• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

DeletedUser2578

Guest
Die heb ik nog nooit gewonnen, wil ik ook! :eek:
lol Ik ook nog niet Carlala:D Ik heb ook de wens om een keer een magisch gebouw te winnen!

Ik kan de gewone goederen wel opbrengen, maar de spiri helaas niet.
Ja, spiri goederen kan ik ook niet inzetten want ze zijn hard nodig voor hfst. 15. Ik probeer zo veel mogelijk vechtend maar op een bepaalde moment wordt dat ook te zwaar. Ronde 1 haal ik wel maar bij ronde 2 wordt het moelijk. Doel is om ook door ronde 2 heen te komen, eens kijken of dat gaat lukken:)
 

DeletedUser3597

Guest
Ik heb al 2 maan bib sets compleet, dus daar hoef ik niet meer van, maar ik weet dat er einde ronde 2 een kans is op een magische werkplaats. Die zou ik graag bemachtigen en daar wil ik wel wat voor investeren, ook als het niet meteen een prijs oplevert. Bij ronde 3 heb ik die stimulans niet, maar misschien zie ik wat over het hoofd, vandaar mijn vraag.

Net de derde ronde opengemaakt, bij het bovenste kistje heb ik deze keer 10% kans op de Geest, een heel aardig gebouwtje met kans op veel diamanten :) Voor mij wel een stimulans om het toch maar weer te proberen tot het bittere einde.
 

DeletedUser2989

Guest
De Geest is niet gevallen helaas, wel 50 diamanten. Ik zal de komende weken een excel sheetje bijhouden met kosten en opbrengen en die dan hier met jullie delen. Zo kan iedereen op den duur een weloverwogen afweging maken of hij/zij opbrengsten van de toren de kosten ook waard vindt.
Dat wordt gewaardeerd, koning Beer. Is het mogelijk om je kosten/opbrengsten per ronde weer te geven? Ik heb geen twijfels over de 1e 2 rondes, ben vooral in de derde geinteresseerd.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik zal de komende weken een excel sheetje bijhouden met kosten en opbrengen en die dan hier met jullie delen. Zo kan iedereen op den duur een weloverwogen afweging maken of hij/zij opbrengsten van de toren de kosten ook waard vindt.
Goed idee localbeerking! Zelf hou ik het niet helemaal bij en maak elke keer een inschatting maar zeker leuk om een keer precies het verschil tussen uitgave en opbrengsten te zien! Zoals Aerwer zegt per ronde zou mooi zijn.
 

DeletedUser3597

Guest
Dat wordt gewaardeerd, koning Beer. Is het mogelijk om je kosten/opbrengsten per ronde weer te geven? Ik heb geen twijfels over de 1e 2 rondes, ben vooral in de derde geinteresseerd.

Ik ga het per onderhandeling bijhouden, met subtotalen enz. Ben zelf ook wel heel benieuwd namelijk :) Ronde 3 is erg duur, maar heb daar tot nu toe ook de leukste prijzen uit gehaald, los van de hele maansteenbibliotheekset(s) die ook weer voldoende oplevert om wekelijks meerdere geld/hamerspreuken te maken, die ik dan onder andere weer gebruik om de voorraad aan te vullen om te onderhandelen in de toren.
 

DeletedUser3597

Guest
Zoals beloofd:
Voor de liefhebbers: ik heb deze week een overzichtje bijgehouden van de kosten van het onderhandelen in de toren. Geldt uiteraard allemaal voor mijn hoofdstuk en gaat alleen over onderhandelen.

Deze week een redelijk karige opbrengst aan bijzondere gebouwen. Desondanks niet ontevreden. De kosten lijken erg hoog, maar de opbrengsten maken ook weer heel veel goed. Met de gewonnen combinatieversnellers en fragmenten kun je voldoende munten en hamerregens maken om indien nodig die weer aan te vullen. Mijn capaciteit is 27M munten en 2,7M hamers, dus het gaat als je de al gewonnen munten en hammerregens eraf haalt ook maar om 2x de hele voorraad. In mijn geval heb ik de goederen/orcs/mana en zaden ruim op voorraad en is de toren een ideale gelegenheid om kans te maken om die overproductie om te zetten in magische woonhuizen, werkplaatsen, de geest en andere handige gebouwtjes. Het derde niveau is behoorlijk duur ten opzichte van niveau 1 en 2, vooral omdat je steeds meer items hebt om mee te onderhandelen, dat wordt dus steeds lastiger. Ik ga deze sheet de komende weken steeds proberen bij te houden, zodat er een steeds beter beeld ontstaat van wat er zoal mogelijk is in de toren.
 

Bijlagen

  • Kosten en opbrengsten toren der eeuwigheid.zip
    11,1 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt door een moderator:
De kosten in de toren zijn van verschillende omstandigheden afhankelijk.

Als voorbeeld:
Wonderen, door mijn wonderen zijn de kosten x3(300% dus) t.o.v. geen wonderen. en dit is volgens innogames de kleinste factor in de berekening.
Er zijn iets van 5 factoren die de kosten in de toren bepalen.
 

DeletedUser3597

Guest
De kosten in de toren zijn van verschillende omstandigheden afhankelijk.

Als voorbeeld:
Wonderen, door mijn wonderen zijn de kosten x3(300% dus) t.o.v. geen wonderen. en dit is volgens innogames de kleinste factor in de berekening.
Er zijn iets van 5 factoren die de kosten in de toren bepalen.

Bedoel je dan de kosten voor het vechten of ook voor onderhandelen?
 

DeletedUser2578

Guest
Zoals beloofd:
Voor de liefhebbers: ik heb deze week een overzichtje bijgehouden van de kosten van het onderhandelen in de toren. Geldt uiteraard allemaal voor mijn hoofdstuk en gaat alleen over onderhandelen.

Deze week een redelijk karige opbrengst aan bijzondere gebouwen. Desondanks niet ontevreden. De kosten lijken erg hoog, maar de opbrengsten maken ook weer heel veel goed. Met de gewonnen combinatieversnellers en fragmenten kun je voldoende munten en hamerregens maken om indien nodig die weer aan te vullen. Mijn capaciteit is 27M munten en 2,7M hamers, dus het gaat als je de al gewonnen munten en hammerregens eraf haalt ook maar om 2x de hele voorraad. In mijn geval heb ik de goederen/orcs/mana en zaden ruim op voorraad en is de toren een ideale gelegenheid om kans te maken om die overproductie om te zetten in magische woonhuizen, werkplaatsen, de geest en andere handige gebouwtjes. Het derde niveau is behoorlijk duur ten opzichte van niveau 1 en 2, vooral omdat je steeds meer items hebt om mee te onderhandelen, dat wordt dus steeds lastiger. Ik ga deze sheet de komende weken steeds proberen bij te houden, zodat er een steeds beter beeld ontstaat van wat er zoal mogelijk is in de toren.

Bedankt voor het overzicht, top dat je het zal bijhouden! Nu ziet het er erg duur uit:confused: maar ben benieuwd wat de totale uitkomst over een aantal weken zal zijn!:)
 
Ik gebruik alleen mijn overschotten. Daardoor kan het voor mij wel uit en anders speel ik het zelden.
Op het grote account heb ik veel overschotten, dus speel ik er meer. Soms het hele ding uit.
Dat doe ik dan wel als ik toch al een stel vechtgebouwtjes aan heb en meer dan genoeg legers.
Ik doe deels vechten, deels mastermind. En als ik mis, koop ik een extra beurt met diamant. Kan makkelijk uit.

Met het kleine account zijn de kosten heel laag, maar de overschotten zijn dat ook.
Het kan toch wel uit, aangezien ik daar relatief ver ben, wat niet handig is voor de aansluiting bij de rest.
Te veel marktoverschotten.
Het heeft dan een wat afremmend karakter op de gevolgen van overproduktie en dat maakt spelen ook op andere momenten prettiger.
Minder verleiding om te veel te investeren in extra provincies bijvoorbeeld.

En inderdaad: de bibliotheekgebouwen zijn naast heel mooi, ook voor de kleintjes behoorlijk handig. Zelfs als je geen volledige set hebt.
Ik heb nog geen magisch gebouw gewonnen, maar blijf hopen en spelen.
 

DeletedUser2578

Guest
Oei dan moet ik echt gaan zoeken op het beta forum, en het is een combi van een hele hoop berichten.
Heb 30 pagina's doorgekamt en toen zat ik pas op wonderen.
Ja kan me voorstellen dat het veel uitzoekwerk is. Iig bedankt voor je inzet! :)
 

DeletedUser2989

Guest
Apart, sparen voor extra uitbreidingen en kp in wonderen gooien moeten we dan dus niet meer doen, als we de toren een beetje 'te doen' willen houden. En vreemd genoeg worden dan zelfs diakopers afgestraft. :rolleyes:. Onderzoeksboom lijkt me logisch.
 

DeletedUser2578

Guest
Apart, sparen voor extra uitbreidingen en kp in wonderen gooien moeten we dan dus niet meer doen, als we de toren een beetje 'te doen' willen houden. En vreemd genoeg worden dan zelfs diakopers afgestraft. :rolleyes:. Onderzoeksboom lijkt me logisch.
Tjeeh nooit aan gedacht dat deze factoren van invloed zijn op de Toren:oops: We kunnen moeilijk stoppen met het spelen van al deze spelonderdelen want dan is het geen spel meer toch?!:D lol
 
Bovenaan