• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

DeletedUser2578

Guest
En uiteraard kun je gewoon elke week een stukje doen, hij komt toch de volgende week weer terug. En na het afgelopen event weten we allemaal weer dat gratis toverspreukfragmenten en combinatieversnellers (de set geeft die volop) echt wel heel erg handig zijn!
Klopt dat het elke week terug komt maar je kan niet verder gaan daar waar je in de afgelopen week bent gebleven want je begint weer opnieuw onderaan.
 
Eigenlijk vind ik deze toren wel erg leuk en vooral om de set die je kunt winnen. Automatisch vechten kan je inderdaad heel veel troepen kosten, maar overtuigen kost de eerste paar verdiepingen helemaal niet zoveel, zeker omdat je af en toe ook eens wat hamers, munten en zelfs diamanten kunt winnen. En uiteraard kun je gewoon elke week een stukje doen, hij komt toch de volgende week weer terug. En na het afgelopen event weten we allemaal weer dat gratis toverspreukfragmenten en combinatieversnellers (de set geeft die volop) echt wel heel erg handig zijn!
Ja, de toren komt iedere week terug, maar iedere week een stukje doen, dat gaat dus niet. Bv je hebt de eerste ronde gedaan. Dan mag je week daarna gewoon weer overnieuw, onder aan die bodem. Als je nu verder kon gaan waar je gebleven was ;) wat super zou zijn ;) maar nee, helaas pindakaas :( Voor een endgamer is het misschien nog te doen. Maar een stad die actief de toernooien doet en vol op in ontwikkeling is. Nee. Hoe gratis zijn die fragmenten, voor mijn gevoel zijn het dure fragmenten :(
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik doe gewoon opnieuw enkel de eerste verdieping. Ik heb de vorige keer heel wat diamanten gewonnen, nu ook al wat, dus zo zit je snel aan je diamantuitbreidingen. En als ik de volgende keer dat de toren verschijnt pech heb en geen diamanten win, dan is dat zo, de week daarop heb ik terug kans. En wat de toernooien betreft, hou ik nog genoeg over om die ook op mijn normale sterkte te doen. (Wat weliswaar niet zó sterk is, maar dan nog. ;))
 

Deleted User - 124539

Guest
Geen uitbreiding is mij te duur (zolang het niet om echt geld gaat, dan is elke uitbreiding te duur).
 

DeletedUser3597

Guest
ik bedoelde ook gewoon elke keer het eerste stukje. Met wel steeds kans op het winnen van een setgebouwtje (5% kans, maar toch...) en als je meerdere gebouwtjes hebt stromen de fragmenten en versnellers binnen. Moet je wel (net als de rest van het spel) veel geduld hebben. Met 5% kans en 1 verdieping spelen zal het gemiddeld 20 weken duren voor je een setgebouw wint, met 2 verdiepingen 10 weken, enz.
 
ik bedoelde ook gewoon elke keer het eerste stukje. Met wel steeds kans op het winnen van een setgebouwtje (5% kans, maar toch...) en als je meerdere gebouwtjes hebt stromen de fragmenten en versnellers binnen. Moet je wel (net als de rest van het spel) veel geduld hebben. Met 5% kans en 1 verdieping spelen zal het gemiddeld 20 weken duren voor je een setgebouw wint, met 2 verdiepingen 10 weken, enz.
Heb net 1 kistje gedaan, 3 versnellers gekregen, natuurlijk gemept ;) Dat gokken vind ik te duur. Toernooi afkopen ook. Als ik het met meppen kan, dan doe ik het ook ;) Het draait in dit spel zeker ook om keuzes maken. Wat heb je nodig ect. Bij mij gaat het in mijn tempo zeker langer duren :D maar ik heb geen haast. Heb momenteel relikwieën ook hard nodig.
 

DeletedUser2516

Guest
ik vind de toren veel te duur, helemaal als je op nivo 3 komt. Ik ben er mee gestopt; of teveel legers, dan wel te vaak verkeerd gokken.
 

DeletedUser3012

Guest
ik vind de toren veel te duur, helemaal als je op nivo 3 komt. Ik ben er mee gestopt; of teveel legers, dan wel te vaak verkeerd gokken.
Ha! ben al gestopt halverwege niveau 2, en nu doe ik bijna helemaal geen **** meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Na toch wel een aantal positieve reacties in dit topic, heb ik besloten om de toren nog een kans te geven en nu met de juiste verwachting (dat scheelt al teleurstelling) ervoor te gaan.

Na 4 kisten kwam ik tot de conclusie, dat ik het echt nog steeds niks vind. Ik heb nu al teveel geïnvesteerd voor wat ik terug krijg (3x iets wat ik niet nodig heb) en de volgende 3 kisten geven sowieso niks wat ik wil en die daarna pas een KANS van 10% op dia's. Maar die kosten om daar te komen zijn me veel te hoog voor een kans zonder zekerheid.

Ook vind ik het gewoon saai, het is elk kistje hetzelfde, je kan telkens kiezen uit hetzelfde. Geen verrassingen, geen onverwachte wendingen, gewoon hetzelfde alleen de moeilijkheidsgraad loopt op.

Iedereen verdiend een tweede kans, dus ook de toren, maar helaas. Dan zal de toren inhoudelijk echt totaal anders moeten worden, anders blijft hij nu echt links liggen. Zelfs een simpele aanpassing is te weinig, de toren heeft een totale make-over nodig, vind ik, behalve het uiterlijk dan.

Hopelijk bundelt Inno alle goede ideeën die al genoemd zijn en veranderen ze de toren drastisch, daarna geef ik de toren wel weer een kans. Voor nu blijft het mooi om naar te kijken. :)
 

DeletedUser2989

Guest
Deze week diplomatie verkend. Ik vind dat te doen tot en met 5 soorten goederen. Daarna is het veel verliezen. Is geen ramp met munten/voorraden. Ik ben gestrand omdat er tier 6 goederen gevraagd worden, die ik op dit moment ivm upgrades niet wil investeren in de toren. Da's natuurlijk mijn eigen keuze, maar ik zou me kunnen voorstellen dat b.v. na 24 uur pauze het soort gevraagde goederen bij diplomatie wijzigt. In plaats van einde toren voor deze week, zou ik het dan vast nog eens proberen. Ik ben het met Billy eens dat het leuk zou zijn als het verrassingselement wat hoger wordt. Voor nu vind ik de toren nog leuk, maar vrees dat het snel heel eentonig wordt.
 

DeletedUser3599

Guest
Ik heb de toren geprobeerd. Het idee is leuk, maar het is wat velen hier ook zeggen veel te duur.
 
Ik heb de toren vorige week uitgespeeld. Dat was erg prijzig, maar te doen.
Ik heb met het event erg veel tijdboosters gewonnen en daarmee veel troepen versneld laten trainen.
Ook heb ik diverse hulpgebouwtjes gehamsterd en die kwamen daarbij goed van pas.
Ik ben wel een eindspeler wat zeker uitmaakt. Ik had goederen en geldspreuken zat en heb die ook wel gebruikt.

Ik vind het leuk spelen, weer even wat anders dan normaal. Leuke toevoeging en prima manier om een kans te krijgen op gebouwtjes en diamanten.
Het is natuurlijk wel enorm duur voor wat je krijgt. Ik ga het ook zeker niet elke week tot het eind spelen.
Ik vind het wel leuk om de moeilijkste gevechten (met 2 of 3 ploegen) handmatig te doen. Zelfs met boost is dat duur en lastig, maar dat mag ook wel eens.
Er zou wel iets meer tegenover mogen staan qua prijzen. Dat zeker.
Het is dat ik echt overschotten heb en had, anders zou ik echt niet meer doen dan de 1e verdieping, denk ik.

Het toernooi zal ik er zeker niet onder laten lijden, want dat levert veel meer op dan de toren.
Maar ik haal daar al zat, dus maakt het niet uit waar ik het verdere overschot aan besteed.
Het is anders toch ook vooral wachten op het volgende event, het volgende toernooi en de volgende BSA.
Als ik dan tussendoor wat tijd en goederen over heb, kan ik mij prima vermaken in de toren.
 
Ooit heb ik ergens een aankondiging gelezen dat er een toren zou komen waar iedereen op zijn eigen gemak en tempo spelletjes kon spelen. Nou ik wacht nog steeds op die toren! :confused:

Wel heb ik aan de rand van mijn stad een nieuw gebouw ontdekt die er prachtig uit ziet en waar de elite onder ons met heel veel goederen en legers een verkapt toernooi kunnen spelen waar je de hindernissen kan afkopen of bevechten voor een heleboel toverspreukfragmenten en een paar kleine tijdboosters en als je geluk hebt een paar diamantjes. Als je goed kijkt naar de map van het toernooi en deze 3 dimensionaal uittrekt dat kom je uit in deze toren alleen zijn de "provincies" nu confrontaties en de "toernooiwachttijd" blokkades. Op je gemak spelen is er ook al niet bij want na iedere ronde is er een tijdsblokkade opgeworpen zodat je op gepaste tijdstippen weer terug moet keren om verder te kunnen en er zo weer een enorme druk ontstaat om dit binnen de tijd af te ronden net als in het toernooi maar daar kan je dit compenseren met de tijdsprong.

Werkende spelers die alleen in de avonduren even kunnen spelen zullen sowieso nooit binnen de tijd de eindronde halen mits zij de gewonnen tijdboosters gelijk weer inzetten dat kan toch niet de bedoeling zijn. Voor mij is dit gebouw niet voor eeuwig en zal de tand des tijds niet doorstaan mits er een grondige renovatie komt.

Afijn ik vind één toernooi in de week meer dan zat en hoop dat er toch nog een toren komt waar je iedere dag voor de variatie leuke spelletjes kan spelen i.p.v. meer van hetzelfde dat begint toch wel averechts te werken bij mij.
 

DeletedUser234

Guest
@DonFrank

Geven jullie alle feedback of een samenvatting ervan en alle suggesties ter verbetering door aan Inno?

Ik neem aan van wel (jullie vragen immers zelf om feedback) maar toch maar even vragen voor de zekerheid. :)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
@DonFrank

Geven jullie alle feedback of een samenvatting ervan en alle suggesties ter verbetering door aan Inno?

Ik neem aan van wel (jullie vragen immers zelf om feedback) maar toch maar even vragen voor de zekerheid. :)

Jazeker, de feedback wordt op 2 manieren doorgegeven:
- In de wekelijkse rapporten
- Aan het eind van een evenement als samenvatting wat er goed ging en wat er beter kan

Die samenvatting heb ik toevallig gisteren gestuurd.
 
Ooit heb ik ergens een aankondiging gelezen dat er een toren zou komen waar iedereen op zijn eigen gemak en tempo spelletjes kon spelen. Nou ik wacht nog steeds op die toren! :confused:

Wel heb ik aan de rand van mijn stad een nieuw gebouw ontdekt die er prachtig uit ziet en waar de elite onder ons met heel veel goederen en legers een verkapt toernooi kunnen spelen waar je de hindernissen kan afkopen of bevechten voor een heleboel toverspreukfragmenten en een paar kleine tijdboosters en als je geluk hebt een paar diamantjes. Als je goed kijkt naar de map van het toernooi en deze 3 dimensionaal uittrekt dat kom je uit in deze toren alleen zijn de "provincies" nu confrontaties en de "toernooiwachttijd" blokkades. Op je gemak spelen is er ook al niet bij want na iedere ronde is er een tijdsblokkade opgeworpen zodat je op gepaste tijdstippen weer terug moet keren om verder te kunnen en er zo weer een enorme druk ontstaat om dit binnen de tijd af te ronden net als in het toernooi maar daar kan je dit compenseren met de tijdsprong.

Werkende spelers die alleen in de avonduren even kunnen spelen zullen sowieso nooit binnen de tijd de eindronde halen mits zij de gewonnen tijdboosters gelijk weer inzetten dat kan toch niet de bedoeling zijn. Voor mij is dit gebouw niet voor eeuwig en zal de tand des tijds niet doorstaan mits er een grondige renovatie komt.

Afijn ik vind één toernooi in de week meer dan zat en hoop dat er toch nog een toren komt waar je iedere dag voor de variatie leuke spelletjes kan spelen i.p.v. meer van hetzelfde dat begint toch wel averechts te werken bij mij.

Ik behoor niet tot de elite...ik behoor tot de middenstand waar ik af en toe naar de lommerd ga om wat zelf gebrouwde groene ballen en relikwieën inruil voor wat boosters en gebouwen...
Daarna slenter ik naar het randje van mijn stadje met de verrekijker om te kijken naar het majestueuze
Gebouw.....verder kom ik niet...
 

DeletedUser68

Guest
Ooit heb ik ergens een aankondiging gelezen dat er een toren zou komen waar iedereen op zijn eigen gemak en tempo spelletjes kon spelen. Nou ik wacht nog steeds op die toren! :confused:

Wel heb ik aan de rand van mijn stad een nieuw gebouw ontdekt die er prachtig uit ziet en waar de elite onder ons met heel veel goederen en legers een verkapt toernooi kunnen spelen waar je de hindernissen kan afkopen of bevechten voor een heleboel toverspreukfragmenten en een paar kleine tijdboosters en als je geluk hebt een paar diamantjes. Als je goed kijkt naar de map van het toernooi en deze 3 dimensionaal uittrekt dat kom je uit in deze toren alleen zijn de "provincies" nu confrontaties en de "toernooiwachttijd" blokkades. Op je gemak spelen is er ook al niet bij want na iedere ronde is er een tijdsblokkade opgeworpen zodat je op gepaste tijdstippen weer terug moet keren om verder te kunnen en er zo weer een enorme druk ontstaat om dit binnen de tijd af te ronden net als in het toernooi maar daar kan je dit compenseren met de tijdsprong.

Werkende spelers die alleen in de avonduren even kunnen spelen zullen sowieso nooit binnen de tijd de eindronde halen mits zij de gewonnen tijdboosters gelijk weer inzetten dat kan toch niet de bedoeling zijn. Voor mij is dit gebouw niet voor eeuwig en zal de tand des tijds niet doorstaan mits er een grondige renovatie komt.

Afijn ik vind één toernooi in de week meer dan zat en hoop dat er toch nog een toren komt waar je iedere dag voor de variatie leuke spelletjes kan spelen i.p.v. meer van hetzelfde dat begint toch wel averechts te werken bij mij.

Ik behoor wel in de wat hogere klasse dan .
Heb hem de eerste keer uitgespeeld prijs om van te huilen .
Wou het even testen.
Maar letterlijk doe ik nu van ronde 1 de eerste 3 op donderdag als ik met toernooi begin. En zo ook niet eens meer
En laat hem lekker links bovenin overwoekeren door het onkruid.

Kreeg wat tijdboosters als ik geluk had. maar het zijn voornamelijk de combinatie versnellers fragment of muntenregen of meevaller die in een stoffig magazijn op de achterste plank liggen te roesten. Magisch academy bij handwerken maak ik soms wat gebruik ik het nee. ook dat komt in het stoffige magazijn te liggen. Elke keer het zelfde en hetzelfde gewoon oneindig nu is er een verandering geweest.
Maar ook dat ligt in het magazijn. waarom niet iets wat iedereen wil bv stukjes van een uitbreiding maken bij 25 stuks kun je hem plaatsen.
Want die 8000 diamanten die jullie nu vragen. zonder een 100% diamanten aanbieding. daar kunnen jullie naar fluiten.
ik ben niet van plan aandelen te kopen Van INNO

Of ik nu in toernooi moet vechten of in de torenslurpende troepen en goederen mislukking.
Dan kies ik voor toernooi daar help ik de bs mee.
Veel bs,en hebben lange tijd moeite gedaan om eindelijk het goede aantal leden bij elkaar te zoeken om het toernooi te kunnen halen .
Deze toren heeft mogelijkheid dit weer te bestrijden.

Volgende stap gaat worden van de toren samen vechten en wat dan toernooi weg doen???
Of met twee drie man de toren in en samen erg veel verliezen voor kans op weinig.

En nu het extra lang wachten op een hoofdstuk het spel begint saaier te worden.
Was al van plan alle fabrieken weg te doen en alleen wapenkamers te zetten.
Maar door het nieuwe quest systeem gaat dat ook niet door. lol
 
Bovenaan