is dat voor de Nederlandse versie wel goed te doen (denk aan 20 spelers per keer), op de Engelstalige versie is het onbegonnen werk om dit beleid zoals wij het altijd op de Nederlandse taalversie hebben toegepast, toe te passen. Daarom is er globaal besloten om geen handmatige aanpassingen meer te maken.

Nu is het deze keer nog zo dat we eenmalig wél de beloning toekennen (dat is dus anders dan op andere taalversies), omdat de tijd tussen deze twee nieuwsbrieven (constructen en carnaval) vrij klein was.

In de afgelopen jaren is het aantal supportaanvragen vanwege nieuwsbrieven gestegen, mede doordat we altijd coulant zijn geweest en de beloningen handmatig hebben toegevoegd, terwijl dat eigenlijk niet de oplossing voor het probleem is, maar het verschuiven van het probleem. Wanneer we dat blijven doen (wat ik overigens met alle liefde voor jullie doe, maar er moet ergens een lijn getrokken worden), wordt het aantal supportaanvragen alleen maar groter. Daarom is het voor nu nog zo dat we de beloning éénmalig willen toevoegen en oplossingen aanbieden om het probleem te verhelpen (e-mailadres aanpassen bijvoorbeeld), in de toekomst verwacht ik dat we dat simpelweg niet meer kunnen doen vanwege de globale regelgeving.

Ik hoop zo een iets duidelijker beeld te hebben geschetst hoe dit vanuit onze kant zit. Aarzel niet om vragen te stellen!
 

DeletedUser2665

Guest
Dank, Don Frank, voor je uitgebreide reactie. Dat lijkt mij in veel (zo niet alle) gevallen een heel plausibele verklaring.
 

DeletedUser2114

Guest
Kan het niet zo zijn dat de mail bij spam terechtgekomen is bij sommigen? Dat was bij mij namelijk het geval, dus ik had hem ook niet meteen opgemerkt, ik was hem daar gaan zoeken toen ik hier las over de 100 snoepjes uit de mail.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Kan het niet zo zijn dat de mail bij spam terechtgekomen is bij sommigen? Dat was bij mij namelijk het geval, dus ik had hem ook niet meteen opgemerkt, ik was hem daar gaan zoeken toen ik hier las over de 100 snoepjes uit de mail.
Yes, dat is ook nog een mogelijkheid. Bij de spelers die een supportaanvraag aanmaken komt dat niet heel vaak voor, maar in sommige gevallen zien we dat spelers enkel hun Postvak IN hebben bekeken.

Bij Tekstgerelateerde fouten op het forum bedoel je?

Want daar heb ik mijn melding namelijk al staan.
Mijn fout, die had ik helemaal over het hoofd gezien. Opgelost!

Mocht je er nog meer tegenkomen, laat het ons weten :)
 

DeletedUser2578

Guest

DeletedUser2516

Guest
de vermoedelijke opdrachten (zoals ik die op Beta tegenkwam) geen garantie ! Jullie weten hoe dat gaat. INNO kan verrassend uit de hoek komen, en ik kan fouten maken. de eerste 60 opdrachten ( goed voor 1 week plezier ) en andere 25 komen later.

1. maak 1x drank (WP 5 min)

2. maak 2x eenvoudig gereedschap (WP 15 min)

3. verzamel 20 cultuur

4. verzamel 10 populatie

5. geef 1 KP uit

6. verplaats 1 gebouw

7. Upgrade 2 gebouwen lvl 2

8. verzamel munten

9. verzamel voorraad

10. maak 5x brood (WP 1 uur)

11. maak 8x eenvoudig gereedschap (WP 15 min)

12. maak 3x mand met boodschappen (WP 9 uur)

13. maak 25 x drank (WP 5 min)

14. upgrade 1 gebouw lvl 12 OF onderzoek een techniek.

15. geef 5 KP uit

16. aanvaard 5 aanbiedingen + plaats 1 aanbieding (handel)

17. verzamel 16 relikwieën

18. voltooi 12 ontmoetingen of koop 12 KP

19. train eenheden (60?)

20. Maak 4x T1 Bonus van 3 uur

21. Maak 3x T1 bonus van 9 uur

22. maak 2x T1 bonus van 1 dag

23. verken 1 provincie OF upgrade 1 gebouw lvl 12

24. verzamel munten

25.verzamel voorraad

26. train eenheden (veel)

27. maak 1x T1 van 3 uur

28. verzamel marmer

29. verzamel staal

30. verzamel hout

31. maak 1x T1 Bonus van 2 dagen

32. maak 5x T1 Bonus van 3 uur

33. Geef 7 KP uit

34. maak 20x eenvoudig gereedschap (WP 15 min)

35. maak 2x gereedschapkist (WP 1 dag)

36. Maak 1x T1 van 9 uur

37. verzamel 20 relikwieën

38. voltooi 14 ontmoetingen OF koop 14 KP

39. Train eenheden (heel veel)

40. maak 6x T1 Bonus van 3 uur

41. maak 5x T1 Bonus van 9 uur

42. maak 3x T1 Bonus van 1 DAG

43. verken 2 provincies OF upgrade 2 gebouwen lvl 10

44. verzamel Kristal

45. verzamel boekrollen

46. verzamel zijde

47. Upgrade 3 gebouwen lvl 3

48. verzamel munten (redelijk wat)

49. verzamel voorraad (redelijk wat)

50. maak 8x Brood (WP 1 uur)

51. maak 25x eenvoudig gereedschap (WP 15 min)

52. maak 5x mand met boodschappen (WP 9uur)

53. maak 35x drank (WP 5 min)

54. ontwikkel 1 techniek OF upgrade 1 gebouw lvl 12

55. geef 10 KP uit

56. koop 8 KP

57. maak 1x T1 van 3uur

58. verzamel marmer

59. verzamel staal

60. verzamel hout
wanneer komen volgende aanwijzingen, ik ben er door
61. 3x T1 van 2 dagen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan