• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De Tovenaarsbedevaart

Of speel zonder spoiler, hahahahahaaaaa
Heb deze (en vorige) keer al geen spoiler gemaakt voor op het forum en ik zal volgende Queste ook geen spoiler maken voor onze BS, wel voor mezelf :p :p:p.
Is trouwens ook niet meer nodig, INNO maakt de opdrachtenlijn zo dat vrijwel iedereen het makkelijk en zonder tijdboosters af kan maken <> helaas zijn de prijzen daar ook naar. :eek::eek:
 

DeletedUser2578

Guest
Ben nu bij opdracht 65 en heb tot nu toe 6 Golem-artefacten binnen, dat is lvl 7, maar net niet de eenheden. Ik weet niet wanneer het 7e artefact verschijnt, dus ik twijfel nog even of ik het neer zal zetten. Heeft iemand het al de Wijze Golem neergezet en is het de moeite waard?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt op Gems alle levels voor je hoofdstuk zien door in de tabel met wat je krijgt (onderaan in de "Evolving building" tab) op je eigen hoofdstuk te klikken. Dan krijg je alle 10 levels te zien voor dat hoofdstuk.

Voor mij was het antwoord "geheel niet de moeite waard". Inno is duidelijk aan het uitbalanceren hoe weinig ze kunnen geven zonder dat spelers afhaken.

Dagprijzen zijn vrijwel niet te krijgen (de veelvouden van 5 percentages die Gems zegt zijn niet waar). Niet dat dat erg is, het is toch allemaal pop/cult waar ik geen interesse in heb. Ik ga dan ook voor de KP en KP instants uit de "kistjes", en dat lukt best aardig.
 

DeletedUser2578

Guest
Grappig, twee verschillende antwoorden:) Volgens mij ligt het aan wat je net het meest nodig hebt in je stad.
Je kunt op Gems alle levels voor je hoofdstuk zien door in de tabel met wat je krijgt (onderaan in de "Evolving building" tab) op je eigen hoofdstuk te klikken. Dan krijg je alle 10 levels te zien voor dat hoofdstuk.
Yep, die had ik al gezien, ook even de link info voor spelers dan kunnen ze ook even checken: Link prijzen Wijze Golem Zelf zit ik bij H16 en heb eenheden nodig, die starten pas bij lvl 8.
Wijze Golem-H16.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Aeva

Chef
Ik heb 'm op beta als dwerg op level 9. Is daar zeker de moeite waard.
Voor elvenar hier twijfel ik nog. Ga eerst het event uitspelen voordat ik een besluit neem.
 
Bovenaan