• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Evolutie van de Feniks

DeletedUser

Guest
Had gehoopt 2 weken rust te hebben maar nu moeten we weer vol aan de bak :p
 
Maar blijft altijd fijn dat ze geen aankondiging doen.
Je zal maar net met een nieuw gastras zijn begonnen met bouwen omdat je dacht dat je klaar was.
Gelukkig hebben we nog genoeg tijd voor het event maar je zal maar net als op beta nog maar 4 dagen hebben, ga je het niet meer afkrijgen omdat je plots geen ruimte meer hebt.
 

Deleted User - 147694

Guest
Scheelt dat het opstarten van Elementalen gastras langzaam gaat. xD

In mijn geval in elk geval wel. ;-)
 

DeletedUser2711

Guest
Gelukkig ben ik zelf al klaar met de laatste hoofdstuk, dus ik heb genoeg ruimte om laatste 20 extra opdrachten te doen.
Alleen jammer dat ze nu deze opdrachten extra lang maken van 1 en 2 dagen productie.

Tot nu heb ik nog niks uitgegeven en ik denk dat ik dat ze ga uitgeven bij de volgende dagprijzen wensput of voor 30 kennispunten voor oude wonderen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Inderdaad, tot nog toe niet interessante dagprijzen tegengekomen, Ik ga zaterdag mijn eerste kisten openen voor enkele Brandende vijvers zodat ik mijn Mana-zagerijen vervangen kan.
 

DeletedUser3139

Guest
Het zijn nu 134 opdrachten geworden en ze zijn best wel pittig, die 20 extra kost meer tijd als al die vorige bij elkaar, zeker als je niet veel ruimte over heb.. 4 t1 bonusproduktie opdrachten achter elkaar, dus veel extra fabriekjes nodig.. maar de extra punten zijn wel lekker :) :)
 

DeletedUser

Guest
We hebben nog ruim 2 weken en verwacht toch gewoon binnen een week klaar te zijn met die nieuwe opdrachten, tijd genoeg dus.
 
Nou die 2x scouten daar ben ik toch helaas wel ff mee bezig, kan hem nu aanzetten dus die opdracht duurt nog minimaal 10 dagen en 4 uur.
Onder voorwaarde dat ik alle opdrachten in de aankomende 5 dagen afrond.
 
Nou die 2x scouten daar ben ik toch helaas wel ff mee bezig, kan hem nu aanzetten dus die opdracht duurt nog minimaal 10 dagen en 4 uur.
Onder voorwaarde dat ik alle opdrachten in de aankomende 5 dagen afrond.
je moet niet wachten op je scout aan te zetten tot je de quest effectief hebt hé..:p:p:p
 
je moet niet wachten op je scout aan te zetten tot je de quest effectief hebt hé..:p:p:p

Nee hij moet worden voltooid, maar hij was net klaar met verkennen.
Heb hem nu dus weer aangezet en over 5 dagen en 2 uur is die klaar. dat moet dan scout 1 zijn, 5 dagen en 2 uur later scout 2.
Als ik niet snel genoeg die opdracht zou halen, dan moet ik dus nog een scout doen en dat is dan weer minimaal 5 dagen en 2 uur. dus ruim 15 dagen in totaal.
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat we extra quests krijgen, zodat we een kans krijgen om in ieder geval 1 feniks naar max level te krijgen.
Maar zonder dierenvoer kom ik niet ver, en ik krijg meer dan gewenst dit soort bagger :(

upload_2019-4-25_18-55-20.png


in mijn Academie om te craften (niet dus :mad:). I WANT MY FOOD........:(
 
Leuk dat we extra quests krijgen, zodat we een kans krijgen om in ieder geval 1 feniks naar max level te krijgen.
Maar zonder dierenvoer kom ik niet ver, en ik krijg meer dan gewenst dit soort bagger :(

Bekijk bijlage 4143

in mijn Academie om te craften (niet dus :mad:). I WANT MY FOOD........:(
upload_2019-4-25_19-14-55.png


Ruilen? doe mij die "bagger" restauratie conversie recept maar, mag jij me petfood hebben.
Zit straks met een berg voer wat weg zit te rotten. krijg ze sneller dan ik ze ooit zal gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Bekijk bijlage 4144

Ruilen? doe mij die "bagger" restauratie conversie recept maar, mag jij me petfood hebben.
Zit straks met een berg voer wat weg zit te rotten. krijg ze sneller dan ik ze ooit zal gebruiken.

Van mij mag je dat restauratie conversie recept hebben hoor. Ik krijg genoeg restauratiespreuken binnen via de toernooien, en met nog zeker enkele maanden te wachten op het nieuwe hoofdstuk, verwacht ik niet dat ik ze heel dringend moet gaan craften ;)
 

DeletedUser3012

Guest
Elementalen in 2 week gedaan/
Was een makkie omdat ik van alles genoeg had.
Wuh... Wait... Whaaaat!? Maar hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!? Hoeveel dia`s heb je voor die actie gebruikt. Of misschien gewoon 14 boosters 20 uur!?
Hoe... hoe... het portaal uitbreiden naar het maximale niveau duurt bij elkaar al een korte week. Een gastras duurt bij mij toch al gouw een maand, of anderhalve... Maar twee weken!? waar had je dan genoeg van? Want ik deed zelfs over feeën een maand, en dat is zowat het snelste gastras in het hele spel. Zit nu al twee/drie maanden in tovenaren en draken? (dat zal wel overdreven zijn BTW)
 

Deleted User - 147694

Guest
@Yogi69 zijn forumaccount bestaat sinds 28 januari 2018, maar feitelijk speelt hij nog maar 5 maand Elvenar, de rest van de tijd was onderzoek op het forum en andere bronnen om zo snel mogelijk door de hoofdstukken te geraken. :p

Grapje. :rolleyes:
 
Van mij mag je dat restauratie conversie recept hebben hoor. Ik krijg genoeg restauratiespreuken binnen via de toernooien, en met nog zeker enkele maanden te wachten op het nieuwe hoofdstuk, verwacht ik niet dat ik ze heel dringend moet gaan craften ;)
Van mij mag je dat restauratie conversie recept hebben hoor. Ik krijg genoeg restauratiespreuken binnen via de toernooien, en met nog zeker enkele maanden te wachten op het nieuwe hoofdstuk, verwacht ik niet dat ik ze heel dringend moet gaan craften ;)

alstublieft
upload_2019-4-26_16-6-4.png
 
Bovenaan