• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Evolutie van de Feniks

DeletedUser234

Guest
Ik vind de opdrachten van dit evenement vooral beter!!!

De prijzen, ach ja, maar die tijdboosters kan ik wel wat mee hoor. :)
 
Ik vind de opdrachten van dit evenement vooral beter!!!

De prijzen, ach ja, maar die tijdboosters kan ik wel wat mee hoor. :)
De opdrachten waren heerlijk om te doen, hoewel je minder kon voorbereiden waardoor ze wat trager waren, waren ze ook juist weer chill door het gebrek aan lange opdrachten en multie tier opdrachten.

Van mij mogen alle komende events zo zijn opgebouwd, het beviel me in positieve zin. dat we daardoor wat meer opdrachten hadden als anders vond ik ook prima.
 
Bij de doorlopende opdrachten vond ik het gebrek aan "koop X kennispunten" opdrachten een grote winst. Van mij mag die weg blijven.

Vond de reeks wel lastig te doen, maar dat kwam vooral door een gebrek aan ruimte in mijn stad. Er is niet genoeg tijd tussen events om een ras uit te bouwen en dan produkties te draaien. Na wat halfling velden te hebben geofferd ging het een stuk beter.
Al met al een erg leuke serie opdrachten.
 

DeletedUser2578

Guest
Wat ik deze keer tussen de prijzen mis zijn de Handelspost en portaalwinst badges maar gelukkig zitten ook andere prijzen tussen die fijn zijn; zoals de 8 en 2 uurs timeboosters, meevallers voorraden en 7x magische productie.
 

DeletedUser234

Guest
Ik mis ook het meeste de portaalwinst tussen de prijzen.

Wat betreft de opdrachten vind ik vooral de handel opdr. en korte opdr. leuk en fijn dat de opdr niet bergen reli's kosten of massa lange producties vragen. Jammer dat de opdr. voor burenhulp er nog niet tussen staat, maar in constructs staat hij intussen wel in de lijst.

Is er toch wat gedaan met onze suggesties voor originelere opdr. ipv een kopie ve vorig event of zij hadden toevallig hetzelfde idee, dat gebeurd natuurlijk ook massaal.

Ook de OF opdr. zijn prima alternatieven vind ik.
 

Deleted User - 147694

Guest
Is er voor dit event niet zo'n gebouwtje dat je extra luchtextracten oplevert? Of stond dat in de aankondigingsemail (die ik om de een of andere reden dit keer niet heb gehad)? Ik kreeg op 8 maart overigens wel een email dat de magie in mijn stad is verdwenen en dat mijn stad me mist, terwijl ik toch altijd heel actief ben, maar dat leverde me 100 diamanten op, dus dat was mooi meegenomen :)

Die was op dag 2 of 3 pas aangeboden, op de dag nadat je in de cashshop 4 aanbiedingen met luchtextracten kopen kon.

@PeeP Ik heb je riedeltje inmiddels al genoeg gelezen, jammer voor je dat voor jou dit event tegenvalt, het betekend niet dat je elke dag dit met de rest hoeft te delen. Bedankt voor je inbreng, maar ik heb je mening al na de 1e keer duidelijk begrepen. :(
 

DeletedUser3012

Guest
Hallo, ik krijg nu de opdracht: Upgrade gebouwen van niveau 3 of hoger 2 keer. Om hoeveel gebouwen gaat dit? Ik vind dit een beetje onduidelijk...
 
Hallo, ik krijg nu de opdracht: Upgrade gebouwen van niveau 3 of hoger 2 keer. Om hoeveel gebouwen gaat dit? Ik vind dit een beetje onduidelijk...
met 1 gebouw kan je het doen, als je die 2 keer na elkaar upgradet, maar je kan ook met 2 gebouwen doen.
Je moet dus 2 upgrades doen naar lvl 4 of hoger.
Ik vind het ook heel onduidelijk geformuleerd
 

Deleted User - 147694

Guest
met 1 gebouw kan je het doen, als je die 2 keer na elkaar upgradet, maar je kan ook met 2 gebouwen doen.
Je moet dus 2 upgrades doen naar lvl 4 of hoger.
Ik vind het ook heel onduidelijk geformuleerd

Het lijkt op de Engelse stijl van opdrachten geven, die plaatsen meestal de hoeveelheid na de opdracht, in Nederland geven we meestal eerst het aantal en dan pas de opdracht.
 
Het lijkt op de Engelse stijl van opdrachten geven, die plaatsen meestal de hoeveelheid na de opdracht, in Nederland geven we meestal eerst het aantal en dan pas de opdracht.
tis vooral ook verwarrend omdat we gewoon zijn van de quest: upgrade naar lvl x. Nu krijgen we een quest upgrade een gebouw van lvl y 1 of meerdere keren. en x is dus y+1 :)
 

Deleted User - 147694

Guest
Inderdaad, geef gewoon aan naar welk level een gebouw minimaal moet, dan weten we toch wel dat hogere levels automatisch er ook voor tellen. :D
 
Leuk event!
Ben tevreden met de opdrachten heb dit keer maar 2 foutjes gemaakt xD normaal veel meer lol

Plus vond het geweldig dat we niet alle T-1 goederen moesten maar alleen je eigen boost!

Vraag: ik krijg net nieuwe opdrachten klopt dat?
 

DeletedUser3139

Guest
Hier ook... dacht dat ik klaar was en nu zie ik tot mijn verbazing weer een opdracht staan.. opdracht 103 lijkt het op, dus denk de laatste 12 nog een keer.. alleen jammer dat ik de extra werkplaatsen en fabriekjes al opgeruimd had.. maar de extra punten zijn welkom hoor!! :) :)
 
We hadden nog wat inspiratie over en wat nieuwe opdrachten bedacht :)

Er kwam feedback (op de beta) dat de opdrachtenreeks te snel te voltooien was, dus er zijn extra opdrachten toegevoegd zodat jullie nog meer plezier kunnen beleven aan het voltooien van de opdrachten.
hoeveel om precies te zijn?
 

DeletedUser3702

Guest
heb gister net alle extra werkplaatsen en fabrieken opgeruimd ;-)
 
We hadden nog wat inspiratie over en wat nieuwe opdrachten bedacht :)

Er kwam feedback (op de beta) dat de opdrachtenreeks te snel te voltooien was, dus er zijn extra opdrachten toegevoegd zodat jullie nog meer plezier kunnen beleven aan het voltooien van de opdrachten.
haha inspiratie wanneer de commentaar is te snel klaar, ik vermoed 2 dags producties en scouts :)
 
Bovenaan