• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De Tovenaarsbedevaart

De koperdraak op dag 8 geeft in H16 458 volk/m2. Dat is meer dan de Venar Stenen III
Venar's Stenen III geven in hoofdstuk 16 bij mij 590 per hokje, das toch redelijk wat meer dan die 458 van die draak
1595792513287.png
 
Venar's Stenen III geven in hoofdstuk 16 bij mij 590 per hokje, das toch redelijk wat meer dan die 458 van die draak
Bekijk bijlage 5654

Ja maar dat heeft je waarschijnlijk 40 restauratiespreuken gekost per stuk.
Als je die niet wilt/kunt uitgeven is een ander item somes zeer interessant

zo heb ik mijn venars III
1595828984360.png

Ingeruild voor
1595829085172.png

Van hoofdstuk 14 410 pop + 410 cultuur per vakje
naar
Van hoofdstuk 16 467 pop + 6160 cultuur per vakje

En heeft me 0 restauratiespreuken gekost.
Dit is natuurlijk ook het doel van vele evementen, dat je elke keer als je stad ontwikkeld je kan upgraden zonder dat je verplicht wordt om restauratie spreuken te verzamelen.

soms is upgraden naar iets op papier slechters maar realistisch beters de beste keuze, daarom moet je ook niet elke gebouw in elk event afspiegelen tegen het beste wat we ooit gehad hebben. elk gebouw is goed op zijn/haar manier
 

DeletedUser4585

Guest
Oh,oh, opdracht #5 was oorspronkelijk "Solve 2 Encounters or 8 Tournament Encounters" maar nu krijg ik "Solve 2 Encounters or 2 Tournament Encounters", dat zou kunnen betekenen dat de nieuwe manier van toernooi doen deze week of in de loop van event ook live gaat !? :mad:
Edit: Deze week gelukkig niet, zie comment Marindor op Beta.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4585

Guest
Ik verbaas me nog steeds over hoe sommige quests ontzettend foutief meeschalen voor latere hoofdstukken. :(
bv. Opdracht #3 "Produceer verse voorraden voor de lokale voedselmarkt" kan met een hoofdstuk 2 account in 1 werkplaats en een 9 uur productie voltooid worden terwijl een hoofdstuk 9 account daar 4 werkplaatsen voor nodig heeft !? o_O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4585

Guest
Ik snap zelf de ongelijke aantallen niet zoals 9 kp ipv 10 daarna weer 21 ipv 20.... .. :oops:
Waar haal jij 9KP of 21KP vandaan ? Die komen helemaal niet voor in de opdrachten, niet in de lijst van Elvengems en ook niet in die van Platinum Leaf !? Kan me ook geen andere opdracht herinneren waar iets van 9 of 21 gevraagd werd. o_O
 

DeletedUser4585

Guest
Tinker doelt op de kleine prijzen/beloningen die onderweg te verdienen zijn… :cool:
Zal wel aan mij liggen maar snap hem nog steeds niet. :oops: Ook bij de dagprijzen zijn geen KPs te verdienen !?

Bedoel je de bakens misschien ?
1595851529213.png

Dat was eerst 10KP die je kon winnen, later aangepast naar 9KP.
Snap ik alleen die 21KP nog niet want dichtstbijzijnde baken, die van 92, geeft maar 15KP.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Venar's Stenen III geven in hoofdstuk 16 bij mij 590 per hokje, das toch redelijk wat meer dan die 458 van die draak

Die van mij zijn nog H14. Ik had er 14. De crux is zoals CW al zei de restauratiespreuken. Voor alle andere prijsgebouwen heb ik al een dikke 100 nodig per hoofdstuk. Als daar nog eens 14X20=280 bij komen dan ga ik richting de 400 per hoofdstuk. Daar ga ik niet eens over nadenken. Dan kijk ik wel uit naar betere cultuurgebouwen met pop en vervang ze.
De restauratiespreuken gebruik ik liever voor gebouwen die niet te vervangen zijn zoals beren, feniksen, stonehenge, zeemeermin, carnavalset, manahut, enz.
 

DeletedUser2578

Guest
Leuk gedaan de Tovenaarspelgrimage, tot nu toe goed te doen. Bij de krachtenbakens ben ik nog geen spreuken tegen gekomen zoals de inspirirende meditatie, combinatieversnellers en betoverend geschenk die je kan winnen. Jammer als ze er niet tussen zitten.
 

Aeva

Chef
Bij de krachtenbakens ben ik nog geen spreuken tegen gekomen zoals de inspirirende meditatie, combinatieversnellers en betoverend geschenk die je kan winnen. Jammer als ze er niet tussen zitten.
Die zijn er wel. Inspirerende meditatie en magische productie zeker. Combinatieversneller niet.
 

DeletedUser2578

Guest
Die zijn er wel. Inspirerende meditatie en magische productie zeker. Combinatieversneller niet.
Ben nu bij opdracht 27 en ben ze nog niet tegen gekomen, mss komt het nog wel. Fijn als ze erin zitten. Goed voor bij de opdrachten maar ook voor gebruik :)
 
Bovenaan