• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De Tovenaarsbedevaart

Leuke Queste, maar toch erg jammer dat de makers hier van niet goed nagedacht hebben over de het tijdstip van enkele opdrachten.
opdrachten 5, 11 en 15 geven de optie om toernooi opdrachten te doen. Velen zullen inmiddels allang voorbij opdracht 15 zijn en het toernooi moet nog beginnen.
Zo ook de laatste opdracht. (tenminste zoals gezien op Italiaanse site, die alles tot nu toe juist had) =
verzamel 24 relikwieën
. Deze laatste opdracht zal ook vallen op een dag dat er GEEN toernooi is.
 

Aeva

Chef
Nou en? Alsof dat iets uitmaakt. De opdracht is of toernooi of provincie, voor allebei geldt hetzelfde aantal gevechten. Dat kan dus ook veel gemakkelijker uitpakken als je provincies in het groen staan en je met het toernooi aan je tax zit.
 

DeletedUser4585

Guest
...Zo ook de laatste opdracht. (tenminste zoals gezien op Italiaanse site, die alles tot nu toe juist had) =
verzamel 24 relikwieën
. Deze laatste opdracht zal ook vallen op een dag dat er GEEN toernooi is.
Dat lijkt me niet te kloppen, op Beta duurt het event nog 36 uur. De laatste dag, morgen, valt dus ruim binnen het toernooi. Op Beta is het event net als hier ook gewoon op een maandag gestart dus dat zou betekenen dat het hier ook gewoon tijdens het toernooi eindigt.

Ik zie bovendien geen opdracht om 24 relikwieën te verzamelen, niet op Elvengems en ook niet op Platinum Leaf !?
 
Een KP-instant fonds werkt beter, 25 dias voor 1 wonder KP is veel te prijzig :)

Maar ja, wellicht toch eens overwegen om een event geheel niet te gaan spelen.
 
@Mistwalker <> volgens mij is deze Queste op BETA gestart op donderdag 9 Juli en duurt daar tot en met Woensdag 29 juli = 21 dagen.
Hier begonnen op maandag 27 Juli en duurt tot en met zondag 16 augustus. (geen toernooi dag dus)
de opdrachtenlijst vermeld op https://cavalieridellozombiaco.blogspot.com/p/the-sorcerers-pilgrimage-missioni.html gaf eerst 90 opdrachten, nu is daar 1 opdracht weggevallen maar nog altijd als laatste opdracht zoals ik het eerder beschreef.
Morgen weten we meer, :D :cool: ;)
 

DeletedUser4585

Guest
...volgens mij is deze Queste op BETA gestart op donderdag 9 Juli en duurt daar tot en met Woensdag 29 juli = 21 dagen.
Hier begonnen op maandag 27 Juli en duurt tot en met zondag 16 augustus....
Oeps, je heb gelijk, niet in de gaten dat Beta op een andere dag gestart is (zo vaak gebeurd dat eigenlijk niet). 24 relikwieën zou dan wel heel veel zijn, ook omdat #84 al om 12 relikwieën vraagt. :(
Staat trouwens 20 op die Italiaanse lijst, geen 24. :oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Aeva

Chef
Niet om 't een of ander, maar het event is op beta nog niet afgelopen. Hoe kan er dan een Italiaanse questlijst zijn???
 

DeletedUser4585

Guest
Dat komt omdat ze bij Inno niet eens het aantal dagen correct kunnen tellen. :p
 
Bovenaan