• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

Ik heb wat vragen: 1. Heeft iemand in de toren al eens een Handelsstation en/of Geest gewonnen? 2. Hoe groot zijn ze? 3. Wat zijn daar de voordelen van? 4: Weet iemand uit hoeveel onderdelen de volledige Maansteen-bibliotheekset bestaat? Ik heb inmiddels 4 delen, maar - afgaand op het plaatje - heb ik de indruk dat dat nog niet compleet is...
 

DeletedUser3643

Guest
Ik speel zeer regelmatig in de toren en het volgende valt op :

1. In tegenstelling tot wat men zou kunnen verwachten krijg ik als beloning onevenredig vaak spreuken toebedeeld. Ik heb er inmiddels 22000+.........dit is veel meer dan bruikbaar is.....

2. Het aanbod aan gebouwonderdelen is beperkt tot 1 set, die ik inmiddels (over) compleet heb. Lijkt me dat er nieuwe set zou moeten komen om e.e.a interessant te houden.

3. 1 en 2 zorgt ervoor dat ik minder gebruik zal gaan maken van de toren.

Ik ben me ervan bewust dat dit relatief nieuw onderdeel is maar toch...

Gerdyaan
 

DeletedUser2239

Guest
Ik heb wat vragen: 1. Heeft iemand in de toren al eens een Handelsstation en/of Geest gewonnen? 2. Hoe groot zijn ze? 3. Wat zijn daar de voordelen van? 4: Weet iemand uit hoeveel onderdelen de volledige Maansteen-bibliotheekset bestaat? Ik heb inmiddels 4 delen, maar - afgaand op het plaatje - heb ik de indruk dat dat nog niet compleet is...

Klik in je inventaris op de informatie button (rechtsboven) van het gedeelte van de maansteen set dat je al hebt en vervolgens op de informatiebuuton rechtsonder om de hele set te zien, welke gedeeltes je hebt en nog niet hebt en wat ze doen

het handelsstation is 4x2 en geeft cultuur en elke 48u een portaalwinstbooster van 10% (verloopt na 50 dagen)
 

DeletedUser3597

Guest
Dank voor je advies... enne dat station? Is dat een nuttig ding, in jouw ervaring?

portaalwinsten kunnen helpen om sneller en met minder ruimte door een gastras heen te gaan, ik vind ze wel heel handig en dus het gebouw ook heel handig!
 
Kan er eens op een andere manier een teleportatie spreuk gemaakt of gewonnen worden voor diegene die de witte toren niet doen ivm de onmogelijke hoeveelheden die gevraagd worden?
Zou erg gewaardeerd worden als het ook op een andere manier kan.
 
Onmogelijk?
Ik speel elke week 1 toren tot bovenin, koop vooral af, en vind de kosten wel meevallen.
Heb nu al 5 van die dingen. Als ik ze zou kunnen ruilen met je, van mij mag je ze hebben :p
 
Onmogelijk?
Ik speel elke week 1 toren tot bovenin, koop vooral af, en vind de kosten wel meevallen.
Heb nu al 5 van die dingen. Als ik ze zou kunnen ruilen met je, van mij mag je ze hebben :p
Ja graag! hahaha gelukkig geen uitwisselingen tussen spelers mogelijk ;)

Nou ja ik vindt dat, ik zag mijn voorraad slinken niet normaal.
Ach ja ik klaag niet hoor, vroeg alleen of er ooit een andere manier kwam om er aan te komen.
 
Ja als je terugkomt uit de toren lijkt het erg veel omdat alles opgeteld wordt, zeker op de hogere levels levert dat flinke aantallen.

Aan de andere kant, als je kijkt hoeveel je kwijt bent in het toernooi op de hogere levels per provincie, die getallen zijn ook echt flink, maar het is dan in 4 stukjes gehakt, dus lijkt het minder.

Om op je vraag terug te komen, volgens mij niet, ze proberen nog om de toren levensvatbaar te krijgen door lokkertjes zoals dit. Wellicht dat je ze in de toekomst nog elders kunt krijgen.
 
Ja als je terugkomt uit de toren lijkt het erg veel omdat alles opgeteld wordt, zeker op de hogere levels levert dat flinke aantallen.

Aan de andere kant, als je kijkt hoeveel je kwijt bent in het toernooi op de hogere levels per provincie, die getallen zijn ook echt flink, maar het is dan in 4 stukjes gehakt, dus lijkt het minder.

Om op je vraag terug te komen, volgens mij niet, ze proberen nog om de toren levensvatbaar te krijgen door lokkertjes zoals dit. Wellicht dat je ze in de toekomst nog elders kunt krijgen.
Weer een keer geprobeerd, maar echt het kost mij veel vnl hamertjes en goud en veel hamertjes boosters gebruikt. Ik heb nu aan het eind 1 teleportatie spreuk, en teveel fragmenten en wat tijdboosters. Ik kan echt neit de meerwaarde ervan zien.
is wel fijn dat er spelers zijn die de meerwaarde wel zien.
 

DeletedUser2989

Guest
Kan er eens op een andere manier een teleportatie spreuk gemaakt of gewonnen worden voor diegene die de witte toren niet doen ivm de onmogelijke hoeveelheden die gevraagd worden?
Zou erg gewaardeerd worden als het ook op een andere manier kan.

Ik vind de eerste ronde toren zeer zeker niet onmogelijk. In het begin zelfs succes gegarandeerd en in de eerste ronde is de teleporteerspreuk al ter beschikking. Ik speel iedere week de eerste ronde met diplomatie en als ik vechtboosters plaats ga ik ook naar ronde 2 en 3. Al die kleine extra gebouwtjes leveren me al aardig wat extra T4 en T6 op en dat is in H15 hard nodig. Tijdboosters vind ik super, gebruik ik bergen van in het event.
 
Bovenaan