• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Carnaval

bedankt inno; de vermindering van de te behalen snoepjes heeft er toe geleid dat de wensput buiten bereik was... heerlijk...
 

DeletedUser2114

Guest
bedankt inno; de vermindering van de te behalen snoepjes heeft er toe geleid dat de wensput buiten bereik was... heerlijk...
Voor mij helaas ook. De set wel helemaal binnen kunnen halen, maar weet nog niet of ik hem ga plaatsen.
 

Deleted User - 147694

Guest
bedankt inno; de vermindering van de te behalen snoepjes heeft er toe geleid dat de wensput buiten bereik was... heerlijk...

Tja, je had ook €9,99 kunnen betalen en dan had je net zoveel als vroeger gehad. Weet je ook meteen waarom je een snoeptekort had.

Overigens moet je niet vergeten dat InnoGames niet de game voor spek en bonen kan laten bestaan en ook nog eens uitbreidingen kan produceren.
 
heb netjes de wensput gehaald, al most je er wel veel snoepjes voor oprapen in je stad.

Die 9.99 vond ik wat aan de hoge kant, die 5 euro van eerder vond ik veel schappelijker.
Dat viel ook best wel op want waar ik die van 5 euro echt overal zal opduiken heb ik die van 10 euro maar een paar gezien.

Hoop dus dat ze de volgende keer weer terug gaan naar 5 euro. ik had deze ook niet gekocht. vond hem te duur voor wat die deed.
 

Deleted User - 147694

Guest
Denk dat InnoGames een kosten/baten berekening er op los zulle laten, met een beetje geluk prijzen ze een vergelijkbaar gebouw de volgende keer weer op 5,-.
 
Bovenaan