• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de Feniks cultus

DeletedUser

Guest
Is goed toch? Gewoon 5 van die putjes winnen en dan 1000 diamanten oogsten= volgend level arbeidershut.:D Tot nu toe heb ik niet echt een gebouw gevonden die ik wil plaatsen. Ze zijn zo moeilijk om te wisselen voor oude gebouwen. Dus op zich vind ik die tijdelijke gebouwen, die een leuk voordeeltje geven, wel een goed idee. Tot nu mis ik gebouwen die alleen cultuur geven en dus niet aan een pad hoeven te liggen. Komen deze er nog?

@kalverliefde Die 200 diamantjes is als je elke keer 10 diamantjes zou krijgen. De kans daarop is nihil, Ik kom na 1 week op de beta niet verder dan 20 diamantjes. Daar ga je geen arbeidershut mee kunnen uppen :oops:
 

DeletedUser3012

Guest
Ik heb echt achterlijk veel geluk met de boel. Steeds als d'r een setgebouw als dagbeloning is win ik hem na één keer klikken al! Toeval toeval toeval...

Mintsnoepjes verfrissen je adem, en laten drinken koud voelen in je mond als je drinkt
 

DeletedUser3012

Guest
Ik heb een vraagje gezien ik het nergens kan vinden en ik niet weet waar ik het kan vragen: Houden ze met het toernooi ook rekening met de zomertijd? Het begint nu opeens om acht uur in plaats van zeven uur. Valt m'n hele schema in elkaar! Komt het verlaat ofzo? Graag vlug reactie!
 
Ik heb een vraagje gezien ik het nergens kan vinden en ik niet weet waar ik het kan vragen: Houden ze met het toernooi ook rekening met de zomertijd? Het begint nu opeens om acht uur in plaats van zeven uur. Valt m'n hele schema in elkaar! Komt het verlaat ofzo? Graag vlug reactie!

Helaas dit was het afgelopen jaar ook zo.... in de zomer is het van di 2000 to zaterdag 2000. Ik zou het zelf ook fijn vinden asl het vanaf dinsdag 1900 was ivm mijn activiteiten, maar helaas.
 

DeletedUser990

Guest
ach zie het wel zou inderdaad leuk zijn als het nog een keer langs kwam, kleine gebouwtjes die niet aan de weg liggen en wat extra s geven.
 

DeletedUser2578

Guest
Vanavond heb ik alle opdrachten van de Feniks cultus helemaal afgerond, klaar, finito, finish in 9 dagen!;):cool:

Maar ik heb het derde kistje nog niet helemaal vol met punten om de derde hoofdprijs te innen. In het derde kistje heb ik nu 230 punten staan en er moeten er 800 zijn. Daarom vraag ik me af of alleen met de dagelijkse opdrachten de derde hoofdprijs wel haalbaar is. A.s. vrijdag is de dubbele punten dag hopelijk zal dat helpen? hmm....spannend :eek:
 

DeletedUser2578

Guest
Wat gebeurt er wanneer je alle 86 opdrachten hebt afgerond? Begint het weer overnieuw, komen er nieuwe opdrachten? Heb bij lange na nog niet de 800 punten voor het 3e setgebouw....

Hoi Bigritchie, nadat je de 86 opdrachten hebt afgerond krijg je alleen nog de dagelijkse opdrachten totdat de hele Feniks cultus is afgelopen. Met deze dagelijkse opdrachten en met luchtextract die in je stad is te vinden krijg je weer punten. Maar ik vraag me af of het idd. wel genoeg is om daarmee de 800 punten bij elkaar te krijgen. A.s. vrijdag is de dubbele punten dag, hopelijk gaat dat helpen? hmm....we gaan het zien....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3434

Guest
Aha, ik zie dit nu staan op gamersgemsofknowledge.com: On beta, day 10 was the wishing well. On live, the prize actually offered today is the "Day 11 - Obtrusive Phoenix Egg." We may or may not be able to assume that the Wishing well will be presented tomorrow.
 

DeletedUser

Guest
Denk eerder dat die helemaal niet komt omdat die eerst nog goed getest moet worden op Beta. :(
 
Denk eerder dat die helemaal niet komt omdat die eerst nog goed getest moet worden op Beta. :(
een Quote van een mod op EN forum:


The order of the daily buildings has been changed to avoid an issue.
It will still be offered (and will not be changed), but we do not know exactly when at this stage. ;)



Vertaling:

de volgorde van de dagelijkse gebouwen is veranderd om een probleem te omzeilen.
het komt er nog steeds aan (en nog steeds in de huidige vorm), maar we weten nog niet precies wanneer dat zal zijn.





PS: als die volgorde veranderd is, zou ik ook oppassen voor de vuurtoren die een 2de keer langs komt, misschien is het niet meer op de dag die in het mailtje stond.
 

DeletedUser1427

Guest
een Quote van een mod op EN forum:


The order of the daily buildings has been changed to avoid an issue.
It will still be offered (and will not be changed), but we do not know exactly when at this stage. ;)



Vertaling:

de volgorde van de dagelijkse gebouwen is veranderd om een probleem te omzeilen.
het komt er nog steeds aan (en nog steeds in de huidige vorm), maar we weten nog niet precies wanneer dat zal zijn.





PS: als die volgorde veranderd is, zou ik ook oppassen voor de vuurtoren die een 2de keer langs komt, misschien is het niet meer op de dag die in het mailtje stond.

Dit kunnen wij bevestigen :)
 

DeletedUser448

Guest
ach zie het wel zou inderdaad leuk zijn als het nog een keer langs kwam, kleine gebouwtjes die niet aan de weg liggen en wat extra s geven.

En daar is het. Fijn gewoon een makkelijk plaatsbaar gebouw voor wat extra cultuur :D
 

DeletedUser990

Guest
En daar is het. Fijn gewoon een makkelijk plaatsbaar gebouw voor wat extra cultuur :D

Is inderdaad klein maar heb al 2 eieren staan, die geven nog mana ook.
Dus is leuk hebbedingetje als je zeker weet dat je hem krijgt.
Gok er nog niet op.spaar nog even door!
 

DeletedUser3284

Guest
over het fenixcultus event.
ik heb alle 86 opdrachten gedaan. 2788 extract
als je de dagelijkse erbij telt nog eens 840 extract .
dan heb je 3628 extract.
heb een groot deel ingeleverd tijdens dubbele veren maar kom nog zoveel te kort dat je uit die vallende eieren 260 extracten per dag moet halen want echt niet kan.
je hebt er 9800 nodig om tot hoofdprijs 3 (tempel van de feniks) te komen.
dus eigenlijk kan je op normale wijze nooit die 3de hoofdprijs winnen.
ik vind dit oneerlijk tegenover jonge spelers en spelers die de middelen niet hebben om hier echt geld in te steken.
en als ik een support indien krijg ik steeds een ontwijkend antwoord.
nu werd ik weer verwezen naar het forum.
ben eens benieuwd of ik hier een duidelijk antwoord ga krijgen.
ik heb hier veel uren en moeite ingestoken en voel me bedrogen.
graag had ik hier een deftig antwoord op gehad waarom spelers niet aan genoeg extracten geraken als ze het event doen zonder er geld in te stoppen.
 

DeletedUser3284

Guest
Mee eens ;)
Een provincie scouten duurt bij mij ruim 3 dagen
Een gebouw uppen bijna 1 dag, aangezien ik alleen nog maar huizen en werkplaatsen kan uppen vanaf lvl 10-12 en geen ruimte heb om iets anders te uppen.
Een technologie voltooien, duurt dagen vanwege het moeizaam bij elkaar zien te sprokkelen van 1500-3000 extracten. En dan maar hopen dat je geen zaden tekort komt. :eek:

Dus sommige quests duren wat langer, so what? Het event duurt bijna een maand en binnen die maand is het soms hollen en soms stilstaan, maar echt vastzitten is er niet bij, behalve als je geen orken kunt produceren en je daardoor niet kunt onderhandelen in de provincies. Maar ik denk zo dat voor dat laatste iedereen ondertussen voldoende gewaarschuwd is.
om een technologie te voltooien heb je toch geen extracten nodig maar wel kennispunten?
 
Bovenaan