• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

Zal wel kloppen, maar ik denk dat die toren nog veel te duur is om die er al bij te kunnen nemen in dat derde hoofdstuk. Je jaagt er al je troepen én al je goederen door als je niet oppast.
 
Ik heb wat vragen: 1. Heeft iemand in de toren al eens een Handelsstation en/of Geest gewonnen? 2. Hoe groot zijn ze? 3. Wat zijn daar de voordelen van? 4: Weet iemand uit hoeveel onderdelen de volledige Maansteen-bibliotheekset bestaat? Ik heb inmiddels 4 delen, maar - afgaand op het plaatje - heb ik de indruk dat dat nog niet compleet is...

upload_2019-10-4_18-5-6.png

Dit vervelende ding?
Wat ik wil krijg ik niet en wat ik niet wil krijg ik veel teveel
 

DeletedUser2989

Guest
Ha ha ha, heb 4 gombomen, geven leuke aanvulling T4 meen ik uit mijn hoofd, ben ik wel blij mee. Klein maar fijn. Ik ben voor ruilhandel, maar heb geen behoefte aan 8 poorten zonder bibliotheken:D
 
Ff een update :D
Omdat het event niet zo bevalt ben ik de toren gaan doen o_O
En door wat uitleg van hier, waar ik dus blij mee ben TX, kan ik nu wel zien wat de voordelen ervan zijn.
 

DeletedUser2578

Guest
Bij kistje 8 zijn 2 vechtrondes. Ik maak gebruik van automatisch vechten. Meestal win ik de 1e ronde maar constant verlies ik de 2e ronde. Wat moet je doen om ook de 2e vechtronde te winnen? manual vechten? ik kom niet door de 2e ronde heen....:confused:
 
Bij kistje 8 zijn 2 vechtrondes. Ik maak gebruik van automatisch vechten. Meestal win ik de 1e ronde maar constant verlies ik de 2e ronde. Wat moet je doen om ook de 2e vechtronde te winnen? manual vechten? ik kom niet door de 2e ronde heen....:confused:
Kijk je bij selecteren troepen wel naar beide rondes?? Dat helpt om de juiste troepen te selecteren. Ook feniks voeren helpt . Als de tegenstander te groot is is er geen beginnen aan.
 

DeletedUser2578

Guest
Kijk je bij selecteren troepen wel naar beide rondes?? Dat helpt om de juiste troepen te selecteren. Ook feniks voeren helpt . Als de tegenstander te groot is is er geen beginnen aan.
Bij ieder ronde is mijn troepenomvang 6786 en die van de tegenstander 6040, dus dat valt wel mee. Wss moet ik dan troepen inzetten voor 2x 6040 = 12.080 troepen. Feniks voer heb ik niet, dan moet ik die maar maken als het helpt. Dank voor de tip!
 

DeletedUser2989

Guest
Ik vecht vrijwel nooit in de toren, doe alles met diplomatie. Maar als ik vecht, vecht ik wel handmatig en met feniks aan, anders kost het me veel te veel troepen. Heb met handmatig vechten nog nooit een gevecht verloren, ook geen 3 ronde gevechten.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik vecht vrijwel nooit in de toren, doe alles met diplomatie. Maar als ik vecht, vecht ik wel handmatig en met feniks aan, anders kost het me veel te veel troepen. Heb met handmatig vechten nog nooit een gevecht verloren, ook geen 3 ronde gevechten.
Mooi dat het je lukt! Mij lukt het nog steeds niet, ben onhandig in. Maar goed nu ik dankzij Marjowint weet dat ik bij automatisch vechten troepen moet inzetten die voldoen aan beide rondes scheelt het weer. Ben nu bezig om de Maansteen-bibliotheekset te verzamelen. Heb drie stukken van en moet er nog 2; de gomboom en de maansteenpoort:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan