• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de Feniks cultus

DeletedUser

Guest
opdrachten laten stoppen als de set compleet is of de dagen om zijn bedoel ik, en je hoeft helemaal niet deel te nemen als je geen zin hebt.

Er zijn toch echt een redelijk aantal spelers, waaronder ik, die absoluut niet geinteresseerd zijn in de setgebouwen maar wel willen gaan voor een paar leuke dagprijsjes. Verder helemaal met @marjan de 1e eens:

Liever niet, wil de set helemaal niet zit ik tot ST Juttemus aan de opdrachten vast
 

DeletedUser3456

Guest
Er zijn toch echt een redelijk aantal spelers, waaronder ik, die absoluut niet geinteresseerd zijn in de setgebouwen maar wel willen gaan voor een paar leuke dagprijsjes. Verder helemaal met @marjan de 1e eens:
mijn voorstel sluit toch niet uit dat je voor dagprijzen speelt, integendeel, je kan de hele periode dat het tornooi duurt je kans wagen voor dagprijzen, en de setgebouwen zijn te nemen of te laten, maar geef de spelers die de setgebouwen wel willen, tenminste de kans om de volledige duurtijd te benutten ipv beperking van opdrachten.
 

DeletedUser1570

Guest
@iama Ik ben ook al een tijdje klaar met de opdrachten. Dat komt omdat ik van te voren de opdrachten wist en alles dus al zo'n beetje klaar had staan. Ik vraag me af of de hoeveelheid opdrachten niet afgestemd is op de 'normale' gang van zaken? Dat je niks weet, dan krijg je het nog knap druk om de lijst af te krijgen! Ik vermoed dat de ontwerpers daar van uit gaan en dat kun je ze eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
 
ik denk dat er over de opslitsing in 2 questlijnen goed over nagedacht is.

In principe zou dagelijkse quests voldoende moeten zijn om iedereen 24 dagen bezig te houden. Dan vermijd je dat sommigen na 2 dagen al zeggen: event is klaar, op naar iets anders.
Aan de andere kant willen ze ook niet dat diegene die voor de eerste prijzen willen gaan, beginnen klagen dat het oneerlijk is tov diegene die voor de laatste prijzen willen gaan (want die hebben veel meer kunnen sparen als het enkel dagelijkse quests zou zijn). Vandaar dus ook een aparte questlijn zonder tijdslimiet.
Nu kan je die aparte questlijn ook niet oneindig laten doorgaan, of sommigen hebben na een week al meer gespaard dan wat je tijdens het hele event zou mogen sparen.

ik vind de balans die er nu is wel goed. Al vind ik persoonlijk wel dat als het event minder dagen duurt, (dus minder dagquests) er meer doorlopende quests zouden mogen zijn om het verlies aan essence te compenseren. Nu lijkt het: minder dagquesten = minder doorlopende questen, en dus minder essence.
Of het aantal quests mag wel blijven zoals het is, maar dan een beetje schuiven in rewards. Het lijkt me ideaal dat bij elk groot event het aantal essence uit dagquesten + het aantal uit doorlopende questen ongeveer gelijk is.
 

DeletedUser3456

Guest
@iama Ik ben ook al een tijdje klaar met de opdrachten. Dat komt omdat ik van te voren de opdrachten wist en alles dus al zo'n beetje klaar had staan. Ik vraag me af of de hoeveelheid opdrachten niet afgestemd is op de 'normale' gang van zaken? Dat je niks weet, dan krijg je het nog knap druk om de lijst af te krijgen! Ik vermoed dat de ontwerpers daar van uit gaan en dat kun je ze eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
ik wist niks op voorhand en toch alle opdrachten uitgevoerd, maar feit blijft dat je meestal het derde gebouw niet krijgt vrijgespeeld.
 

DeletedUser990

Guest
Ik heb het sekte plein alleen staan,( ja dacht optimistisch dat ik vuurtoren ook wel kon krijgen) maar die geeft bij mij nu aldoor hout terwijl marmer mijn bonus is.
Dacht zelf dus; nou ja wat (ietsie pietsie) extra staal.
Marmer ,staal,hout is toch de volgorde?
 

DeletedUser3458

Guest
mooi evenement vooral als je bijna 20euro sponsort voor wat extra starkapitaal en ze NIET ontvangt
 

DeletedUser1026

Guest
Ben ook al een tijdje met de opdrachten klaar... Nu alleen nog wachten op de 'Burning Pool' op dag 20 ( uh zaterdag toch? morgen?) Want op de ELVENAR GEMS OF KNOWLEDGE is volgens mij enige verwarring omdat er nog steeds 'Today' achter dag 18 staat met de wensput. Maar die was toch gisteren? Ach we zullen wel zien. Ik verwacht morgen de 'Burning Pool' met een leuke Mana-productie voor een gebouw op 4x3. Daar lust ik er wel een paar van. hahaha :) Heb veren gespaard voor 15-16 keer proberen!
 

DeletedUser3113

Guest
@Pelgrim

We raden je aan om hiervoor toch even een supportaanvraag aan te maken. Zo kan er op individueel niveau gekeken worden wat dit zou kunnen zijn.
Hier op het forum behandelen we geen individuele vragen i.v.m. de privacy.

We zien je supportaanvraag graag tegemoet.

Groet,
Duvessa
 
Ben ook al een tijdje met de opdrachten klaar... Nu alleen nog wachten op de 'Burning Pool' op dag 20 ( uh zaterdag toch? morgen?) Want op de ELVENAR GEMS OF KNOWLEDGE is volgens mij enige verwarring omdat er nog steeds 'Today' achter dag 18 staat met de wensput. Maar die was toch gisteren? Ach we zullen wel zien. Ik verwacht morgen de 'Burning Pool' met een leuke Mana-productie voor een gebouw op 4x3. Daar lust ik er wel een paar van. hahaha :) Heb veren gespaard voor 15-16 keer proberen!
good luck!
 

DeletedUser1193

Guest
Ik vind het een misser dat je door de opdrachten heen raakt voordat het evenement is afgelopen. Begrijp dat er een eindig aantal moet zijn, maar 86 vind ik veel te laag. Ik zou zeggen meer opdrachten en iets minder snel de punten per opdracht laten oplopen, of er een boven limiet aan stellen (max. 50 of zo?)
 
Waarom valt de telling van de gespaarde veren terug naar '0' na het behalen van het 1ste set-onderdeel? Die 250 zijn al retelastig te behalen, zodra ik de eerste vrijspeel staat er nog heel leuk 250/400..bij het 2e set-onderdeel.. Maar dat is na verversen mooi weg en moet je opnieuw beginnen voor 400 (!!!) veren.. Belachelijk.. En ga ze ook écht niet kopen, die veren.
 
@KangXi

Ga nu niet vragen om meer opdrachten :mad:, het is moeilijk genoeg om ze allemaal op tijd klaar te krijgen. Er zijn genoeg spelers die dagen te kort komen.

Je hoeft je echt niet te vervelen hoor, er komen nog genoeg evenementen achteraan >> ga jij maar spelen bij het volgende BSA om daar het zwarte gat te vullen. En daarna komt er wel weer een groot evenement van bijna een maand. Rust wordt ons echt niet gegund. :cool:
 

DeletedUser2349

Guest
Ik vind het een misser dat je door de opdrachten heen raakt voordat het evenement is afgelopen.
Ben ik het niet mee eens. Niet iedereen heeft evenveel tijd om te spelen, waardoor iedereen in gelegenheid is om alle opdrachten af te maken voordat het evenement is afgelopen. En ik vond het wel fijn dat ik op tijd alles af had voordat m'n beoogde dag-beloningen beschikbaar kwamen.

Waarom valt de telling van de gespaarde veren terug naar '0' na het behalen van het 1ste set-onderdeel?
Ik denk dat je voor dit soort problemen beter bij support kan aankloppen. Die kunnen precies zien wanneer je hoeveel veren hebt gehad.

Het aantal veren die je moet binnenhalen is per prijs verschillend en met de eerste 250 speel je de eerste prijs vrij, voor de 2de prijs moet je er nog eens 400 verzamelen en voor de 3de prijs 800 veren. Dus als je alle 3 de prijzen wilt zal je een totaal van 1450 veren moeten verzamelen. En dat lukt alleen als je gebruik maakt van de zogenaamde "dubbele veren dagen" (of door ze te kopen). Deze waren tot nu toe op dag 3, 7, 12 en 17 van het evenement, a.s. woensdag is de laatste "dubbele veren dag", donderdag is de laatste dag van het evenement.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik vind het een misser dat je door de opdrachten heen raakt voordat het evenement is afgelopen. Begrijp dat er een eindig aantal moet zijn, maar 86 vind ik veel te laag. Ik zou zeggen meer opdrachten en iets minder snel de punten per opdracht laten oplopen, of er een boven limiet aan stellen (max. 50 of zo?)

Ik vind het wel wat hebben; als er doorgaans opdrachten zijn totdat het evenement is afgelopen kun je veren blijven krijgen en maak je meer kans op alle hoofd en dagprijzen.
 

DeletedUser2578

Guest
Waarom valt de telling van de gespaarde veren terug naar '0' na het behalen van het 1ste set-onderdeel? Die 250 zijn al retelastig te behalen, zodra ik de eerste vrijspeel staat er nog heel leuk 250/400..bij het 2e set-onderdeel.. Maar dat is na verversen mooi weg en moet je opnieuw beginnen voor 400 (!!!) veren.. Belachelijk.. En ga ze ook écht niet kopen, die veren.

Er is wss iets mis gegaan....
 

DeletedUser1796

Guest
Er is niks mis gegaan... Elke set gebouw kost een x aantal zodra je die geint hebt gaat hij naar 0 en moet je weer opnieuw gaan verzamelen.
Ze heeft de eerste geint. Het zou te makkelijk zijn om alle 3 de gebouwen te winnen als ze de aantal van het vorige gebouw (aantal veren) erbij zouden tellen en dat is niet de bedoeling.
3de gebouw word het meeste behaald door de inzet van diamanten.
 
Bovenaan