• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

DeletedUser2578

Guest
Mag ik die 50 diamanten investeren om een staaf dynamiet onder de toren te plaatsen zodat hij weg blijft.
Wil er ook 500 aan uit geven zodat hij nooit meer te voor schijn komt net als de mail van inno:p:p:p:p

Haha:D Ik was ook heel enthusiast begonnen maar mijn legers raakten snel op waardoor ik nu met het 10-kistjes toernooi niet hoog kan scoren. Het gebouw is een prachtig plaatje maar de gevechten zijn te zwaar; bij kistje 10 haal ik wel het 1e deel maar dan krijg je een 2e deel en daar kom ik helaas niet doorheen. Er zijn hier wat ideeën genoemd over hoe het spel van de Toren ook anders zou kunnen. Hopelijk doet Innogames wat daarmee:)
 

DeletedUser2989

Guest
Ik heb de toren uitgespeeld via handmatig vechten. Dat lukte omdat we in onze BS deze week ook een 10 kisten toernooi hebben en ik daarvoor vechtboosters geplaatst heb en de vuurfeniks is een enorme hulp. Ik vind de prijsjes ook best wel leuk. Heb wat kleine gebouwtjes verzameld. Er is duidelijk een oplopende moeilijkheidsgraad. Ik vind het jammer dat ik dat in de beloningen niet terugzie. Vooral bij het laatste gevecht level 3 zou het toch leuk zijn een echt leuke prijs te krijgen. De mysteriechests stimuleren om door te gaan. Volgende week ga ik het echter bij 1 ronde houden, vermoed ik, omdat ik het dan alleen met de vuurfeniks moet doen. Ik ben net endgamer geworden en vind het nu om wat variatie te hebben toch een leuke aanvulling. Voor alle spelers die hun bonusrelikwieen nog niet op max hebben vind ik het echter een heel ander verhaal. Vergeet die toren voorlopig zou ik hen adviseren en richt je op de toernooien om relikwieen te verzamelen.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik heb de toren uitgespeeld via handmatig vechten. Dat lukte omdat we in onze BS deze week ook een 10 kisten toernooi hebben en ik daarvoor vechtboosters geplaatst heb en de vuurfeniks is een enorme hulp. Ik vind de prijsjes ook best wel leuk. Heb wat kleine gebouwtjes verzameld. Er is duidelijk een oplopende moeilijkheidsgraad. Ik vind het jammer dat ik dat in de beloningen niet terugzie. Vooral bij het laatste gevecht level 3 zou het toch leuk zijn een echt leuke prijs te krijgen. De mysteriechests stimuleren om door te gaan. Volgende week ga ik het echter bij 1 ronde houden, vermoed ik, omdat ik het dan alleen met de vuurfeniks moet doen. Ik ben net endgamer geworden en vind het nu om wat variatie te hebben toch een leuke aanvulling. Voor alle spelers die hun bonusrelikwieen nog niet op max hebben vind ik het echter een heel ander verhaal. Vergeet die toren voorlopig zou ik hen adviseren en richt je op de toernooien om relikwieen te verzamelen.

Fijn dat het je is gelukt! Ik ben niet zo goed in handmatig vechten en doe bijna alles automatisch en ik had geen vechtboosters meer enkel het gebouwtje 'wapenkamer in dwergstijl' die nu ook is verlopen:D Het zou goed zijn als de prijzen iets beter zouden worden ter compensatie van het gebruik/verlies van veel legers. Wie weet doet Inno toch iets mee. Voorlopig zal de Toren een mooi plaatje zijn om naar te kijken:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2989

Guest
Het zou goed zijn als de prijzen iets beter zouden worden ter compensatie van het gebruik/verlies van veel legers. Wie weet doet Inno toch iets mee. Voorlopig zal de Toren een mooi plaatje zijn o
.

Mee eens. De eerste ronde vind ik wel gebalanceerd, het moet ook niet te makkelijk zijn. Maar ronde 2 en 3 vragen erg veel. Als Inno mij wil prikkelen die toch te doen, lukt dat alleen als ik weet dat er zeker weten een 'bos gladiolen' op mij wacht. 5 procent kans op een bosje gladiolen stimuleert mij niet voldoende als ik met grote verliezen moet spelen. Einde ronde 3 voelde nu een beetje katerig, ik geloof dat ik 3 combi's kreeg voor het laatste gevecht.
 

DeletedUser286

Guest
Veel reacties waarmee ik het eens ben. Ben in de derde ronde blijven steken: troepen niet aan te slepen of je bent rap door je gs heen. Als je ook in toernooien met je BS zoveel kistjes wil halen, omdat er nog spelers zijn die niet op max zitten, vind ik de toren geen meerwaarde hebben. Ik ben ook een endgamer en vond geen enkele beloning die een huidig gebouw kon vervangen. Achteraf vond ik alle investeringen beslist niet de moeite waard om aan confrontaties te verliezen. Ik waardeer Inno om het uitbrengen van extra uitdagingen, maar e.e.a. moet wel in verhouding staan tot wat je investeert. Anders kun je beter investeren in de magische academie en de evenementen. Ik laat de toren voorlopig links liggen. Ik zal wel kijken en volgen of er zaken veranderen aan de toren. De eerste kennismaking heeft mij niet overtuigd helaas.
 
Fijn dat het je is gelukt! Ik ben niet zo goed in handmatig vechten en doe bijna alles automatisch en ik had geen vechtboosters meer enkel het gebouwtje 'wapenkamer in dwergstijl' die nu ook is verlopen:D Het zou goed zijn als de prijzen iets beter zouden worden ter compensatie van het gebruik/verlies van veel legers. Wie weet doet Inno toch iets mee. Voorlopig zal de Toren een mooi plaatje zijn om naar te kijken:D

Je wordt op je wenken bediend

  • Lowered the amount of Spell Fragments earned by disenchanting event buildings by 50%. Subsequently lowered recipe costs and gained Vision Vapor for event buildings in Crafting.
  • Portal Profit 5% - 300 Spell Fragments (was: 600), 8 Vision Vapor (was: 9)
  • Portal Profit 10% - 1300 Spell Fragments (was: 900), 16 Vision Vapor (was: 14)
  • Portal Profit 15% - 1850 Spell Fragments (was: 1350), 9 Combining Catalysts (was: 7), 23 Vision Vapor (was: 17)
  • Ancient Knowledge 3 - 175 Spell Fragments (was: 450), 2 Broken Shards (was: 1)
  • Ancient Knowledge 10 - 300 Spell Fragments (was: 1100), 6 Broken Shards (was: 3)
  • Ancient Knowledge 15 - 450 Spell Fragments (was: 1300), 8 Broken Shards (was: 5)
  • Coin Rain 25% - 420 Spell Fragments (was: 353)
  • Coin Rain 33% - 750 Spell Fragments (was: 592)
  • Coin Rain 50% - 600 Spell Fragments (was: 598), 4 Combining Catalysts (was: 3), 9 Vision Vapor (was: 7)
  • Coin Rain 100% - 1200 Spell Fragments (was: 750), 6 Combining Catalysts (was: 5), 15 Vision Vapor (was: 12)
  • Supply Windfall 5% - 300 Spell Fragments (was: 454), 1 Vision Vapor (was: 2)
  • Supply Windfall 10% - 570 Spell Fragments (was: 253), 0 Combining Catalysts (was: 1), 2 Vision Vapor (was: 3)
  • Supply Windfall 15% (was: 2x Supply Windfall 15%) - 390 Spell Fragments (was: 466), 1 Combining Catalyst (was: 3), 3 Vision Vapor (was: 7)
  • Supply Windfall 20% - 630 Spell Fragments (was: 638)
  • Supply Windfall 25% (was: 2x Supply Windfall 25%) - 420 Spell Fragments (was: 704), 2 Combining Catalysts (was: 4), 5 Vision Vapor (was: 10)
  • Supply Windfall 33% - 750 Spell Fragments (was: 592)
  • Supply Windfall 50% - (was 2x Supply Windfall 50%) - 600 Spell Fragments (was: 1177), 4 Combining Catalysts (was: 6), 9 Vision Vapor (was: 15)
  • Supply Windfall 100% - 1200 Spell Fragments (was: 750), 6 Combining Catalysts (was: 5), 15 Vision Vapor (was: 12)
Bron op beta: https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/release-notes-version-1-88.13588/

Kijk zo worden je spelfragmenten meer waard waardoor de prijs verbeterd :D
 

Deleted User - 124539

Guest
Je wordt op je wenken bediend



Bron op beta: https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/release-notes-version-1-88.13588/

Kijk zo worden je spelfragmenten meer waard waardoor de prijs verbeterd :D
Eigenlijk is de prijs exact evenveel waard, want er zijn evenveel waar de kosten van spelfragmenten verlaagd zijn als verhoogd, dus uiteindelijk moet je nog evenveel spelfragmenten betalen voor dezelfde prijzen. En dat betekent dan weer dat de kosten in de toren nog steeds zeer hoog staan in vergelijking met de prijzen.
 
Eigenlijk is de prijs exact evenveel waard, want er zijn evenveel waar de kosten van spelfragmenten verlaagd zijn als verhoogd, dus uiteindelijk moet je nog evenveel spelfragmenten betalen voor dezelfde prijzen. En dat betekent dan weer dat de kosten in de toren nog steeds zeer hoog staan in vergelijking met de prijzen.

Dat is enkel als de gemiddelde verlaging ook 50% zou zijn.
Dit is echter niet het geval. bij de gebouwen zijn de prijzen wel 50% verlaagd, maar de meeste wil je niet eens maken. (5 uitgezonderd)
De dingen die je wel graag zou willen maken die zijn vaak licht tot flink in prijs verhoogd.

En dan nog is de "prijs" verdubbeld in de spire, heb niet gelezen dat die ook worden "verlaagd".
 

DeletedUser2578

Guest
Je wordt op je wenken bediend. Kijk zo worden je spelfragmenten meer waard waardoor de prijs verbeterd :D

Haha ze hebben me toch gehoord!:D. Ik ga het lijstje van verbeteringen even rustig doornemen. Thanks voor het doorgeven! :)
 

DeletedUser2665

Guest
De Toren is weer verschenen! Wie heeft zich in kunnen houden?:) Ik moet bekennen dat ik 4 kistjes heb vrij gespeeld:oops:, heb wel 25 dias gewonnen maar hier ga ik stoppen anders heb ik straks weer geen legers meer over!o_O

Ik hoef mij niet te beheersen. Niets in mij wil naar die toren ;)
Ik vind het wél leuk dat hij daar staat te shinen.
 
Ik kan me ook prima inhouden, heb mijn troepen hard nodig voor het aankomend toernooi ;) aangezien de toren een ware legertroepen stofzuiger is, peins ik er niet over om ook maar 1 kistje te doen. Hij blijft mooi die toren maar dan wel om naar te kijken :)
 

DeletedUser3012

Guest
Diplomatie lijkt een beter alternatief, hou je iig nog wat troepen over voor toernooi.
Speel dan overigens ook maar een paar kistjes, ben nu bij de 4e opgehouden met 5 goederen soorten.
Diplomatie word ook onbetaalbaar duur, later. Eigenlijk zuipt het beiden je voorraad van zowat alles weg. Als je ver wil gaan? Nou dan raak je OF al je eenheden kwijt, OF je munten/voorradencollectie, want ja, ik zat uiteindelijk in m'n broek met 65000 voorraden, en daar was ik niet echt blij mee, aangezien ik daarmee ook nog fabrieken mee aan moest zetten. Gaan ze er van uit dat je elke 5 minuten opnieuw dranken aanzet ofzo? want dat vergeet ik steeds.
Maarja, het eerste kistje was wel grappig. Leuk om te bekijken hoe de toren EIGENLIJK had kunnen zijn in plaats van die verschrikkelijk dure dingen. Jammer hoor.
 

DeletedUser68

Guest
Erg leuk een bericht ( de toren is verschenen)
Nog leuker bericht ( de toren is verdwenen)

Dwergen hebben de toren kort en klein geslagen alle elven en mensen waren verbaasd waar de dwergen vandaan kwamen.
Ze waren immers jaren verdwenen.

Wil je de toren weer opbouwen ?? Speel dan het nieuwe hoofdstuk van de dwergen.
Ja mensen en elven ze zijn terug en ze vragen nog meer goederen hamers munten en heel veel geduld.

Wat jammer dat inno geen dromen vervult alleen zakken:D
 
Ben tot aan het 3de kistje gegaan en verder ga ik niet, het is genoeg, mijn hout is bijna op, kan weer sparen, maar of ik de volgende toren nog ga doen weet ik niet, ze vragen echt te veel munten en goederen
 

DeletedUser3597

Guest
Eigenlijk vind ik deze toren wel erg leuk en vooral om de set die je kunt winnen. Automatisch vechten kan je inderdaad heel veel troepen kosten, maar overtuigen kost de eerste paar verdiepingen helemaal niet zoveel, zeker omdat je af en toe ook eens wat hamers, munten en zelfs diamanten kunt winnen. En uiteraard kun je gewoon elke week een stukje doen, hij komt toch de volgende week weer terug. En na het afgelopen event weten we allemaal weer dat gratis toverspreukfragmenten en combinatieversnellers (de set geeft die volop) echt wel heel erg handig zijn!
 
Bovenaan