• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Carnaval

Deleted User - 147694

Guest
Opdracht 82 hier. :D

2e account is bij opdracht 52 en de 3e bij 51.

Komt er dus eigenlijk op neer dat ik te fanatiek ben. :eek:
 

DeletedUser2578

Guest
Ach wat is snel. Was in 6 uurtjes tijd al klaar op de eerste dag.
Kwestie van de spoilers op tijd hebben en ruim 2 dagen van tevoren je al goed voorbereiden.

6 uurtjes tijd?!?! Omg dat is wel heel, heel, heeeeel snel! haha. Maar idd. het kan wel kloppen; als je net heeeel veeeel ruimte over hebt en alles al klaar hebt staan dan kan het snel gaan! :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie zijn allemaal rappe vogels ik ben nog maar aan opdracht 43, nu ja ik heb tijd en ben ik niet klaar is dat ook niet het einde van de wereld

Al even klaar, reden was dat ik de ruimte nodig had voor het nieuwe ras dus alles netjes voorbereid met lvl 1 werkplaatsen en fabrieken om er in een halve dag doorheen te vliegen.
Alleen de laatste 3 opdrachten waren niet ruimte relevant dus die zijn ergens in de week gedaan.
 

DeletedUser3694

Guest
Erg frustrerend om na het afronden van alle opdrachten erachter te komen dat je niet genoeg snoep hebt voor de complete set. Nu komen er nog zo'n 315 snoepjes van de dag opdrachten, maar voor het laatste set gebouw zijn er nog zo'n 900 snoepjes nodig en dus kom ik er ruim 500 te kort.
Denk in het vervolg al deze evenementen maar over te slaan.
 

DeletedUser234

Guest
maar @MasterNico5038 je krijgt ook snoepjes uit de 3 kisten, ik heb er al honderden gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 147694

Guest
Bij events moet je strategisch kiezen welke kisten je openen wilt, bij mijn 3e account heb ik al meer dan 1500 snoepjes gewonnen, maar moet wel zeggen dat dat wel abnormaal veel zijn. xD
 

DeletedUser3694

Guest
Ik heb 1x 100 snoepjes en nog twee of drie keer 10 gewonnen, de rest kwam steeds met de voor mij onderhand gehate muntenregen. Heb wel steeds de 100 munten kisten geselecteerd, maar dat geeft maar een kans van 10 % (1 op de tien)....
 

DeletedUser234

Guest
Ik kies standaard de kist met de hoogste kans op de dagprijs en als er 2 even hoog zijn, dan ga ik voor tijdsboosters of portaalwinst.
 

DeletedUser234

Guest
Oja en vergeet alle snoepjes die je nog kan rapen niet mee te tellen!
 
Bovenaan