• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De Tovenaarsbedevaart

DeletedUser4585

Guest
Jammer dat je eerst nog een Golem moet scoren voordat je de laatste artefact binnen krijgt. Nog maar 4 dagen te gaan en met alleen nog een paar dagopdrachten is het niet te halen. Zou beter zijn als die extra Golem in de rij na de laatste artefact zou staan.
Dat is helemaal niet de laatste artefact, komen er nog veel meer daarna. :rolleyes: Ik had trouwens genoeg artifacts (9) op Beta voordat ik die Golem een 2e keer kreeg, is dus wel te doen. Kwestie van de juiste keuze maken, ga je voor de dagprijzen of voor de artefacts. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4585

Guest
Met de laatste bedoel ik de 9e artefact.
Op live krijg je eerst de 2e Golem daarna de 9e artefact.
Denk dat je je toch vertelt heb:
1. Wise Golem Artifact
2. Ancient Knowledge 20
3. Wise Golem Artifact
4, Coin Rain 100%
5. Wise Golem Artifact
6. 15 Knowledge Points
7. Wise Golem Artifact
8. Supply Windfall 100%
9. Wise Golem Artifact
10. 3 Random Rune Shards
11. Wise Golem Artifact
12. 15 Knowledge Points
13. Wise Golem Artifact
14. Wise Golem Evolving Building (repeat)
15. Wise Golem Artifact
7 artefacts voor de Wise Golem + 2 uit de opdrachten = 9
 

DeletedUser2578

Guest
Tot nu toe heb ik er 8 gekregen en volgens je spoiler ben ik bij 14. Moet eerst nog de 2e Golem binnen krijgen voordat de 9e artefact beschikbaar is. Heb volgens mij een beetje pech...
 
Idem hier,

1597307169444.png
1597307196144.png


@SparklyElf heb je er niet 1 gebruikt of per ongeluk vernietigt?
 
Bij mij ziet het er zo uit, ik heb wel per ongeluk 1 vernietigd:eek:......maar heb er al 9 kunnen gebruiken.
Ik vind het trouwens een PRACHTIG exemplaar!!
 

Bijlagen

  • 2020-08-13 (1).png
    2020-08-13 (1).png
    674 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt:

DeletedUser4585

Guest
Bij mij ziet het er zo uit, ik heb wel per ongeluk 1 vernietigd:eek:......maar heb er al 9 kunnen gebruiken....
Iets klopt hier niet !? o_O Die artefact in jouw plaatje is namelijk de 10e die je kan winnen. Als je er dan al 9 heb kunnen gebruiken (Wise Golem zou dan level 10 zijn) kan je er niet ook 1 per ongeluk vernietigd hebben. :oops:
 
Iets klopt hier niet !? o_O Die artefact in jouw plaatje is namelijk de 10e die je kan winnen. Als je er dan al 9 heb kunnen gebruiken (Wise Golem zou dan level 10 zijn) kan je er niet ook 1 per ongeluk vernietigd hebben. :oops:
Ja dat klopt wat je schrijft, maar ik heb er wel 1 vernietigd :eek: :eek:
Iets klopt hier niet !? o_O Die artefact in jouw plaatje is namelijk de 10e die je kan winnen. Als je er dan al 9 heb kunnen gebruiken (Wise Golem zou dan level 10 zijn) kan je er niet ook 1 per ongeluk vernietigd hebben. :oops:
o_O
 

DeletedUser2578

Guest
Dank allen voor de reacties! Ik heb alle opdrachten gemaakt zoals het hoort en alle prijzen geïnd. Mss is er iets fout gegaan met het verkrijgen van het aantal artefacten of mss heb ik er 1 per ongeluk vernietigd. Als ik er één zou hebben vernietigd zou ik me dat herinneren. Anyways geen man over boord, doe mijn best om de volgende artefact binnen te krijgen en anders zoals Yamar zegt bij het volgende BSA haal ik de laatste artefact in. Fijn dat het mogelijk is! :cool:
 
Helaas wordt hierdoor ook het komende BSA, waarin in de 2e en de 3e ronde nog een evolutie artefact te halen valt, voor sommige spelers minder aantrekkelijk. Op wereld Arendyll zal ik alles bewaren in de hoop het volgend jaar te kunnen inruilen tegen iets beters, op wereld Winyandor zal het (misschien) blijven staan tot het volgende evenement.
Op beide werelden ben ik blij met de extra eenheden <> die zijn zeker nodig als we later de nieuwe toernooien krijgen :cool:
Daar ga ik ook voor Yamar :) laat die Extra Eenheden maar komen. Kunnen we goed gebruiken.
 
heb net eindelijk de dagopdrachten bereikt en de 2de golem binnengeharkt.

was prima te doen zonder naar de opdrachten te kijken en zonder zaken te rushen met tijdboosters of het makken van nutteloze handwerkjes
 

DeletedUser3696

Guest
Het valt mij een beetje tegen, prijzen zijn niet echt groot. Wel veel boekjes.
Maar ik krijg niet eens de kans om het uit te spelen omdat de opdrachten op zijn. :-(
 
dat is niet voldoende om tot en met de laatste grote prijs te komen.
Er is geen 'laatste' grote prijs… als je voldoende toverspreuken had verzameld (je kunt ze bijv. ook kopen), had je inmiddels al 3 volgroeide golems kunnen hebben, de lijst met grote prijzen herhaalt zich immers...
 
Bovenaan