• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Evolutie van de Feniks

Deleted User - 124539

Guest
Max level gaat echt niet lukken, hoogstens 11 denk ik.
Ik ga amper in de helft geraken met 1 en de rest dan niet kunnen upgraden. Dat komt omdat ik niet zo vaak online kan zijn.

Misschien is het een idee om volgend event dat er een upgrade-baar gebouw bijzit ook 1 dag te doen dat m'n als dagelijkse prijs een upgradekit om dat gebouw te upgraden kan winnen? Zo kunnen de kleiner/minder actieve spelers verder geraken met één en de grote/vaker actieve spelers verder geraken met andere eventgebouwen om te upgraden.
 
Ik ga amper in de helft geraken met 1 en de rest dan niet kunnen upgraden. Dat komt omdat ik niet zo vaak online kan zijn.

Misschien is het een idee om volgend event dat er een upgrade-baar gebouw bijzit ook 1 dag te doen dat m'n als dagelijkse prijs een upgradekit om dat gebouw te upgraden kan winnen? Zo kunnen de kleiner/minder actieve spelers verder geraken met één en de grote/vaker actieve spelers verder geraken met andere eventgebouwen om te upgraden.
lvl 10 is max level, en daar heb je 9 evoluties voor nodig, op beta raakte ik makkelijk aan 7 dankzij die extra quests, zonder speciaal geluk te hebben.
(zonder extra quests had ik er maar 5, de 6de net niet) en ik heb zelfs nog een paar quests te gaan.

het gaat soms makkelijker dan je denkt hoor
 

Deleted User - 124539

Guest
Bij mij niet.:( Ik zit nu in totaal nog maar aan 1 artifact en heb nog 8 veren nodig voor m'n 2e.:mad:
 

DeletedUser

Guest


Ik ben nu zoooooo jaloers
upload_2019-4-26_19-48-48.png
 
Sommige dingen zoals ork strategen, wachters, en combat gebouwtjes zijn compleet ondergesneeuwd in de relics, muntjes, hamers, 1x1 cultuur gebouwtjes en andere nutteloze troep wat je al bij bosjes uit toernooien en events kunt plukken.

De diervoeding is ook veel te duur, het vreet relics voor een paar uur effect, en dan moet je ook nog 4x4 ruimte opofferen en afwachten tot hoever je het dier kunt uppen.

Ik dacht dat ik een tekort had aan spreukfragmenten, maar ik heb nog genoeg voer voor de academie shredder om spreukfragmenten te maken van het vorige event.
Als ze graag willen dat we de inventaris versnipperen, dan moet er wel regelmatig een recept voorbij komen wat nuttig genoeg is om te maken. 1 combat gebouwtje elke 2-3 weken gaat niet hard genoeg.
 
Ik bedoel maar, Bekijk bijlage 4147

wat moet ik hiermee???????

Gewoon geduld hebben er komen er valzelf genoeg, er zijn 9 recepten. ze komen vanzelf langs in aantallen dat je ze helemaal niet meer leuk vind.
Sommige dingen zoals ork strategen, wachters, en combat gebouwtjes zijn compleet ondergesneeuwd in de relics, muntjes, hamers, 1x1 cultuur gebouwtjes en andere nutteloze troep wat je al bij bosjes uit toernooien en events kunt plukken.

De diervoeding is ook veel te duur, het vreet relics voor een paar uur effect, en dan moet je ook nog 4x4 ruimte opofferen en afwachten tot hoever je het dier kunt uppen.

Ik dacht dat ik een tekort had aan spreukfragmenten, maar ik heb nog genoeg voer voor de academie shredder om spreukfragmenten te maken van het vorige event.
Als ze graag willen dat we de inventaris versnipperen, dan moet er wel regelmatig een recept voorbij komen wat nuttig genoeg is om te maken. 1 combat gebouwtje elke 2-3 weken gaat niet hard genoeg.
Ik houd het nu 18 weken bij en gemiddeld is het 2 combat gebouwtjes in de week. (gemiddelde afgelopen 9 weken)
Zitten weken bij met niets en weken dat ze blijven vallen en je tijdboosters nodig hebt om ze allemaal te pakken omdat er 2 tegelijkertijd komen.
Het is wel iets minder geworden sinds de introductie van de dierenvoeders. momenteel zit ik op 2.63 gemiddeld over de gehele periode sinds ik het bij ben gaan houden. de afgelopen 9 weken waren dus beduidend lager dan gemiddeld. maar dit is o.a te verklaren met de introductie van de 9 extra recepten.

Er zijn nu dacht ik 108 recepten, hiervan kan je er 4 uitsluiten blijven er 104 over.
je ziet maximaal 15 recepten per dag zonder gebruik van diamanten.

In theorie zou je alle recepten gemiddeld 1x per week moeten zien (104/15=6.93 dagen)
Nadeel van gemiddelden is dat ze behoorlijk accuraat zijn op de zeer lange termijn en hopeloos inaccuraat op de kortere termijn.
Je zal dus gewoon tijd zijn werk moeten laten doen en dan komt alles vanzelf op zijn pootjes.
 
Nee hij moet worden voltooid, maar hij was net klaar met verkennen.
Heb hem nu dus weer aangezet en over 5 dagen en 2 uur is die klaar. dat moet dan scout 1 zijn, 5 dagen en 2 uur later scout 2.
Als ik niet snel genoeg die opdracht zou halen, dan moet ik dus nog een scout doen en dat is dan weer minimaal 5 dagen en 2 uur. dus ruim 15 dagen in totaal.

jeetje! ik mopperde omdat de mijn 30 uur duurt :eek: 5 dagen! nou dan hebben we nog geluk :confused:
 
Ik heb een vraag over de feniksen die je kunt evolueren. Het is me niet duidelijk wat de bonussen zijn van de Storm- en Gouden Feniks.
Er staat:
  • Stormfeniks - Verhoogt de kracht van betoveringen voor magische fabrieken
  • Gouden Feniks - Verhoogt de productie van bonusgoederen
Mijn vraag is of dit effect alleen je tier 1, 2 en 3 fabrieken/goederen betreft of ook de spirituele fabrieken/goederen tier 4, 5 en 6.
 
Wuh... Wait... Whaaaat!? Maar hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!? Hoeveel dia`s heb je voor die actie gebruikt. Of misschien gewoon 14 boosters 20 uur!?
Hoe... hoe... het portaal uitbreiden naar het maximale niveau duurt bij elkaar al een korte week. Een gastras duurt bij mij toch al gouw een maand, of anderhalve... Maar twee weken!? waar had je dan genoeg van? Want ik deed zelfs over feeën een maand, en dat is zowat het snelste gastras in het hele spel. Zit nu al twee/drie maanden in tovenaren en draken? (dat zal wel overdreven zijn BTW)
Ach als je voor een paar 1000 uur tijdboosters hebt en ruim 1500% aan portaalspreuken en met toernooi 30 provincies doet en ook nog eens minimaal 40 kp per dag uit je stad trekt. En met de abdij leveren de spreuken ook nog eens veel mana op.
Dan is het zonde om ze niet te gebruiken om vervolgens in het laatste hoofdstuk er nog heel van over te houden waar je dan op dat moment niks meer mee kan. Dan kan je ze maar beter gebruiken.
Feeën deed ik in 3 week om vervolgens daarna een hele tijd over orks te doen omdat ik dat hoofdstuk maar niks vind.
Gelijk vanaf het moment dat die portaalspreuken uitkwamen heb ik daar vol op ingezet en zoveel mogelijk van verzameld en sindsdien vlieg ik door de hoofdstukken heen.
 
Ik heb een vraag over de feniksen die je kunt evolueren. Het is me niet duidelijk wat de bonussen zijn van de Storm- en Gouden Feniks.
Er staat:
  • Stormfeniks - Verhoogt de kracht van betoveringen voor magische fabrieken
  • Gouden Feniks - Verhoogt de productie van bonusgoederen
Mijn vraag is of dit effect alleen je tier 1, 2 en 3 fabrieken/goederen betreft of ook de spirituele fabrieken/goederen tier 4, 5 en 6.

Durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik zou zeggen.
Stormfeniks, omdat de betoveringen gebuffed worden werken ze op alles.
Gouden feniks, dit ziet er uit als een zalen onder de berg booster. en die werkt enkel op normale bonusgoederen.

Zalen onder de berg:
upload_2019-4-28_11-23-31.png

Tijdsprong:
upload_2019-4-28_11-22-52.png

Feniks:
upload_2019-4-28_11-24-37.png


Hetzelfde symbool als zalen onder de berg.
 
Bedankt CrazyWizard. Ik was er al bang voor dat die gouden feniks niet op de spirituele goederen zou werken. Dan ga ik denk ik maar voor de stormfeniks.
 

DeletedUser2578

Guest
De dagprijs van vandaag de 'Fenikscultus' is een geweldig pop/cult gebouw. In mijn geval is het 5200 pop en 7100 cult, heb er 2 van binnen. Fantastisch veel populatie en cultuur! Maar.... er is ook een nadeel; als je een gebouw van 5200 populatie plaatst kom je er bijna niet meer van af. Een ander klein nadeel is dat het gebouw 5x4 is, niet ernstig groot maar neemt toch wel wat ruimte in beslag.
 

DeletedUser2945

Guest
De dagprijs van vandaag de 'Fenikscultus' is een geweldig pop/cult gebouw. In mijn geval is het 5200 pop en 7100 cult, heb er 2 van binnen. Fantastisch veel populatie en cultuur! Maar.... er is ook een nadeel; als je een gebouw van 5200 populatie plaatst kom je er bijna niet meer van af. Een ander klein nadeel is dat het gebouw 5x4 is, niet ernstig groot maar neemt toch wel wat ruimte in beslag.

Heb er dus vanmiddag ook 1 geplaatst, voor mijn stadje geeft het 6500/8600 aan, doch zijn er maar 5000 populatie bijgeschreven, word er een beetje moe van, ook de humanium/elvarium opbrengst is nu definitief vermindert, gaf het eerst alleen de verkeerde hoeveelheid aan maar gaf wel de juiste hoeveelheid bij het innen, inmiddels in ik precies wat het aangeeft, minder dus!!! wat inhoud dat de laatste upgrade van de gebouwen weg gegooide grondstoffen zijn, want zo brengt upgraden dus 3x niks op....:confused:
 

DeletedUser2578

Guest
Heb er dus vanmiddag ook 1 geplaatst, voor mijn stadje geeft het 6500/8600 aan, doch zijn er maar 5000 populatie bijgeschreven, word er een beetje moe van :confused:

Wat jammer en dat is idd. balen want er is 1500 minder populatie bijgeschreven o_O Maak hiervan een supportticket aan want het klopt niet! De humanium/elvarium ken ik nog niet maar zoals je het beschrijft moet er dan ook iets mee zijn, succes!
 
Heb er dus vanmiddag ook 1 geplaatst, voor mijn stadje geeft het 6500/8600 aan, doch zijn er maar 5000 populatie bijgeschreven, word er een beetje moe van, ook de humanium/elvarium opbrengst is nu definitief vermindert, gaf het eerst alleen de verkeerde hoeveelheid aan maar gaf wel de juiste hoeveelheid bij het innen, inmiddels in ik precies wat het aangeeft, minder dus!!! wat inhoud dat de laatste upgrade van de gebouwen weg gegooide grondstoffen zijn, want zo brengt upgraden dus 3x niks op....:confused:

Eventgebouwen Worden sinds de update in 2 delen bij/afgeschreven.

1 deel als je hen in de stad zet en 1 deel 10 seconden later.

De vuurfeniks als voorbeeld. Je krijgt ER op stage 1 eerste 15xx bij en daar schrijft het spel er weer 480 ofzo af zodat je op de 1100 uitkomt. Dit splitsen van inwoners maakt het extreem onduidelijk
 

DeletedUser2945

Guest
Eventgebouwen Worden sinds de update in 2 delen bij/afgeschreven.

1 deel als je hen in de stad zet en 1 deel 10 seconden later.

De vuurfeniks als voorbeeld. Je krijgt ER op stage 1 eerste 15xx bij en daar schrijft het spel er weer 480 ofzo af zodat je op de 1100 uitkomt. Dit splitsen van inwoners maakt het extreem onduidelijk

Dat had ik idd ook al gezien dat bijschrijven in 2 delen :confused: maar het is nu ruimschoots een dag geleden en ik mis nog steeds die 1500 inwoners van de Fenikscultus. Als ik van te voren had geweten dat het er 5000 ipv 6500 zouden zijn dan had ik het mogelijk niet geplaatst vanwege de best wel veel ruimte die het in beslag neemt. Maar goed had gisteren ook een support bericht gestuurd, ik wacht nog op een antwoord!!!!
 
Bovenaan