• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de Feniks cultus

Er is niks mis gegaan... Elke set gebouw kost een x aantal zodra je die geint hebt gaat hij naar 0 en moet je weer opnieuw gaan verzamelen.
Ze heeft de eerste geint. Het zou te makkelijk zijn om alle 3 de gebouwen te winnen als ze de aantal van het vorige gebouw (aantal veren) erbij zouden tellen en dat is niet de bedoeling.
3de gebouw word het meeste behaald door de inzet van diamanten.

klopt er is helemaal niks mis, het is een bevestigde bug dat je even 250/400 ziet of 400/800 ziet ipv de 0/400 en 0/800 die het zou moeten zijn.
 

DeletedUser1796

Guest
klopt er is helemaal niks mis, het is een bevestigde bug dat je even 250/400 ziet of 400/800 ziet ipv de 0/400 en 0/800 die het zou moeten zijn.
ow ik heb dit niet gehad en niet gezien, bedankt voor de toevoeging
 

DeletedUser2578

Guest
klopt er is helemaal niks mis, het is een bevestigde bug dat je even 250/400 ziet of 400/800 ziet ipv de 0/400 en 0/800 die het zou moeten zijn.

Goed om te weten dat het een bevestigde bug is want anders denk je dat er idd. iets mis is gegaan.
 

DeletedUser448

Guest
Ik vind het wel wat hebben; als er doorgaans opdrachten zijn totdat het evenement is afgelopen kun je veren blijven krijgen en maak je meer kans op alle hoofd en dagprijzen.

Die zijn er toch ook??????? De dagopdrachten
 

DeletedUser2578

Guest
Die zijn er toch ook??????? De dagopdrachten

Ja, ik bedoel dat naast de dagopdrachten de reguliere opdrachten door blijven gaan totdat het evenement is afgelopen. Sommige spelers hebben de reguliere opdrachten al binnen een week en zelfs binnen een paar dagen af.
 

DeletedUser1796

Guest
dat is niet eerljk tegenover de mensen die minder tijd hebben
 

DeletedUser2578

Guest
Iedereen kan zijn eigen eigen tempo bepalen of naar eigen tempo spelen.
 

DeletedUser1796

Guest
Iedereen kan zijn eigen eigen tempo bepalen of naar eigen tempo spelen.
ja maar de mensen die minder tijd hebben zullen minder opdrachten kunnen doen en zelfs nu de 86 opdrachten al niet halen, de mensen die de 86 opdrachten binnen 2 dagen al hebben en door kunnen gaan met nog meer opdrachten krijgen dus veel en veel meer extracten, dat is de niet eerlijke gedeelte
 

DeletedUser2578

Guest
Ik weet niet of het oneerlijk is wanneer iemand meer of minder tijd heeft om te spelen. Oneerlijk zou zijn wanneer je gedwongen zou worden om diamanten te kopen om een opdracht te kunnen maken. Tijd of eigen tempo is iets wat de speler zelf in de hand kan hebben.
 

DeletedUser3113

Guest
@turokrider Gefeliciteerd met je 3 hoofdprijzen. En inderdaad, het is mogelijk om de 3 gebouwen binnen te slepen zonder diamanten.
We hopen dat je er veel profijt van hebt.

Groet,
Duvessa
 

DeletedUser3284

Guest
De set compleet krijgen is echt onhaalbaar. Ten eerste moet je twee dagbeloningen winnen (Feniksvuurtoren en Fenikspaviljoen). Om dat te kunnen doen moet je eigenlijk de eerste 2 2X aanbiedingen overslaan, omdat je anders heel weinig zekerheid op die dagbeloningen hebt. Nou kreeg ik ze heel toevallig allebei meteen, maar dat had ik van tevoren nooit kunnen weten:). Dan blijven er heel erg weinig 2X aanbiedingen over. De eerste een tweede hoofdprijs zijn appeltje-ei om te halen, maar die laatste... Wat ik van tevoren nooit had verwacht was dat de opdrachten stopten bij de laatste. Als je na de 86 opdrachten alleen de dagelijkse quests kunt volgen (wat trouwens veel minder oplevert dan de bovenste), en fenikseieren in je stadje kunt zoeken, is het, ook met de 2X aanbiedingen die nog overblijven, onmogelijk het laatste gebouw te krijgen. Maar ja. Een incomplete set. jammer. maar altijd meer dan alleen de ijsbergtrol. Meer is me bij die gletsjerreuzen niet gelukt.

Nog één klein vraagje: wanneer gaat zo'n setgebouw meer produceren? Het sekteplein produceert nu meer omdat het aan de vuurtoren en het paviljoen staat. Maar de vuurtoren en het paviljoen blijven zwakjes als ze waren
Groetjes: Boon
en dit is weer net hetzelfde bij fenikscultus.
alle opdrachten gedaan,elke dagopdracht,alle eieren opgeraapt,ingeleverd met 2x veren dag en nog kom ik 630 veren tekort om dat 3de gebouw te kunnen innen.
pure geldklopperij is het.
men beweert dat het haalbaar is maar dan moet je toch wel heel vaak die bonus lucht krijgen hoor. en die kans is miniem dus dat hebben ze hier weer goed geregeld.van alle mensen die ik ken in dit spel is er niet 1 die de derde prijs heeft gehaald zonder er geld in te stoppen.
als je alle taken doet die men verwacht dan moeten ze toch wel die prijzen garanderen vind ik. waarom e anders zo veel tijd en moeite instoppen?
zal ook laatste event geweest zijn dat ik zoveel uren in steek.

Zojuist hoofdprijs 3 binnen gehengeld (zonder diamanten). Het is dus mogelijk.
en dan ook nog een wensput en andere gebouwen die je niet kon krijgen op dubbele verendag? ik geloof hier niks van.
ik heb alle opdrachten gedaan en alle dagelijkse en heel veel eitjes uit stad opgeraapt, een heleboel ingeruild op dubbele verendag en nog kom ik 600+ veren te kort dat is dan 30x140 lucht tekort .zoveel krijg je nooit bijeen door extra lucht te winnen. in heel mijn buurtschap heeft niemand die 3de prijs gewonnen.en ook van de vrienden die niet in dezelfde bs zitten en alles gedaan hebben wat er van opdrachten enzo te doen was heeft er niemand dit gehaald.

hoe bedoel je niet haalbaar? waar moet je juist geld aan spenderen?
in minder dan een week (1/3de van de tijd) waren veel van mijn medespelers al klaar met alle opdrachten. Ik zie niet meteen wat niet haalbaar zou zijn.
Of heb je het misschien over de 3de hoofdprijs? die was vroeger echt onhaalbaar zonder diamanten uit te geven en daar hebben ze iets aan gedaan door meerdere 'dubbele' dagen toe te voegen. Nu halen velen die 3de prijs binnen zonder iets uit te geven.
Ook toernooien waren vroeger niet haalbaar, toen hebben ze de cooldown verlaagd van 20 uur naar 16 uur. Als er dus iets niet haalbaar is, dan proberen ze daar wel wat aan te doen hoor als die feedback komt, alleen moet de feedback dan terecht zijn en duurt het meestel wel even voor het aangepast is...
ik wa ook snel klaar met opdrachten,heb alle dagelijkse gedaan e, ook ingeruild met dubbele veren en kom nog 360 veren tekort nu.hoezo haalbaar dat is nog 18x140 lucht dat ik moet halen op 1 dag?
dan moet je toch al wel heel veel extra lucht gekregen hebben en dat zit er niet in
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag met een beetje geluk de derde grote prijs binnen gehengeld. Alleen bij dubbele veertjesdag de luchtextract ingewisseld, het zag er nog lang slecht uit maar op laatste toch nog enkele keren extra luchtextract gekregen.
Het waren uiteindelijk de enigste prijzen die ik de moeite vond om in mijn stadje te plaatsen.
 

DeletedUser448

Guest
Ik begrijp niet hoe mensen aan de verwachting komen dat als ze alle opdrachten doen ze ook de hoofdprijs winnen. Als je een puzzel goed oplost en instuurt verwacht je dan de hoofdprijs te winnen? Als je weer eens een reclamefolder van de postcodeloterrij ziet ga je er toch ook niet vanuit dat de tonnen blijven binnenstromen als je een lot koopt?
Waarom verwachten ze hier alle drie de hoofdprijzen te winnen? Mogelijk moet dat duidelijker worden aangegeven. Mischien dan meer mensen van de uitdaging kunnen genieten en zich minder richten op de hoofdprijs.

Ik vind het een leuk evenement. Heb genoten van het plannen van de opdrachten. Vond de tijd die ik er aan besteed goed te doen. Ik heb zeker enkele leuke prijzen kunnen binnenhalen. Mooie gevarieerde dagprijzen zodat eenieder wel iets kon vinden dat hij/zij leuk vind. Complimenten!

Een aandachtspuntje heb ik al eerder gemeld.Het is een beetje kaal dat de opdrachten ineens stoppen. Het zou leuk zijn als je een melding kreeg als je de laatste opdracht hebt voltooid. Om bijvoorbeeld in het verhaal te blijven een afbeelding van een phoenixkuiken dat uit het ei komt met daarbij de melding dat dankzij jou inzet de leden van de sekte van de phoenix een ei hebben kunnen redden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2895

Guest
Ik heb alle quests (niet de dagelijkse) voltooid en nog lang niet genoeg punten voor de 3e hoofdprijs, ik heb iedere keer 140 eieren gespaard om in te leveren voor de maximale punten.
Ik vind het belachelijk dat het (bijna) onmogelijk is om alle hoofdprijzen van dit evenement te kunnen winnen.
Je moet extreem geluk hebben met wat je krijgt als je de eieren inlevert wil je dit kunnen halen.
Graag zou ik zien dat dit in toekomstige evenementen wel haalbaar is voor iedereen.
In andere games is dit namelijk wel mogelijk zonder er geld voor te hoeven betalen, maar hier lijkt het alleen mogelijk als je extra eieren koopt.
Pay-to-win is niet eerlijk voor mensen die niet zoveel geld te besteden hebben, zoals ik, dus ik zou graag zien dat dit bij evenementen geen factor is.
Als mensen geld uit willen geven om sneller te gaan in dit spel moeten ze dat zelf weten, maar het zou niet noodzakelijk moeten zijn want daarmee sluiten jullie bepaalde spelers uit.
Ik hoop dat jullie hiermee rekening willen houden bij toekomstige evenementen.
Alvast bedankt.
 

DeletedUser2665

Guest
Met een klein account speel ik het event zonder voorbereiding en zonder de opdrachten vooraf te bestuderen. Ik ga zeker niet alle opdrachten kunnen maken (ben ergens bij 75 ofzo), maar ik heb mmenteel toch al 540 van de 800 punten die nodig zijn voor de derde hoofdprijs. Had ik wél die voorbereiding gedaan, had ik dus waarschijnlijk best die prijs in de wacht kunnen slepen zonder daar geld aan uit te geven.
 

DeletedUser2895

Guest
Wat deels mijn punt is: Sommige mensen halen het wel omdat ze extra eieren als prijs winnen, maar als je dat niet krijgt kan je de hoofdprijzen niet halen. Terwijl juist die prijzen door iedereen gewonnen moeten kunnen worden binnen de tijd van het evenement, vind ik. In andere spellen is dit wel mogelijk, dus waarom niet hier?
 

DeletedUser2665

Guest
In mijn ervaring maak je veel kans op extra extract als je steeds alleen maar het kleinste ei opent.
 
Bovenaan