• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

Ik heb in de toren last van een 'klevende' muis. Bij het klikken op de linkermuisknop om door de toren te kunnen bewegen, gebeurt het regelmatig dat de muisklik als het ware actief blijft, terwijl ik die allang heb losgelaten. Hebben andere spelers die ervaring ook?
 

DeletedUser286

Guest
Kom niet veel meer in de toren. Even getest, maar bij mij geen probleem.
 
Bij mij idem dito. Ik heb nu weer een melding gemaakt dus ik hoop dat ik hem alsnog krijg...zou erg leuk zijn :).
Ik had de nieuwsbrief over het hoofd gezien, lees hem nu pas. en het lukt niet om de dwergenschat te pakken te krijgen, heb al een ticket gestuurd, hopelijk krijg jij en ikke hem alsnog, tis tenslotte gratiesssss hahaha....:p:p:p
 
Ik krijg een mail dat ik een 'Dwergenschat' kan krijgen, ik klik de link en kom dus in mijn stad uit... en een schat??? Ho maar ik kan niks vinden!! Kijk ik niet goed? Waar kan ik hem vinden?
ik heb hetzelfde probleem, het support al een berichtje gestuurd, ff afwachten
 

DeletedUser1449

Guest
Kan iemand mij in godsnaam uitleggen hoe je voorbij het 2de verdiep geraakt? Die laatste gevecht is onmogelijk. Ik heb vuurfenix aan. Vechtbonusen gebouwd, ... Na 6 tal pogingen verlies ik volledig het derde gevecht.. iemand tips of is dit werkelijk ....
 
Ik had de nieuwsbrief over het hoofd gezien, lees hem nu pas. en het lukt niet om de dwergenschat te pakken te krijgen, heb al een ticket gestuurd, hopelijk krijg jij en ikke hem alsnog, tis tenslotte gratiesssss hahaha....:p:p:p
Jij iets gehad Carlala...ik niets hoor....ik had nog wel koopzegeltjes gespaard....:( :(
 

DeletedUser4217

Guest
De "dwergenschat" kun (of kon ??) je ophalen via de link in de nieuwsbrief van 26 augustus. Na het ophalen komt ie in je inventaris maar heet dan "wapenkamer in dwergenstijl".
 
Kan iemand mij in godsnaam uitleggen hoe je voorbij het 2de verdiep geraakt? Die laatste gevecht is onmogelijk. Ik heb vuurfenix aan. Vechtbonusen gebouwd, ... Na 6 tal pogingen verlies ik volledig het derde gevecht.. iemand tips of is dit werkelijk ....
Overmacht van 3 tegen 1 is verre van eenvoudig. Waarschijnlijk moet je een bultje wonderen erg hoog hebben staan.

Gebruik van goederen voor de moeilijke gevechten is strategisch veel slimmer dan alles op brute kracht proberen te doen, de vijand is wellicht bruter dan jij.

Of je daar veel mee opschiet is nog even de vraag, de 3e verdieping zal niet eenvoudiger zijn dan de 2e.
 
Aan de toren zal de aankomende 3 weken niets gebeuren.

ivm. event heb ik alle muntjes nodig voor de "koop x kennispunten opdrachten, ik kan dus geen munten verspillen aan een toren.
En vechten weiger ik pertinent
 
Jij iets gehad Carlala...ik niets hoor....ik had nog wel koopzegeltjes gespaard....:( :(
Dit was het antwoord van support huhuhu....


Beste Carlala,

Bedankt voor je supportaanvraag,

Deze mail was een beperkte tijd geldig (zie mail).
Omdat deze actie verlopen is kunnen wij je dan ook niet helpen.
 
De "dwergenschat" kun (of kon ??) je ophalen via de link in de nieuwsbrief van 26 augustus. Na het ophalen komt ie in je inventaris maar heet dan "wapenkamer in dwergenstijl".
Helaas was ik tè laat met claimen,
Beste Carlala,

Bedankt voor je supportaanvraag,

Deze mail was een beperkte tijd geldig (zie mail).
Omdat deze actie verlopen is kunnen wij je dan ook niet helpen.
 
Bovenaan