• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

Mooi dat het je lukt! Mij lukt het nog steeds niet, ben onhandig in. Maar goed nu ik dankzij Marjowint weet dat ik bij automatisch vechten troepen moet inzetten die voldoen aan beide rondes scheelt het weer. Ben nu bezig om de Maansteen-bibliotheekset te verzamelen. Heb drie stukken van en moet er nog 2; de gomboom en de maansteenpoort:)


Als je dit filmpje even kijkt dan moet het lukken, is van Forge of Empires maar het is identiek in uitvoering.
in principe is het een vereenvoudigde vorm van mastermind.
 

DeletedUser2578

Guest
Als je dit filmpje even kijkt dan moet het lukken, is van Forge of Empires maar het is identiek in uitvoering. in principe is het een vereenvoudigde vorm van mastermind.

Dankje voor de tip! Ik zal er naar kijken. Wie weet kom ik dan met juist onderhandelen verder!:)
 

DeletedUser2578

Guest
Heb er laatst een magisch huis mee gewonnen. Maar alles is meegenomen wat je wint, het is altijd ergens nuttig voor.
Das mooi een magisch huis! Vandaag ben ik t/m kistje 5 gekomen. Vanaf kistje 6 wordt het moeilijker. Bij mij wordt magisch huis helemaal bij het laatste kistje weergegeven. Dan ben je ver gekomen! :cool:
 

DeletedUser2578

Guest
Heb zonet eindelijk de Maansteenpoort gekregen, het enige setgebouw die ik nog niet had. :)
Ja die wil ook nog binnen halen en dan mis ik nog de gomboom, dus nog twee stuks. Dit setgebouw geeft T2-goederen, mana, toverspreukfragmenten, combinatieversnellers en populatie, dus best wel goed bruikbaar:) Wat ik ook hoop om binnen te halen zijn teleporteren badges. Erg handig om ruimte te maken vooral nu voor de nederzettingen van hoofdstuk 15.
 

Als je dit filmpje even kijkt dan moet het lukken, is van Forge of Empires maar het is identiek in uitvoering.
in principe is het een vereenvoudigde vorm van mastermind.
wat dit filmpje meteen duidelijk blootlegt:
in FoE zijn er meer diamanten te winnen, en het kopen van extra beurten kost ook minder diamanten. Het aantal benodigde goederen zijn ook een pak lager.
Dus veel leuker in FoE omdat je teminste niet het gevoel krijgt dat je uitgemolken wordt, maar je het gevoel krijgt dat je iets deftigs gewonnen hebt
 

DeletedUser2578

Guest
wat dit filmpje meteen duidelijk blootlegt:
in FoE zijn er meer diamanten te winnen, en het kopen van extra beurten kost ook minder diamanten. Het aantal benodigde goederen zijn ook een pak lager.
Dus veel leuker in FoE omdat je teminste niet het gevoel krijgt dat je afgeperst bent, maar je het gevoel krijgt dat je iets deftigs gewonnen hebt
Das fijn dat het zo bij FoE is! Bij Elvenar worden wel wat dias gevraagd maar tot nu toe heb ik geen dias gebruikt, heb met automatisch vechten en onderhandelen gedaan. Vandaag ben ik t/m kistje 12 gekomen en wacht nu tot de poort open gaat. Veel gebruik gemaakt van de boogschutter, die staat nu steeds in de training:) Helaas geen maansteenpoort en gomboom gewonnen, ik kreeg 4 combinatieversnellers, maar wie weet lukt het volgende keer beter:)
 

DeletedUser2578

Guest
Zonet is het eindelijk gelukt om de Toren de Eeuwigheid helemaal uit te spelen, 16 kistjes:) Ik heb een combinatie van vechten en onderhandelingen gebruikt, maar vooral de juiste verhouding troepen inzetten. Bij het laatste kistje heb ik onderhandeld omdat er best wat troepen werden gevraagd. Heb helaas geen magisch gebouw gewonnen maar wel een portaalwinstbadge van 50%, das ook wel mooi. Nu moet ik helemaal bovenaan bij de blauwe poort 11 uur wachten, maar waarop? lol. Gaat de poort dan open voor een tweede ronde?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn 3 niveaus om te verkennen. Elk niveau heeft 4 fasen en elke fase heeft 4 confrontaties.

spire_levels.png

 

DeletedUser2578

Guest
Er zijn 3 niveaus om te verkennen. Elk niveau heeft 4 fasen en elke fase heeft 4 confrontaties.

spire_levels.png

Ok, dit ziet er mooi uit, bedankt voor de info! Er zijn dus nog twee rondes! Geen idee of ik de 2e en 3e ronde kan halen maar er is weer een nieuwe uitdaging!:)
 

DeletedUser2578

Guest
Bekijk bijlage 4492
dit zie je als je de toren echt hebt uitgespeeld :)

Ziet er ook mooi uit. Nu ben ik idd. bij ronde twee beland. Kistje 1 start meteen met twee gevechtsrondeso_O Ik weet niet of ronde twee voor mij haalbaar is, maar wie weet hoe ver ik weer zal komen. Ben jij door alle drie de rondes heen gekomen?:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3597

Guest
Ziet er ook mooi uit. Nu ben ik idd. bij ronde twee beland. Kistje 1 start meteen met twee gevechtsrondeso_O Ik weet niet of ronde twee voor mij haalbaar is, maar wie weet hoe ver ik weer zal komen. Ben jij door alle drie de rondes heen gekomen?:)

Dit plaatje was van vanmorgen toen ik net klaar was :)
In de toren vecht ik niets, maak altijd gebruik van diplomatie. Kost veel, maar je krijgt er ook enorm veel voor terug. Vorige week nog een magische werkplaats gewonnen en omdat ik de set compleet heb met een extra bibliotheek en 5 extra maansteenpoorten elke dag 2 gratis combinatieversnellers, heel veel fragmenten, tijdversnellers (die ik dan vaak weer gebruik omdat je zo lang moet wachten tot het poortje open gaat) en behoorlijk wat t4 handel. Ook veel 15% aanvulling voor hamers en munten gewonnen steeds en af en toe ook vechtgebouwtjes en diamanten (maar gebruik ook af en toe diamanten omdat ik dan net een 4e ronde nodig heb om alles op zn plek te krijgen). Al met al dik tevreden over de kosten in verhouding tot de prijzen.
 

DeletedUser2989

Guest
Ik speel normaliter 2 rondes in de toren. Kans op magische gebouwen en allerlei klein anders motiveert. Vorige week heb ik ook de derde ronde gedaan omdat ik vechtboosters had staan. Toch ga ik dat denk ik niet weer doen. Het is heeel erg duur , met diplomatie vind ik de kans op mislukking te groot, en wat wacht er dan op het einde......kleine kans op een geest, maar veel grotere kans op prijzen die ik niet nodig meer heb. Ik heb hem nu 2 keer volledig uit gespeeld en had beide keren een anticlimax gevoel. Ben benieuwd naar de ervaringen van andere spelers met de derde ronde.
 

DeletedUser2578

Guest
Vorige week heb ik ook de derde ronde gedaan omdat ik vechtboosters had staan. Toch ga ik dat denk ik niet weer doen. Het is heeel erg duur
Wat goed dat het je is gelukt om ook de 3e ronde te doen! Ik ben tot ronde 2 kistje 2 gekomen, daarna werd het te zwaar en te duur. Maar het blijft wel een uitdaging om ook een keer de Toren helemaal uit te spelen:)
 

DeletedUser2989

Guest
Ik heb al 2 maan bib sets compleet, dus daar hoef ik niet meer van, maar ik weet dat er einde ronde 2 een kans is op een magische werkplaats. Die zou ik graag bemachtigen en daar wil ik wel wat voor investeren, ook als het niet meteen een prijs oplevert. Bij ronde 3 heb ik die stimulans niet, maar misschien zie ik wat over het hoofd, vandaar mijn vraag.
 

DeletedUser3597

Guest
Ik heb 2 weken terug in een extra kist in ronde 3 een magische werkplaats gewonnen. Zolang dat soort prijzen af en toe gewoon vallen probeer ik de toren helemaal te doen.
 
Ik vind de toren ook erg leuk. Eigenlijk win ik toch iedere keer wat leuke prijsjes. De manaplantjes en gombomen zijn echt heel leuk kwa opbrengst, zeker in combi met eindeloze boekrol. Ik heb daarvan inmiddels al een kleine verzameling van met een van mijn accounts. Ook voor mijn kleine Winny acount zijn ze zeer leuk.

Met grote Raafke een magisch woonhuis gewonnen en een aantal teleportatie spreuken toen de actie er nog was. Helaas kom ik nog niet verder dan de eerste verdieping. Het kost daarna te veel. Ik kan de gewone goederen wel opbrengen, maar de spiri helaas niet. En vechtend is later niet meer te doen. Dat train ik onvoldoende bij voor het toernooi,

Maar de toren is absoluut een leuke toevoeging, ik zit iedere zondag er weer op te wachten tot ie verschijnt. <3
 
Bovenaan