• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de Feniks cultus

DeletedUser2578

Guest
Wanneer is de eerste volgende keer dubbele beloning feniksveren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2987

Guest
heb alle opdrachten klaar behalve de dagelijkse en heb nu 475 veren voor het derde gebouw ik denk dat ik lang niet genoeg veren heb aan het einde om de set compleet te krijgen:(
 
@Aiki
volgende week dinsdag nog een laatste kans op een set-gebouw, als ik dat paviljoen binnen krijg kan ik daarna alleen nog hopen op een allerlaatste dubbele veren-dag (zoals die vandaag op de BETA wereld is) en met 4 keer 140 extra veren kan ik het halen. ALS ALS ALS :D:D:D.
(ALS :D het mislukt heb ik dit evenement alleen wat tijd-boosters binnen gekregen en veel grondstoffen en tijd verloren :eek:, maar wel veel lol gehad en daar het om, toch ? :p)
 
Volgens berekening op gamersgemsofknowledge is derde hoofdprijs/setgebouw zo goed als niet te halen, enkel door alleen op dubbele veren-dagen te spelen, en dan nog zonder garantie, en dan heb je de dagprijs-setgebouwen niet, tenzij je nog meer geluk hebt en af en toe gokt, en geen 7 pogingen moet doen voor 1 ervan zoals ik en het dan niet hebt :cool:. De vuurtoren heb ik wel, maar aan losse setgebouwen heb je minder dan aan losse top-dagprijzen. Setgebouwen zonder set is "gene vette" zoals dat in Vlaanderen heet.
 

DeletedUser2578

Guest
heb alle opdrachten klaar behalve de dagelijkse en heb nu 475 veren voor het derde gebouw ik denk dat ik lang niet genoeg veren heb aan het einde om de set compleet te krijgen:(

Ik dacht dat ik het derde gebouw ook niet zou halen, maar door de dubbele beloning feniksveren heb ik het toch nog gehaald!:) Ik had het geluk dat ik 1x200 en 1x140 luchtextract kreeg. Dus wie weet mss haal jij het ook! ;)
 

DeletedUser2987

Guest
Ik dacht dat ik het derde gebouw ook niet zou halen, maar door de dubbele beloning feniksveren heb ik het toch nog gehaald!:) Ik had het geluk dat ik 1x200 en 1x140 luchtextract kreeg. Dus wie weet mss haal jij het ook! ;)
nog 7 dagen dus wie weet heb ik geluk :)
 

DeletedUser3392

Guest
Hoewel ik in het begin enigszins sceptisch was is het me toch gelukt om ook het 3e setgebouw te bemachtigen, ondanks de sombere vooruitzichten die op gamersgemsofknowledge stonden. De vuurtoren in 1 poging, het paviljoen in 9 pogingen waarbij ik een aantal keer 140 en 200 essence gewonnen heb. Met de dubbele verendag van gisteren heb ik ook een keer 140 essence gewonnen en toen was hij dus gedaan. Dus zo erg moeilijk is het niet, je bent heel erg afhankelijk van de geluksfactor. Nu nog proberen het paviljoen nog een keer te scoren zodat ik ook op de feniksverering de maximale bonus kan halen en dan ben ik extreem supertevreden. Uiteraard ben ik nu ook al supertevreden. ;)
 
Over een week kan ik een definitief oordeel schrijven, maar voor nu wil ik toch nog even melden dat de dagprijzen me een beetje tegenvallen. Vooral het gebrek aan dagprijzen met populatie is wat mij betreft een punt om over na te denken. :cool:
helemaal akkoord. Is nu al 2 event op rij dat geen enkele prijs me aanspreekt, en dus al 2 events op rij dat ik ga voor combat gebouwtjes.
Al moet ik zeggen dat die wensput een leuke toevoeging is, maar een beetje te veel plaats inneemt voor de hoeveelheden dat hij produceert.
 

DeletedUser1294

Guest
Over een week kan ik een definitief oordeel schrijven, maar voor nu wil ik toch nog even melden dat de dagprijzen me een beetje tegenvallen. Vooral het gebrek aan dagprijzen met populatie is wat mij betreft een punt om over na te denken. :cool:
Ik wil juist helemaal géén cultuur/populatie en heb heel wat gespaard om een paar cultuurgebouwen zonder poespas te kunnen bemachtigen in de laatste week. Er is voor ieder wat wils en daar is volgens mij genoeg over nagedacht.
 

DeletedUser3456

Guest
ik heb nog lang niet genoeg om het derde setgebouw vrij te spelen, maar ik krijg geen nieuwe opdrachten meer.
 

DeletedUser1796

Guest
je krijgt elke dag zo en zo een nieuwe opdracht @iama en je hebt nog de kristallen rondom liggen die af en toe tevoorschijn komen
 

DeletedUser3456

Guest
je krijgt elke dag zo en zo een nieuwe opdracht @iama en je hebt nog de kristallen rondom liggen die af en toe tevoorschijn komen
met dat alleen ga ik er zeker niet komen, als er een tijdslimiet staat van zoveel dagen, waarom dan nog eens een limiet van aantal opdrachten inbouwen?
 

DeletedUser1796

Guest
omdat het wel leuk moet blijven. er zijn mensen die al binnen 2 dagen klaar zijn met 86 opdrachten als er geen limiet op zou zitten dan zouden die gewoon door kunnen blijven gaan en ook echt alle prijzen kunnen gaan halen en extra.
 

DeletedUser3456

Guest
omdat het wel leuk moet blijven. er zijn mensen die al binnen 2 dagen klaar zijn met 86 opdrachten als er geen limiet op zou zitten dan zouden die gewoon door kunnen blijven gaan en ook echt alle prijzen kunnen gaan halen en extra.
opdrachten laten stoppen als de set compleet is
 

DeletedUser990

Guest
opdrachten laten stoppen als de set compleet is
Liever niet, wil de set helemaal niet zit ik tot ST Juttemus aan de opdrachten vast

Heb de wensput. 1x bij vorige dagprijs dus bijna week in bezit en echt niet voor de 2e.gegaan.
Valt erg tegen, je zou bijna denken dat het een schots bedrijf is Inno. De reizende handelaar geeft zelfs meer .
Heb nu 2x set prijs die van de winter en roodbaards keuken, maar wat een geklik als je gaat verschuiven omdat je ruimte wil maken.
.
 

DeletedUser3456

Guest
Liever niet, wil de set helemaal niet zit ik tot ST Juttemus aan de opdrachten vast

Heb de wensput. 1x bij vorige dagprijs dus bijna week in bezit en echt niet voor de 2e.gegaan.
Valt erg tegen, je zou bijna denken dat het een schots bedrijf is Inno. De reizende handelaar geeft zelfs meer .
Heb nu 2x set prijs die van de winter en roodbaards keuken, maar wat een geklik als je gaat verschuiven omdat je ruimte wil maken.
.
opdrachten laten stoppen als de set compleet is of de dagen om zijn bedoel ik, en je hoeft helemaal niet deel te nemen als je geen zin hebt.
 
Bovenaan