• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de Feniks cultus

weeral een dikke pluim voor de geweldige mooie gebouwen , spijtig dat ik ze niet allemaal kan halen ( en zetten :p )
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser3381

Guest
Ik begin me wel af te vragen of het 3e gebouw met 800 veren haalbaar is? Als ik alle dagelijkse quests + de resterende quests heb afgerond zou ik nog maximaal 11 pogingen op een groot ei kunnen wagen.. als ik dat doe op een dubbele veren dag zou dat 11 x 40 = 440 veren kunnen behalen.... misschien met wat gevallen eieren max 12 keer? Ik sta nu op 70 van 800... heb trouwens enkel eieren geopend op dubbele veren dagen.. iemand enig idee hoe dit zit?
 
Ik begin me wel af te vragen of het 3e gebouw met 800 veren haalbaar is? Als ik alle dagelijkse quests + de resterende quests heb afgerond zou ik nog maximaal 11 pogingen op een groot ei kunnen wagen.. als ik dat doe op een dubbele veren dag zou dat 11 x 40 = 440 veren kunnen behalen.... misschien met wat gevallen eieren max 12 keer? Ik sta nu op 70 van 800... heb trouwens enkel eieren geopend op dubbele veren dagen.. iemand enig idee hoe dit zit?
ik weet het niet, voor de dubbele dagen er waren was die 3de prijs ook niet haalbaar. op beta is de discussie ondertussen ook losgebarsten dat 3de rewards zelfs niet met dubbele dagen haalbaar is, en daar zijn ze bijna aan het einde toe (min of meer) dus hebben ze er meer zicht op.

Ikzelf heb 1700 essense gebruikt op de eerste dubbele dag en zit nu op 100/800, dus nog 700 te gaan, ik ga er van uit dat het nog haalbaar is, zie wel
 

DeletedUser3381

Guest
Ik ben nu zelf bij opdracht 72, dus bijna aan het einde.. en natuurlijk kun je met wat geluk wat extra sky essence winnen als je een ei kraakt, maar het lijkt er toch akelig veel op dat de 3e alleen maar met een hoop geluk te winnen valt dan...
 
Vergeet al die dagopdrachten niet die er nog bijkomen. Daar kun je nog aardig wat aan essence mee winnen. En daar kun je dan weer mee spelen. Oa op dubbele dagen. Ik zit op het eind van het spel, maar heb de 2 hoofdgebouwen al binnen. Ik verwacht dat het derde gebouw mogelijk is mbv de verdere dagopdrachten.
 

DeletedUser

Guest
[URL="https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/extra-kans-om-een-setgebouw-te-verdienen-tijdens-een-evenement.5203/#post-55040"]Extra kans om een setgebouw te verdienen tijdens een Evenement[/URL]

@marjan de 1e
Ik begin die gokkast ook wel beu te worden Marjan. Zeker nu met die munten- en hamertjesboosts de kans op een leuke prijs aanzienlijk kleiner is geworden.

Blijf het bizar vinden:

Bij het groot Feniksei
Dagprijs 25%
Tijdboosters en 140 Luchtextract 15%
Voorraden- en muntenboost 13%
kennispunten 11%

Maar ik krijg bijna continue munten of voorradenboosts, waar ik geen drol aan heb, ondanks dat het "kans op winnen" percentage lager is. Rare gokkast heeft InnoGames :rolleyes:
 
@Wonder nar 1700 essence , zijn 12 pogingen van 140 dus zonder extra essence kom je in slechtste geval uit op 480 veertjes. Jij hebt 750 veertjes verzameld dus dat is niet slecht.
@Ingrid88 : Alles hangt van veel geluk af. De rekening is als volgt, 250 + 400 + 800 voor de 3 hoofdprijzen = 1450 veertjes.
Je kan normaal in totaal zo een 3900 luchtextract verzamelen als je die allemaal (wat moeilijk is ) op dubbele dagen kan inzetten dan kom je in het slechtste geval aan 1120 veertjes. Je hebt rond de 27 beurten maar je krijgt normaal 1 op 4 beurten een extra beloning luchtextract. Dat zijn 7 a 8 extra beurten wat net voldoende is om de derde prijs binnen te halen. Dus het is statisch mogelijk maar hoeveel % zal inno bepalen. :)

ik weet het niet, voor de dubbele dagen er waren was die 3de prijs ook niet haalbaar. op beta is de discussie ondertussen ook losgebarsten dat 3de rewards zelfs niet met dubbele dagen haalbaar is, en daar zijn ze bijna aan het einde toe (min of meer) dus hebben ze er meer zicht op.

Ikzelf heb 1700 essense gebruikt op de eerste dubbele dag en zit nu op 100/800, dus nog 700 te gaan, ik ga er van uit dat het nog haalbaar is, zie wel
 
Maar ik krijg bijna continue munten of voorradenboosts, waar ik geen drol aan heb, ondanks dat het "kans op winnen" percentage lager is.
Kans-percentages krijgen pas zinnige betekenis als je voldoende vaak probeert, waarbij "voldoende vaak" al gauw ergens in de 100,000 tot 1,000,000 ligt.
25% kans betekent dus eigenlijk "als ik 1,000,000 keer probeer, krijg ik ongeveer 250,000 dagprijzen."

Als je minder vaak probeert is het percentage niet veel meer dan een vage indicatie, zeker zoals hier waar de kansen niet zo ver uit elkaar liggen (alles ligt op of onder de 25%, en niet bijv 95% vs 5%).
 
@Wonder nar 1700 essence , zijn 12 pogingen van 140 dus zonder extra essence kom je in slechtste geval uit op 480 veertjes. Jij hebt 750 veertjes verzameld dus dat is niet slecht.
nee dat zijn 34 pogingen met kleine kistjes. En aangezien je met kleine kistjes je bijna kan zeggen 1 kistje = 2 kistjes (wegens 50 essence return en 90 essence return) heb je dus voor alles meer kans om iets te winnen met kleine kistjes. Ik doe dus altijd al kleine kistjes, de enige reden waarom ik grote kisten zou kiezen is voor runenscherven, maar die zitten er ondertussen al niet meer in...
 

DeletedUser990

Guest
Ach speel het evenenment niet voor het winnen, maar voor het gratis krijgen.
Je weet "een gegeven paard mag je niet in de bek kijken" alles is meegenomen reken nergens op en hoef ook niet te piekeren.
Moet ik nu al dit klaar zetten voor Quest van morgen of kan ik dat al vast doen voor opdracht ??
Hoef niet na te denken of ik diamanten of zoiets koop, want de dag- prijskans blijft hetzelfde.
Heb wel 2 fabrieken in kennisboek die ik kan vrijspelen, maar wacht daar nog even mee, zal echt nog wel opdracht voor komen.
Heb toch nog geen plaats om ze up te graden.
Dus vermaak me nog wel even.
 

DeletedUser990

Guest
Is de wensput al voorbij gekomen?
Las vanmorgen emailtje met aankondiging even goed, dacht ja die lijkt me wel.
Het is alleen een dagprijs dus dan moet ik goed sparen om mischien kans te maken.
Maar laat toch de diamant aanbieding met extra eieren even lopen.

Even opgezocht morgen de dagprijs.
Dus lekker hoef ik weer niet te denken mischien, kan net 1 kistje opmaken.
Ga niet zo hard met evenement.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is de wensput al voorbij gekomen?
Las vanmorgen emailtje met aankondiging even goed, dacht ja die lijkt me wel.
Het is alleen een dagprijs dus dan moet ik goed sparen om mischien kans te maken.
Maar laat toch de diamant aanbieding met extra eieren even lopen.

Even opgezocht morgen de dagprijs.
Dus lekker hoef ik weer niet te denken mischien, kan net 1 kistje opmaken.
Ga niet zo hard met evenement.

Stel je niet al te veel voor van die wensput. Ik heb op de beta de eerste 2x 10 diamantjes gehad, daarna alleen maar munten en een paar t3 goederen als een karige fooi. Na 100 dagen is het ook afgelopen met die wenspunt en is het alleen nog maar een cultuurgebouwtje.
 
Ik meen te hebben begrepen ( uit de video die hierover gaat ) dat de wensput meerdere keren kan langskomen, dus misschien wachten op de volgende keer om meer kans te maken ?? ik wacht wel tot de laatste week voor ik mijn verdiensten vergok :cool:
 
Sluit me aan bij deze gedachte.
- Je krijgt om de 12u een kadotje. Tot nu toe nog geen enkele diamant zien voorbijkomen, enkel munten, voorraden en goederen.
- Werkt niet op de app.
- Wensput begint pas te lopen nadat je kado geoogst hebt, dus 2x per dag wordt al snel 1x tenzij je 24u/24u online bent.
- Na 100 dagen verdwenen, dus in beste geval goed voor 200 diamanten.
Stel je niet al te veel voor van die wensput. Ik heb op de beta de eerste 2x 10 diamantjes gehad, daarna alleen maar munten en een paar t3 goederen als een karige fooi. Na 100 dagen is het ook afgelopen met die wenspunt en is het alleen nog maar een cultuurgebouwtje.
 

DeletedUser3356

Guest
Wat gebeurt er wanneer je alle 86 opdrachten hebt afgerond? Begint het weer overnieuw, komen er nieuwe opdrachten?
Heb bij lange na nog niet de 800 punten voor het 3e setgebouw....
 

DeletedUser448

Guest
Sluit me aan bij deze gedachte.

- Na 100 dagen verdwenen, dus in beste geval goed voor 200 diamanten.

Is goed toch? Gewoon 5 van die putjes winnen en dan 1000 diamanten oogsten= volgend level arbeidershut.:D Tot nu toe heb ik niet echt een gebouw gevonden die ik wil plaatsen. Ze zijn zo moeilijk om te wisselen voor oude gebouwen. Dus op zich vind ik die tijdelijke gebouwen, die een leuk voordeeltje geven, wel een goed idee. Tot nu mis ik gebouwen die alleen cultuur geven en dus niet aan een pad hoeven te liggen. Komen deze er nog?
 

DeletedUser448

Guest
Wat gebeurt er wanneer je alle 86 opdrachten hebt afgerond? Begint het weer overnieuw, komen er nieuwe opdrachten?
Heb bij lange na nog niet de 800 punten voor het 3e setgebouw....
Ook een leuk idee:D Maar nee dan houdt die verenstroom gewoon op.
 
Bovenaan