• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de Feniks cultus

DeletedUser

Guest
Lieve Inno

Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn maar mijn BS is bijna dood ze doen hun ding maar zijn enorm moe van de constant draai van events ....Geen ruimte op hun veld etc ...Dit is niet de Elvenar die ik ben begonnen ruim een jaar geleden ....Wij hebben ook naast ons spel (gelukkig ) een leven ....Ik zou graag zien dat hier eens rekening werd genomen en dat het weer werd zoals vroeger ...1 keer in de 2/3 maanden een event ....Helaas is de BS event ook al niet meer mogelijk om tot een de derde kist te komen tenzij je elkaars accounts ga overnemen wat in mijn BS een streng verboden iets is .....Ieder speel namelijk zijn/haar iegen spel met normale groei zonder toegang van derde .....Helaas weet ik dat bij andere BSen het anders aan toe ga en dat heeft ook Inno volledig in handen door de opdrachten van de wegen etc......Helaas is dus ze rek uit de veel leden ...Zorg maar eens voor leuke (haalbare en vooral eerlijke opdrachten ).....Zonder compleet je veld overhoop te halen ...Zonder te veel goederen in te leveren en vooral normale priizen en niet ieder 3/4 weken een event ...Want ook daar zitten heel veel mensen niet op te wachten ....Leuk als je alle levels heb gehad maar niet als je net of al ff bezig ben ...Sorry maar ik zit dus nu ook niet op een paasevent te wachten en heb ook totaal niet mee gedaan aan het BS event omdat ik gewoon moe ben van alle event die zo snel op elkaar komen .....Ik (en gelukkig hoor ik hier mier mensen over) een relax spel met zo nu een dan een "haalbaar"event .....Dus hopelijk zorgen jullie hier weer voor zoals ik gewent was van jullie ....Ik ben nu echt diep verdrietig dat jullie ons dit aan doen om meer geld te verdienen ..Want zo voel het ....En ik mag dan nu Aartsmagier zijn maar denk enorm hard om te stoppen met mijn ooit zo fijne spelletje .....Jammer dat jullie dat kapot maken in een paar maanden .....

Mvg Black Wicca
Beste Black Wicca, wat jammer dat je zo reageert op extra spelletjes die in het hoofdspel worden gezet. Ik neem aan dat je weet dat je niet "verplicht" bent om mee te doen aan 'n event, dit is geheel vrijblijvend! Hiernaast heb je het over je leven naast de PC, nou ook hier kan jijzelf bepalen wanneer je de aan of uit-knop gaat gebruiken. vervolgens wordt er bij inno op schoot gelegd dat jullie BS uit balans is geraakt en dit zoals jij aangeeft, komt doordat er zoveel in het spel wordt ingevoerd. Enorm jammer jou bericht en niet te begrijpen dat iedereen "zelf" kan en mag bepalen wanneer je speelt en/of je mee gaat doen aan 'n event.

Beste Black wicca, met alle respect, jullie hebben "zelf" in de hand hoe je dit spel wilt spelen. En wat betreft je BS- leden, overleg met ze als jullie 'n event of toernooi willen spelen, de ontspanning die voor jullie nu als spanning wordt ervaren kan jezelf creëren.

Ik zou zeggen, herpak jullie zelf, overleg hoe jullie het beste als groep willen en kunnen spelen en vooral...probeer lekker ontspannen te blijven, en mocht dit niet lukken, sluit dan je PC af en zoek je ontspanning in rl.

Eerder zag ik je bericht elders staan, maar na mijn tikwerk was je bericht weggehaald of had je hem zelf alverwijderd, maar nu kom ik hem tegen en wilde ik dit toch even aan je kwijt. ;)
 

DeletedUser3284

Guest
Beste Black Wicca, wat jammer dat je zo reageert op extra spelletjes die in het hoofdspel worden gezet. Ik neem aan dat je weet dat je niet "verplicht" bent om mee te doen aan 'n event, dit is geheel vrijblijvend! Hiernaast heb je het over je leven naast de PC, nou ook hier kan jijzelf bepalen wanneer je de aan of uit-knop gaat gebruiken. vervolgens wordt er bij inno op schoot gelegd dat jullie BS uit balans is geraakt en dit zoals jij aangeeft, komt doordat er zoveel in het spel wordt ingevoerd. Enorm jammer jou bericht en niet te begrijpen dat iedereen "zelf" kan en mag bepalen wanneer je speelt en/of je mee gaat doen aan 'n event.

Beste Black wicca, met alle respect, jullie hebben "zelf" in de hand hoe je dit spel wilt spelen. En wat betreft je BS- leden, overleg met ze als jullie 'n event of toernooi willen spelen, de ontspanning die voor jullie nu als spanning wordt ervaren kan jezelf creëren.

Ik zou zeggen, herpak jullie zelf, overleg hoe jullie het beste als groep willen en kunnen spelen en vooral...probeer lekker ontspannen te blijven, en mocht dit niet lukken, sluit dan je PC af en zoek je ontspanning in rl.

Eerder zag ik je bericht elders staan, maar na mijn tikwerk was je bericht weggehaald of had je hem zelf alverwijderd, maar nu kom ik hem tegen en wilde ik dit toch even aan je kwijt. ;)
lol zelfs de events zoals het feniksevent is niet haalbaar zonder echt geld te spenderen. dikke rip off is het .
 

DeletedUser3284

Guest
Gastrasgoedje van de Elementalen (hfdst 12)
aha ik ben nog maar aan hoofdstuk 4 bezig .
min excuses.

Er is ook een nieuwe prijs te winnen in dit event: De Wensput

Wensput is een speciaal gebouwtje (formaat 3x3) dat je elke 12 uur een speciale beloning geeft. Na plaatsing werkt het gebouwtje 100 dagen, daarna is het uitgewerkt.
Zover ik begrepen hebt, komt het tevoorschijn als een dagelijkse prijs. Dus blijft controleren.

Meer info aan het einde van deze video:

10% kans op 10 diamanten
10% kans op 1 KP
10% kans op tier1-3 goederen gebaseerd op hoofdstuk
10% kans op tier1-3 goederen gebaseerd op hoofdstuk
10% kans op tier1-3 goederen gebaseerd op hoofdstuk
25% kans op munten
25% kans op voorraden
blijft dit gebouw na die 100 dagen oook staan en heeft het dan nog voordeel zoals cultuur ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
over het fenixcultus event.
ik heb alle 86 opdrachten gedaan. 2788 extract
als je de dagelijkse erbij telt nog eens 840 extract .
dan heb je 3628 extract.
heb een groot deel ingeleverd tijdens dubbele veren maar kom nog zoveel te kort dat je uit die vallende eieren 260 extracten per dag moet halen want echt niet kan.
je hebt er 9800 nodig om tot hoofdprijs 3 (tempel van de feniks) te komen.
dus eigenlijk kan je op normale wijze nooit die 3de hoofdprijs winnen.
ik vind dit oneerlijk tegenover jonge spelers en spelers die de middelen niet hebben om hier echt geld in te steken.
en als ik een support indien krijg ik steeds een ontwijkend antwoord.
nu werd ik weer verwezen naar het forum.
ben eens benieuwd of ik hier een duidelijk antwoord ga krijgen.
ik heb hier veel uren en moeite ingestoken en voel me bedrogen.
graag had ik hier een deftig antwoord op gehad waarom spelers niet aan genoeg extracten geraken als ze het event doen zonder er geld in te stoppen.

Bedankt voor je feedback, dit evenement is een extra dat wordt aangeboden aan jullie spelers. Dit evenement biedt je de kans (dus geen garantie) dat je een gebouw wint doordat er percentages aan de prijzen vast zitten die uit de eieren gewonnen kunnen worden. Ook het verzamelen van de Feniksveren is met elk unieke gebouw die vrijgespeeld kan worden met deze feniksveren uitdagender. Wij kunnen niet de garantie geven dat het lukt om deze gebouwen te winnen, het is niet onmogelijk.
 
lol zelfs de events zoals het feniksevent is niet haalbaar zonder echt geld te spenderen. dikke rip off is het .

hoe bedoel je niet haalbaar? waar moet je juist geld aan spenderen?
in minder dan een week (1/3de van de tijd) waren veel van mijn medespelers al klaar met alle opdrachten. Ik zie niet meteen wat niet haalbaar zou zijn.
Of heb je het misschien over de 3de hoofdprijs? die was vroeger echt onhaalbaar zonder diamanten uit te geven en daar hebben ze iets aan gedaan door meerdere 'dubbele' dagen toe te voegen. Nu halen velen die 3de prijs binnen zonder iets uit te geven.
Ook toernooien waren vroeger niet haalbaar, toen hebben ze de cooldown verlaagd van 20 uur naar 16 uur. Als er dus iets niet haalbaar is, dan proberen ze daar wel wat aan te doen hoor als die feedback komt, alleen moet de feedback dan terecht zijn en duurt het meestel wel even voor het aangepast is...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser448

Guest
dus eigenlijk kan je op normale wijze nooit die 3de hoofdprijs winnen.
ik vind dit oneerlijk tegenover jonge spelers en spelers die de middelen niet hebben om hier echt geld in te steken.
.

Toen ik als klein kind meedeed met een kleurwedstrijd en na mijn stinkende best gedaan te hebben toch die hoofdprijs niet won.......
was ik eigenlijk best tevreden met de "altijd prijs" troostprijs. En ook toen al vond ik (mijn ouders) het niet nodig nieuwe kleurtjes te kopen om zo meer kans te hebben op de hoofdprijs.
 
Eens met Rosegarden waarvoor klagen mensen continu dat het schuld is van andere waaronder Inno. Je speelt ZELF het spel en maakt je eigen keuzes of je events wel of niet speelt. Ook binnen je BS maakt men samen keuzes, overlegt dingen wel of niet te doen. Volgens mij vergeten een hoop mensen ook dat dit een commercieel spel is waar uiteindelijk gewoon mensen hun salaris verdienen. Soms denk ik wel eens waarvoor spelen sommige mensen dit (over andere spellen) als ik die frustratie zie. Ik speel het spel omdat ik het leuk vindt, ook de events, waarbij ik soms leuke en soms minder leuke dingen win.
 
kwam een vreemd probleem tegen.
had de dag-opdracht woensdag gedaan door goederen te ruil aan te bieden. terwijl ik weg was is deze ruil aangenomen waardoor ik de dag-opdracht volbracht. Door omstandigheden gister-avond de beloning niet op kunnen halen. Vandaag deze beloning gekregen, MAAR de nieuwe dag-opdracht van vandaag komt niet !!
in mijn BS zijn meer kleine klachten over gedane opdrachten die niet aanvaard worden door het spel, en dus opnieuw gedaan moeten worden. Jammer dat niet alle buggies er op BETA uitgehaald zijn. (misschien moet het tijdverschil meer dan 1 week zijn ??)
 
kwam een vreemd probleem tegen.
had de dag-opdracht woensdag gedaan door goederen te ruil aan te bieden. terwijl ik weg was is deze ruil aangenomen waardoor ik de dag-opdracht volbracht. Door omstandigheden gister-avond de beloning niet op kunnen halen. Vandaag deze beloning gekregen, MAAR de nieuwe dag-opdracht van vandaag komt niet !!
in mijn BS zijn meer kleine klachten over gedane opdrachten die niet aanvaard worden door het spel, en dus opnieuw gedaan moeten worden. Jammer dat niet alle buggies er op BETA uitgehaald zijn. (misschien moet het tijdverschil meer dan 1 week zijn ??)

meer dan een week verschil zal niet veel uitmaken als bugs niet op beta gemeld worden. Deze bug heb ik daar alvast niet zien passeren.
Met quests die al dan niet goed werken kan je trouwens beter support contacteren. Die kunnen zien als er effectief iets is fout gelopen.

ikzelf heb nog geen enkel probleem gezien, quests verdwijnen ook niet zomaar kan het niet zijn dat je de nieuwe dagopdracht gewoon ook al volbracht hebt zonder dat je het gemerkt hebt, dat lijkt me het meest voor de hand liggende.
 

DeletedUser990

Guest
kwam een vreemd probleem tegen.
had de dag-opdracht woensdag gedaan door goederen te ruil aan te bieden. terwijl ik weg was is deze ruil aangenomen waardoor ik de dag-opdracht volbracht. Door omstandigheden gister-avond de beloning niet op kunnen halen. Vandaag deze beloning gekregen, MAAR de nieuwe dag-opdracht van vandaag komt niet !!
in mijn BS zijn meer kleine klachten over gedane opdrachten die niet aanvaard worden door het spel, en dus opnieuw gedaan moeten worden. Jammer dat niet alle buggies er op BETA uitgehaald zijn. (misschien moet het tijdverschil meer dan 1 week zijn ??)
Hoe staat je teller? bij over 13 uur nieuwe opdracht? Dag opdracht was voor mij haflingen kleine hoeveelheid hout. 92 stuks. Maar heb inderdaad beloninging ontvangen
 
@marjan de 1e en @kersepitje
ik kreeg de beloning voor de opdracht van gisteren > verzamel staal. (dat las ik) maar gelijktijdig had ik inderdaad hout ( de opdracht van vandaag ) ook in de handel staan. Mogelijk gewoon dus beide gekregen zonder dat ik dat zo snel kon lezen. Maar in principe had ik toch de beloning voor gisteren niet mogen ontvangen ?
zal hier extra op gaan letten in de komende weken :cool: met de leesbril en niet de zonnebril op m'n neus :D
 

DeletedUser3012

Guest
De set compleet krijgen is echt onhaalbaar. Ten eerste moet je twee dagbeloningen winnen (Feniksvuurtoren en Fenikspaviljoen). Om dat te kunnen doen moet je eigenlijk de eerste 2 2X aanbiedingen overslaan, omdat je anders heel weinig zekerheid op die dagbeloningen hebt. Nou kreeg ik ze heel toevallig allebei meteen, maar dat had ik van tevoren nooit kunnen weten:). Dan blijven er heel erg weinig 2X aanbiedingen over. De eerste een tweede hoofdprijs zijn appeltje-ei om te halen, maar die laatste... Wat ik van tevoren nooit had verwacht was dat de opdrachten stopten bij de laatste. Als je na de 86 opdrachten alleen de dagelijkse quests kunt volgen (wat trouwens veel minder oplevert dan de bovenste), en fenikseieren in je stadje kunt zoeken, is het, ook met de 2X aanbiedingen die nog overblijven, onmogelijk het laatste gebouw te krijgen. Maar ja. Een incomplete set. jammer. maar altijd meer dan alleen de ijsbergtrol. Meer is me bij die gletsjerreuzen niet gelukt.

Nog één klein vraagje: wanneer gaat zo'n setgebouw meer produceren? Het sekteplein produceert nu meer omdat het aan de vuurtoren en het paviljoen staat. Maar de vuurtoren en het paviljoen blijven zwakjes als ze waren
Groetjes: Boon
 

DeletedUser3012

Guest
Nu ga ik het toch eventjes vragen: Wat is de BETA?:rolleyes:
Cheese (mijn uitdrukking voor als ik me stom voel:))
 
TIP voor de (kleinere) spelers die niet voor de grote prijzen (kunnen) gaan.
elke keer dat je gokt heb 100 % kans op een prijs.
bij 50 punten gokken zijn de prijzen kleiner, maar misschien groot genoeg voor jou.

als je bijvoorbeeld 150 punten hebt kun je 3 x 50 punten gokken of 1 x 140.
heb je 600 punten dan kun je 12 x een klein prijsje winnen of 4 x voor een grote prijs gaan.
 
iets opvallends:
als je met 50 of 90 punten gokt heb je een grotere kans om een grotere hoeveelheid (respec. 15% op 90 en 16 % op 140) terug te winnen dan dezelfde die je hebt ingezet.
als je gokt met 140 heb je een kleinere kans op 200 punten (8%) dan op je inzet (15%).
ergens vindt ik dat een beetje krom. :mad:
 
Bovenaan