• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de Feniks cultus

DeletedUser2600

Guest
soms heb je geluk......en soms niet,heb je toch bij alle games
je kan niet alles winnen
 

DeletedUser2819

Guest
Ik heb 2 accounts, en gebruik enkel de eieren van 140, zoveel mogelijk op de dagen als het x2 is en toch heb ik niet genoeg veren om het laatste gebouw te krijgen zonder dat ik hier geld in steek. Hoe verklaar je dat?
Dat vind ik niet kunnen, merkte ik ook al bij het evenement in de herfst

En waarom is geen prijs als provincie-uitbreiding geven? Dat zou zeker aanslaan
Ik vind de opdrachten leuk, maar zoals ik al las is het spijtig dat het gewoon stopt zonder een extra woordje of zo.
 

DeletedUser2665

Guest
Het is een spel. En een spel win je wel eens niet.
Overigens lijken de eieren van 50 een grotere kans op extra extract te geven.
 

DeletedUser3113

Guest
@Panthror Ik heb je sub-topic samengevoegd met Feedback Cultus i.v.m. je topic inhoudelijk hier beter onder past.

Groet,
Duvessa
 
Dubbele veren-ding loopt nog door voor iets meer dan een uur volgens aankondiging rechtsbovenaan in stadsscherm, maar als je erop klikt (ga je naar hoofdmenu en) is er in het hoofdmenu van het evenement niks meer van te zien. Misschien dat foutje eruithalen tegen een volgend event?
 

DeletedUser1294

Guest
Ik speel dit spel al meer dan 2,5 jaar en heb alle grote evenementen meegedaan. In al die tijd heb ik één keer de 3e hoofdprijs gehaald.
Iedereen kan daar wel over blijven jammeren, maar waarom moet je die prijs vanzelfsprekend zijn?
Ben gewoon tevreden met al die leuke prijzen die je wél hebt gehaald!
 

DeletedUser990

Guest
Wat deels mijn punt is: Sommige mensen halen het wel omdat ze extra eieren als prijs winnen, maar als je dat niet krijgt kan je de hoofdprijzen niet halen. Terwijl juist die prijzen door iedereen gewonnen moeten kunnen worden binnen de tijd van het evenement, vind ik. In andere spellen is dit wel mogelijk, dus waarom niet hier?

Omdat het hier een een gokkast is voor de prijzen.
Bij andere games liggen de prijzen vast bij zoveel punten haal je dit en bij zoveel dat, maar hier is het GELUK hebben.
Niet iedereen heeft dat.

Aangezien ik van mezelf weet dat ik gelukkig ben in de liefde hoef ik me niet meer druk te maken om ook nog geluk in het spel te hebben.
Heb 2e prijs niet eens, maar heb er geen moeite voor gedaan. Kwam de opdracht me gunstig uit dan deed ik hem.
 
het probeem blijft
het is een set met 2x dagprijs die alleen te winnen vallen met geluk

daarnaast zijn dit geen hoofdprijzen maar een paar minimalistiche gebouwen
te weinig bevolking en te weinig cultuur om er ook maar iets van moeite voor te doen

daarnaast ben ik uit principe tegen set gebouwen omdat die perse bij elkaar moeten staan
wil geen uniforme stad

als innogames geld wil verdienen dan moeten er fatsoenlijke prijzen komen
heb geen dia aan dit evenement besteed ; is het gewoon niet waard

set te laag extra toegevoegde waarde te veel ruimte en het moet bij elkaar staan

als ik geld ga uitgeven dan wil ik ook kunnen kopen wat ik wil dagprijzen zijn niet koopbaar dus dan ben ik een echte nederlander geef er geen stuiver aan uit
 

DeletedUser990

Guest
het probeem blijft
het is een set met 2x dagprijs die alleen te winnen vallen met geluk

als ik geld ga uitgeven dan wil ik ook kunnen kopen wat ik wil dagprijzen zijn niet koopbaar dus dan ben ik een echte nederlander geef er geen stuiver aan uit

Hou dat vast en je speelt de rest van de evenementen lekker ontspannen.
Maakte me bij de eerste evenementen ook druk om de prijzen die ik kreeg en niet wou en die ik wou en niet kreeg.
Nu speel ik lekker op gemak, maar moet toegeven straks laatste eieren uitgeven en hou hart vast dat ik dan aldoor dagprijs krijg.
Gelukkig niet veel dus kan hooguit 2x dagprijs worden, tenzij ik extra veren krijg.
 

DeletedUser2665

Guest
Hou dat vast en je speelt de rest van de evenementen lekker ontspannen.
Maakte me bij de eerste evenementen ook druk om de prijzen die ik kreeg en niet wou en die ik wou en niet kreeg.
Nu speel ik lekker op gemak, maar moet toegeven straks laatste eieren uitgeven en hou hart vast dat ik dan aldoor dagprijs krijg.
Gelukkig niet veel dus kan hooguit 2x dagprijs worden, tenzij ik extra veren krijg.

Inderdaad :) Ik ben steeds enigszins teleurgesteld als ik onbedoeld de dagprijs binnenhaal :)
 

DeletedUser2578

Guest
inderdaad, het is mogelijk om de 3 gebouwen binnen te slepen zonder diamanten. We hopen dat je er veel profijt van hebt. Groet, Duvessa

Zonder diamanten te kopen heb ik binnen 9 dagen 86 opdrachten afgerond, 2 gebouwen binnen gesleept en stond toen met 230 punten in het derde kistje. Het derde gebouw heb ik binnengesleept door luchtextract van de dagelijkse opdrachten op te sparen en tijdens de dubbele verenbeloningsdagen te innen, en natuurlijk ook door.......een beetje geluk!:).....het is dus idd. wel mogelijk. Op dit moment heb ik nog maar 53 luchtextract over, eens kijken wat voor leuks ik nu nog mee kan scoren; hopelijk nog een booster!:rolleyes:

Wel vond ik jammer dat voor mij de 86 opdrachten zo snel waren afgelopen omdat ik met een snelle tempo doorheen ben gegaan. Wat dit betreft had ik het leuk(er) gevonden als er meer reguliere opdrachten waren om door te spelen totdat het evenement was afgelopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Met mijn laatste restjes extract heb ik vanavond nog een 5 uur booster en het cultuurgebouw voorjaarsbergtempel gewonnen, had geluk dat ik 1x50 en 1x90 bijkreeg, is het toch nog iets geworden:)
 
gefeliciteerd allemaal die hun doel(-en) hebben gehaald.
Conclusie van dit evenement zou kunnen zijn:
1. fijn dat er meerdere kansen waren op de dagprijzen die bij de set hoorden.:)
2. de set is te halen zonder diamanten en zonder extra te moeten kopen > met een portie geluk !!
3. spelers die vragen om meer opdrachten zijn blijkbaar vergeten hoe het is om klein(-er) te zijn met minder plaats en verplaats mogelijkheden o_O
4. de dagprijzen zijn leuk maar niet geweldig; veel cultuur en (te) weinig populatie.
5. INNO kan het nooit voor iedereen aantrekkelijk maken om mee te doen en daarom hebben ze binnenkort wel weer een ander evenement voor ons klaar staan :cool: en niet te vergeten die veelgeprezen en veel verguisde Broeder Schaps Avonturen. :D:D
 

DeletedUser2743

Guest
gefeliciteerd allemaal die hun doel(-en) hebben gehaald.
Conclusie van dit evenement zou kunnen zijn:
1. fijn dat er meerdere kansen waren op de dagprijzen die bij de set hoorden.:)
2. de set is te halen zonder diamanten en zonder extra te moeten kopen > met een portie geluk !!
3. spelers die vragen om meer opdrachten zijn blijkbaar vergeten hoe het is om klein(-er) te zijn met minder plaats en verplaats mogelijkheden o_O
4. de dagprijzen zijn leuk maar niet geweldig; veel cultuur en (te) weinig populatie.
5. INNO kan het nooit voor iedereen aantrekkelijk maken om mee te doen en daarom hebben ze binnenkort wel weer een ander evenement voor ons klaar staan :cool: en niet te vergeten die veelgeprezen en veel verguisde Broeder Schaps Avonturen. :D:D
Met alles eens, behalve punt 4: veel cultuur en (te) weinig populatie
Als ik inwoners nodig heb, bouw ik wel een huis dat ik steeds kan blijven uppen, terwijl die cultuur/inwonersgebouwen snel verouderen en je afhankelijk wordt van die paar bewoners zodat je die gebouwen niet meer kan slopen.
 
Met alles eens, behalve punt 4: veel cultuur en (te) weinig populatie
Als ik inwoners nodig heb, bouw ik wel een huis dat ik steeds kan blijven uppen, terwijl die cultuur/inwonersgebouwen snel verouderen en je afhankelijk wordt van die paar bewoners zodat je die gebouwen niet meer kan slopen.
aah ik ben net juist wel helemaal akkoord met punt 4. Ik vind een stad die voor 50% of meer bestaat uit huizen absoluut niet mooi. Goede inwoners/cultuur combos vind ik daarom een hele goed aanvullen zodat er wat meer variatie is. Ook zo'n stad met zo veel huizen, die zwermt meestal in de munten, en veel nuttig kan je met de overschot aan munten niet doen zonder dat het allemaal snel veel te duur wordt (kp kopen/ groothandelaar)
 

DeletedUser1294

Guest
aah ik ben net juist wel helemaal akkoord met punt 4. Ik vind een stad die voor 50% of meer bestaat uit huizen absoluut niet mooi. Goede inwoners/cultuur combos vind ik daarom een hele goed aanvullen zodat er wat meer variatie is. Ook zo'n stad met zo veel huizen, die zwermt meestal in de munten, en veel nuttig kan je met de overschot aan munten niet doen zonder dat het allemaal snel veel te duur wordt (kp kopen/ groothandelaar)
Dat is een keuze.
Ik ga niet voor een stad met verouderde gebouwen omdat dat "mooi" is. Ik ga voor functioneel en ruimtebesparend, zodat mijn stad kan groeien.
En ja.. kp's zijn duur geworden. Nou en? Daar heb ik dus mijn overvloed aan munten voor, dus "duur" is relatief. Mijn wonderen zijn me dankbaar voor het overschot.
 
tuurlijk is dat een keuze, heel het spel draait om keuzes. Vandaar dat het ook leuk is dat er zo veel dagprijzen zijn, dan heb je keuze uit wat best aansluit bij je speel stijl.

Ook ik ga voor functioneel en ruimtebesparend.
heb je al eens gekeken naar de populatie per vakje? http://www.elvenarchitect.com/buildings/population/
Er staan heel veel cultuurgebouwen hoger dan een gewoon huis, maw efficienter dan een huis, en dan krijg je er nog eens gratis cultuur bij ook. Dat is nog extra ruimte besparend. Enige nadeel is dat je dan geen rankingpunten krijgt voor die evenement gebouwen, want je gebruikt geen cultuur, maar krijgt er. Dus als je voor ranking gaat zijn die waarschijnlijk minder interessant. Eveneens geen muntjes uit deze gebouwen. Maar aan de andere kant gebruiken ze geen straten.

Naar mijn mening zijn deze dus nuttiger dan gewone huizen, al mag die upgrade via blauwdrukken nu wel eens gaan komen, zitten we ondertussen al 2 jaar te wachten op die belofte, of zijn we er nog net niet?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan