• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De Tovenaarsbedevaart

Bij mij is de info van de tooltip wel te zien. Ik weet niet of het aan je browser ligt dat je geen info krijgt.
Ik krijg de info wel,
2020-07-25 (1).png
 
2 x 15 kp bij de hoofdprijzen in de prijzenbalk ja , maar in de dagelijkste prijzen nog niet veel soeps te verdienen.

1595695047575.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4585

Guest
Even afwachten wat de dagprijzen gaan worden, kp instants komen vaak wat later in een event.
Ben bang deze keer niet. :( Zit verder ook niet veel soeps tussen, inflatie slaat hard toe binnen Elvenar. :p
Day 1. Hedge-Bearded Treant 2 x 2; Hybrid; Pop 260 Culture 2100
Day 2. Wizard Spell Shop 3 x 3; Hybrid; Pop 1480 Culture 3000
Day 3. 1 x Heavy Melee Battalion: 10 squads of Treant or Paladin
Day 4. Golden Cave 2 x 2; Culture 2600
Day 5. 1 x Heavy Ranged Battalion: 10 squads of Golem or Mortar
Day 6. Sorcerers Gathering 3 x 2; Special; needs street connection; Pop 1200 Culture 600 Mana 1250 (52 / hr); produces Supplies below Chapter VI; Produces Goods between VI and VII
Day 7. 1 x Supply Windfall 25% Instant
Day 8. Copper Dragon 4 x 3; Hybrid; Pop 2600 Culture 2800
Day 9. Astral Crevice 2 x 3; Special; needs street connection; Pop 450 Culture 2100 Mana 1250 (52 / hr); produces Supplies below Chapter VI; Produces Goods between VI and VII
Day 10. 1 x Coin Rain 25% Instant
Day 11. 1 x Light Melee Battalion: 10 squads of Sword Dancer or Axe Barbarian
Day 12. Mana Crystal Merchant 2 x 2; Special; needs street connection; Pop 670 Culture 900 Mana 330 (13 / hr); produces Supplies below Chapter VI; Produces Goods between VI and VII
Day 13. 1 x Heavy Melee Battalion (repeat): 10 squads of Treant or Paladin
Day 14. Arcane Trinket Shop 2 x 3; Hybrid; Pop 790 Culture 2400
Day 15. Wizard Spell Shop (repeat) 3 x 3; Hybrid; Pop 1480 Culture 3000
Day 16. 1 x Light Ranged Battalion: 10 squads of Crossbowman or Archer
Day 17.
More to follow!
 

Deleted User - 124539

Guest
De prijzen zijn nog altijd beter dan de gewone dingen uit het bouwmenu die je kunt plaatsen. Ik heb nu niet alles gecheckt, maar bv. het enige enkel-cultuurgebouw dat er is, is nog altijd beter dan alle andere niet-diamant-enkel-cultuurgebouwen van het huidige hoofdstuk en 1 à 2 hoofdstukken daarna.
Ik vermoed dat het ook zoiets zal zijn voor de andere gebouwen uit het event, als je ze telkens vergelijkt met gebouwen die hetzelfde opleveren, in de zin van soorten dingen die het oplevert.
 
maar in de dagelijkste prijzen nog niet veel soeps te verdienen

De koperdraak op dag 8 geeft in H16 458 volk/m2. Dat is meer dan de Venar Stenen III, die ik nog heb staan. Niet zo veel als Iglofestival en Vaderboom met zuurstokken, maar wel stukken beter dan wat er in de afgelopen events is langsgekomen. De rest die tot nu te zien is, is inderdaad niet echt overdonderend, maar wie weet wat er nog komt. Mensen kunnen blij zijn met de hoofdprijs die wat priesters produceert per dag. Als elf had ik liever bloesendames gezien. Maar goed, ik produceer zelf heel erg veel meer dan dit prijsgebouwtje dus veel maakt het niet uit.
 
Voor de mana hoef je dit event niet te doen. Das 3x bagger ten opzichte van vorig event. Zadengebouwen heb ik nog niet eens gezien.
Het enige gebouw wat tot nu toe goed is das de koperdraak. Geeft in amuni 3100 pop op 12 vakjes dus daar ga ik voor.
Voor het overige worden de prijzen hardop minder per event. Ga ook weer voor de eenheden instants al schijnen die ook steeds minder te geven.
Als Inno zo doorgaat met prijzen devalueren speelt niemand straks nog event. Heb gebouwen van 3 hoofdstukken terug die nog steeds meer geven dan wat nu te winnen valt. Een gebouw mag nog zo mooi zijn maar als het niks oplevert hoef ik ze niet.
 
Bovenaan