• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Evolutie van de Feniks

DeletedUser

Guest
Ik zou je graag willen adviseren om dit stukje te lezen van @DonFrank .
Hier wordt onder andere uitgelegd waarom een deel van de spelers netjes de CRM opties aan hebt staan toch geen nieuwsletter ontvangt.

Dat advies heb ik dus opgevolgd, zie mijn eerder bericht.
Blijf mij nu niet van het kastje naar de muur sturen aub
 

DeletedUser1031

Guest
Tja, ruim een maand geleden een gloednieuw email adres aangemaakt (op advies van @DonFrank), dat email adres nergens anders voor gebruikt als voor Elvenar. Niets uitgevinkt voor advertenties, aanbiedingen en dergelijke. Volgens @DonFrank zou het nu helemaal goed moet komen met de nieuwsbrief en vooral met de cadeautjes......

Maar wat blijkt ...... heeft geen ene mallemoer geholpen, ik krijg nog steeds geen nieuwsbrief en geen essence cadeau. Kortom het heeft helemaal niets te maken met je email-adres maar staat gewoon hard in je Speler-account. :mad:

Bedankt Inno, voor de blunder die jullie hierin gemaakt hebben en de totale weigering om dit op te lossen :(
Heb net hetzelfde Didi1, heb wel vriendelijke berichtjes van Moderator Slachtsmeester gekregen om te proberen het op te lossen, maar niks helpt:(
Is al zo sinds de events begonnen zijn. En hiervoor kreeg ik ze dan nog wel zo in cadeau, maar ze mogen het niet meer doen . Dus geen 100 extraatjes bij .:oops:
Warme troostknufietjes voor al die naast de extraatjes pakken
Van Rozenelfje
 

DeletedUser2239

Guest
Ja hier hetzelfde. Na het vorige event account gekoppeld aan een ander e-mail adres, maar geen resultaat op het gebied van nieuwsbrieven
 
Hebben jullie ook ooit 1 ander spel van innogames gespeeld?
bv The West, FoE, Grepolis en weet ik veel wat ze nog meer bezitten?
Ook de andere elvenar servers tellen in deze mee bv US, EN, BETA, DE ect.

Als je dus bij 1 van die spellen ooit hebt uitgevinkt dan is ook je account hier verbannen om ooit "reclame" mails te ontvangen.
Dat is wat DonFrank o.a. beschreef in de uitleg over hoe het systeem werkt.

Het zou me niets verbazen als ook nog de forums aan datzelfde systeem gekoppelt zitten.
upload_2019-4-15_20-36-28.png


Kortom als je ergens 1 weigering hebt staan en je wordt overal geweigerd.
 

DeletedUser

Guest
Hebben jullie ook ooit 1 ander spel van innogames gespeeld?
bv The West, FoE, Grepolis en weet ik veel wat ze nog meer bezitten?
Ook de andere elvenar servers tellen in deze mee bv US, EN, BETA, DE ect.

Als je dus bij 1 van die spellen ooit hebt uitgevinkt dan is ook je account hier verbannen om ooit "reclame" mails te ontvangen.
Dat is wat DonFrank o.a. beschreef in de uitleg over hoe het systeem werkt.

Het zou me niets verbazen als ook nog de forums aan datzelfde systeem gekoppelt zitten.
Bekijk bijlage 4121

Kortom als je ergens 1 weigering hebt staan en je wordt overal geweigerd.


Ik weet dat @DonFrank dat beschreef en hij daarom ook adviseerde om een ander email adres te gebruiken. Dat heb ik dus ook gedaan, een brandnew, krakend vers nieuw email-adres (ruim een maand geleden aangemaakt), keurig bevestigd door InnoGames, en totaal nergens anders voor gebruikt.

Dus ik weet niet hoe het mogelijk zou zijn dat mijn 'InnoGames" levensloop nog effect zou kunnen hebben, als mijn Elvenar Account nu aan een gloednieuw Email adres is gekoppeld.

Maar ik ben dit ondertussen wel beu. InnoGames heeft een probleem gecreëerd met op een idiote manier dingen aan elkaar te koppelen, en krijgen het niet meer opgelost nu. Ipv dat toe te geven, geven ze dus nu de spelers de schuld. Lekker makkelijk.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik denk dat het meer moeite kost voor Inno om dit probleem aan hun kant op te lossen dan het moeite kost om de spelers de schuld toe te schuiven, al zou ik het persoonlijk vriendelijker en klantgerichter gevonden hebben als ze dit op alle accounts zouden resetten, mensen die het echt niet willen ontvangen die gooien het toch meteen weer in de spam-box.
 
even terug naar de prijzen van dit evenement
ik vind dit erg heel erg slecht
dierenvoer maken voor tijdelijk effecten op 3 gebouwen van 4 bij 4 veels te weing bevolking en dan maken die gebouwen super weinig munten ook nog eens
ik heb die dingen nu neergezet maar ik betwijfel of ze de duur van het evenement overleven
zwaar gemiste kans weer
gewoon normale gebouwen hoge cultuur hoge bevolking netzo als in het winter evenement

ik ga toch geen dierenvoer maken kosten 3 combi spreuken en relikwieen

erg jammmer had me erop verheugd maar ben binnen een dag al volledig genezen
inno verdient nu geen enkele diamant van me
 
even terug naar de prijzen van dit evenement
ik vind dit erg heel erg slecht
dierenvoer maken voor tijdelijk effecten op 3 gebouwen van 4 bij 4 veels te weing bevolking en dan maken die gebouwen super weinig munten ook nog eens
ik heb die dingen nu neergezet maar ik betwijfel of ze de duur van het evenement overleven
zwaar gemiste kans weer
gewoon normale gebouwen hoge cultuur hoge bevolking netzo als in het winter evenement

ik ga toch geen dierenvoer maken kosten 3 combi spreuken en relikwieen

erg jammmer had me erop verheugd maar ben binnen een dag al volledig genezen
inno verdient nu geen enkele diamant van me

Had je al door dat ze verbeterd kunnen worden? Al krijg je niet genoeg artefacten om ze alle drie op redelijke hoogte te krijgen. Ik wacht daarom met neerzetten tot ik weet hoe goed ze gaan worden met wat ik bij elkaar krijg. En ja op niveau 1 stellen ze veel te weinig voor voor de ruimte die ze innemen, maar op niveau 10... (moet nog zien wat kantelpunt is)
 

Deleted User - 147694

Guest
Als de #44 (PeeP) van de NL server, kan hij niet hoger krijgen dan wat hij atm er voor krijgt, daar moet hij voor op een nieuw hoofdstuk wachten..
 

DeletedUser234

Guest
Tja, ruim een maand geleden een gloednieuw email adres aangemaakt (op advies van @DonFrank), dat email adres nergens anders voor gebruikt als voor Elvenar. Niets uitgevinkt voor advertenties, aanbiedingen en dergelijke. Volgens @DonFrank zou het nu helemaal goed moet komen met de nieuwsbrief en vooral met de cadeautjes......

Maar wat blijkt ...... heeft geen ene mallemoer geholpen, ik krijg nog steeds geen nieuwsbrief en geen essence cadeau. Kortom het heeft helemaal niets te maken met je email-adres maar staat gewoon hard in je Speler-account. :mad:

Bedankt Inno, voor de blunder die jullie hierin gemaakt hebben en de totale weigering om dit op te lossen :(

Ik weet dat @DonFrank dat beschreef en hij daarom ook adviseerde om een ander email adres te gebruiken. Dat heb ik dus ook gedaan, een brandnew, krakend vers nieuw email-adres (ruim een maand geleden aangemaakt), keurig bevestigd door InnoGames, en totaal nergens anders voor gebruikt.

Dus ik weet niet hoe het mogelijk zou zijn dat mijn 'InnoGames" levensloop nog effect zou kunnen hebben, als mijn Elvenar Account nu aan een gloednieuw Email adres is gekoppeld.

Maar ik ben dit ondertussen wel beu. InnoGames heeft een probleem gecreëerd met op een idiote manier dingen aan elkaar te koppelen, en krijgen het niet meer opgelost nu. Ipv dat toe te geven, geven ze dus nu de spelers de schuld. Lekker makkelijk.

Nooit een ander spel gespeeld en via support eerder al alle instellingen nagekeken en alles stond goed, dus dan maar net als Didi en blijkbaar vele anderen, een nieuw mailadres................en nog steeds geen nieuwsbrief en geen 100 event-items. :(

Nu kan ik zeuren over het probleem, maar ik steek liever mijn energie in het zoeken naar een oplossing?

- De nieuwsbrief ingame versturen?
- iemand anders een idee?
 
ik weet dat ze verbetert kunnen worden... maar dan nog 16 oppervlakte voor maar ronde de 1000 bevolking een normale woning is oppervlakte 15 met 3900 bevolking.. dus dan moet die dus een heel stuk beter geen set werking .. daar sta ik al niet om te springen maar goed dat geeft een beter resultaat...
oude wonderen zijn tig keer beter
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Laten we vooropstellen dat het zeker niet de onze opzet is om een probleem bij ons op jullie af te schuiven. We proberen juist altijd zo open en eerlijk als mogelijk te zijn over fouten, bugs en problemen. Ik wil daarom graag uitzoeken waarom het bij jou nog steeds zo is dat de mail niet aankomt @Billy77 . Mogelijk is het een bepaalde specifieke situatie die daarvoor zorgt. Zou je een supportaanvraag aan willen maken en daarbij willen vragen of die doorgezet mag worden naar mij (DonFrank)? Dan kunnen we specifiek onderzoek doen (wat helaas wel een tijdje gaat duren, omdat deze systemen niet beschikbaar zijn)

Edit: En hetzelfde is natuurlijk van toepassing voor @Didi1 en anderen die een volledig nieuw e-mailadres hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zullen we na dit event die gebouwen nog kunnen uppen ?
Want na het maken van een berekening met het te verdienen luchtextracten bij de doorlopende (+/-4000) en dagelijkse opdrachten (+/- 1000) en in de veronderstelling dat 1 veertje ongeveer 20 luchtextracten kost (zeer lage schatting) kom ik uit op 250 veertjes, dus ongeveer 12 grote prijzen of 6 evoluties en 6 andere prijzen
Om één Feniks naar hoogste level te brengen heb je 10 evoluties nodig. Als je er geld tegenaan gooit zal het je wel lukken, maar om op de gewone speelse manier 1 van de 3 naar maximum te brengen zal je toch wel veer mazzel moeten hebben bij het kiezen van de kistjes om extra luchtextracten te winnen.
Of heeft iemand een speciale techniek om die toch alle 10 binnen te halen
Daarom nog eens mijn vraag : zullen er nog evoluties te winnen zijn na afloop van tornooi ????
 
Niemand heeft dat antwoord, het beste wat je hebt is een gok, gebaseerd op een berekening zoals je gedaan hebt.

Je kunt er ingewikkeld over gaan nadenken, een simpelere oplossing is gewoon leuk meedoen met het event, en dan na afloop kijken wat je met gewonnen prijzen wil. Dan heb je alle exacte gegevens, en weet je of het plaatsen de moeite waard is.

Aangezien het event gebouw is, kun je in ieder geval uppen met restoratie spreuken naar je volgende hoofdstukken. Of je ook nog meer evoluties kunt krijgen, de aankondiging zegt "heel zelden", wat meer is dan "nooit", hoe vaak dat dan is, is weer puur koffiedik kijken, jouw gok is net zo goed als die van mij.
 

Deleted User - 147694

Guest
Aangezien tot nog toe elk jaar verder gegaan wordt met dezelfde verhaallijn lijkt het mij niet raar om te denken dat we volgend jaar tijdens het Paasevent waarschijnlijk ook enkele kunnen verdienen, verder zou dit een topprijs zijn om toe te voegen aan de BSA-prijzenpoel.

Maar goed, ik heb helaas geen inbreng bij die leute im Hamburg...
 

DeletedUser3578

Guest
@didi ,helemaal eens met jouw stelling , aangezien ik ook geen mails krijg en ook een nieuw emailadres heb , geef ik het maar op aangezien ik de vorige keer toen ik het meldde al te horen kreeg , dit is de laatste keer . Dus geen geschenk en ik ben het zat , houdt het maar !!!!!!!! Fout ligt niet bij mij !!!! en ik maak ook geen ticket meer aan en koop zeker geen enkele dia meer ( al sinds de vorige keer niet meer )
 

DeletedUser

Guest
Zullen we na dit event die gebouwen nog kunnen uppen ?
Want na het maken van een berekening met het te verdienen luchtextracten bij de doorlopende (+/-4000) en dagelijkse opdrachten (+/- 1000) en in de veronderstelling dat 1 veertje ongeveer 20 luchtextracten kost (zeer lage schatting) kom ik uit op 250 veertjes, dus ongeveer 12 grote prijzen of 6 evoluties en 6 andere prijzen
Om één Feniks naar hoogste level te brengen heb je 10 evoluties nodig. Als je er geld tegenaan gooit zal het je wel lukken, maar om op de gewone speelse manier 1 van de 3 naar maximum te brengen zal je toch wel veer mazzel moeten hebben bij het kiezen van de kistjes om extra luchtextracten te winnen.
Of heeft iemand een speciale techniek om die toch alle 10 binnen te halen
Daarom nog eens mijn vraag : zullen er nog evoluties te winnen zijn na afloop van tornooi ????

Uit de aankondinging

Feniksartefacten zijn echter schaars en komen maar zelden voor buiten dit evenement, dus maak strategische keuzes wanneer je moet kiezen welke feniks je als eerste wil evolueren.

Dus ja, we kunnen de Feniksen nog steeds verder uppen na dit event, alhoewel het wel een tijdje kan duren dan
 

DeletedUser

Guest
@didi ,helemaal eens met jouw stelling , aangezien ik ook geen mails krijg en ook een nieuw emailadres heb , geef ik het maar op aangezien ik de vorige keer toen ik het meldde al te horen kreeg , dit is de laatste keer . Dus geen geschenk en ik ben het zat , houdt het maar !!!!!!!! Fout ligt niet bij mij !!!! en ik maak ook geen ticket meer aan en koop zeker geen enkele dia meer ( al sinds de vorige keer niet meer )

Gelijk heb je! Ik geef het ook op. Ben hier nu al 2 jaar mee bezig, zeker 10 mailtjes naar support erover. Krijg steeds een andere zgn. verklaring (ligt steeds aan mij) waarom ik niets krijg. Ik ga mijn tijd hier niet meer aan verspillen
 

DeletedUser234

Guest
Ik geef het niet op en heb wel een ticket gestuurd, als DonFrank moeite wil doen, dan wil ik dat ook zeker doen en hopelijk vinden we een oplossing die voor iedereen werkt. Positieve gedachten zijn welkom. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik geef het niet op en heb wel een ticket gestuurd, als DonFrank moeite wil doen, dan wil ik dat ook zeker doen en hopelijk vinden we een oplossing die voor iedereen werkt. Positieve gedachten zijn welkom. ;)

De beste oplossing is om "cadeautjes" ingame te geven, net zoals de Koninklijke Restauratie spreuken. Ik ben al heel opgelucht dat die wel ingame werden aangeboden.

Maar sorry Billy, als het negatief over komt van mij, maar serieus 2 jaar, minstens 10 mails, en vele supportmedewerkers verder vind ik het tijd worden om de handdoek in de ring te gooien. Dit speelt namelijk niet alleen in NL maar internationaal, dus ons supportteam krijgt dat niet opgelost, zolang er van het ontwikkelteam van InnoGames zelf geen aandacht aan wordt besteed.
 
Bovenaan