• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Carnaval

DeletedUser448

Guest
Het lijkt alsof het deze keer moeilijker is om de dagprijzen binnen te halen. Klopt dat met jullie ervaring?
 

DeletedUser2578

Guest
Het lijkt alsof het deze keer moeilijker is om de dagprijzen binnen te halen. Klopt dat met jullie ervaring?
Vandaag heb ik 2x de dagprijs gekregen(magishe man-hut). Eigenlijk wilde ik deze keer liever portaalwinst maar goed manahutten zijn uiteraard zeker wel welkom!:)
 
Doorgevoerde fout de nog steeds niet is opgepakt in beta:
De mededeling dat ik snoepjes gevonden heb is feitelijk onjuist.
'Er zijn snoepjes te vinden' 'Er bevinden zich snoepjes' etc is veel beter.
Waarom?

Erg simpel; ik moet ze nog zoeken voordat ik ze vind en kan innen.
 

DeletedUser2578

Guest
@Whitemoonfairy Als er staat T1 dan bedoel ik alle T1 goederen = staal + marmer + hout. <> bij de andere opdrachten staat er T1 BONUS.

Hoi yamar, ik dacht ook dat alleen de T1 bonus product werdt bedoeld en moet nu nog wachten voor marmer en hout:oops: Het kan verwarrend zijn als er alleen T1 wordt gezet. De ander heeft niet meteen door dat je alle drie van de T1 producten bedoeld.
 
Hoi yamar, ik dacht ook dat alleen de T1 bonus product werdt bedoeld en moet nu nog wachten voor marmer en hout:oops: Het kan verwarrend zijn als er alleen T1 wordt gezet. De ander heeft niet meteen door dat je alle drie van de T1 producten bedoeld.

Nou kan heel goed aan mij liggen :oops: Ik heb dislexia (hoop dat ik het goed spel) en lees vaak iets wat er niet staat o_O
 

DeletedUser3834

Guest
Het lijkt alsof het deze keer moeilijker is om de dagprijzen binnen te halen. Klopt dat met jullie ervaring?

De winkans verschilt per kleur kist, net als wat je kan winnen (naast de kans op de dagprijs). Goed opletten voor welke kist je gaat.
 
Het lijkt alsof het deze keer moeilijker is om de dagprijzen binnen te halen. Klopt dat met jullie ervaring?

Dit event draait om de hoofdprijzen ipv de setprijzen. tenminste toen ze begonnen op beta.
Ze al zoveel dingen gewijzigd sinds release op beta dat niemand eigenlijk meer weet waar dit event nu eigenlijk om draait.

Maar ja blijft een event en houdt ons bezig, voor mij is dit het portaalspreuken event :D
 

DeletedUser4213

Guest
Mijn stad is nog heel klein. Hoe kan ik nou aan de Carnavalsvraag voldoen om in vraag 16 dan 5 aanbiedingen van andere spelers te aanvaarden. Voor een hele kleine stad kun je aan die spelvraag nooit voldoen.
 

DeletedUser2665

Guest
Mijn stad is nog heel klein. Hoe kan ik nou aan de Carnavalsvraag voldoen om in vraag 16 dan 5 aanbiedingen van andere spelers te aanvaarden. Voor een hele kleine stad kun je aan die spelvraag nooit voldoen.

Als je in een broederschap zit, kun je vragen of een medelid 5 hele kleine handeltjes zet. Als je niet in een broederschap zit: snel aansluiten ergens :) En tot die tijd kijken of je een deal kunt sluiten met een buur.
Dus niet nooit.
 

DeletedUser2114

Guest
Mijn stad is nog heel klein. Hoe kan ik nou aan de Carnavalsvraag voldoen om in vraag 16 dan 5 aanbiedingen van andere spelers te aanvaarden. Voor een hele kleine stad kun je aan die spelvraag nooit voldoen.
Vraag een buur of iemand uit je BS even kleine handeltjes te zetten. Probleem opgelost.
 

DeletedUser4213

Guest
Vraag een buur of iemand uit je BS even kleine handeltjes te zetten. Probleem opgelost.
Als je in een broederschap zit, kun je vragen of een medelid 5 hele kleine handeltjes zet. Als je niet in een broederschap zit: snel aansluiten ergens :) En tot die tijd kijken of je een deal kunt sluiten met een buur.
Dus niet nooit.
Ja, dat heb ik natuurlijk meteen al gedaan, enkele keren al, maar steeds worden die aanbiedingen net voor me neus weggekaapt.
 

DeletedUser234

Guest
Het is ook geen opdracht in het spel, je kan het hele spel spelen zonder deel te nemen aan evenementen. Evenementen zijn een extra voor wie wil en natuurlijk, hoe meer moeite je doet, zoals vaak online komen om snoepjes te rapen of ver vooruit plannen of .... zoveel manieren om het aan te pakken, hoe meer je eruit kan halen. Maar het is te doen, als je wil.
 

DeletedUser

Guest
In de officiele aankondiging staat het ook

https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/carnaval.6961/
"Doordat de prijzen dusdanig verschillen ten opzichte van vergelijkbare evenementen in het verleden, zijn er geen verdubbeldagen waarop je dubbele vlaggen krijgt. Geen zorgen, we weten zeker dat j meer grote prijzen kan winnen dan mogelijk was in andere evenementen, zelfs zonder verdubbeldagen!"
Alleen jammer dan dat het aantal snoepjes dat je voor de quests krijgt flink verminderd is (~36.5% minder) t.o.v. Beta. :(

Met de doorlopende quests kan je 2145 snoepjes binnen halen. De dagelijkse quests geven 770 snoepjes. We begonnen met 50 snoepjes en via de mail krijg je 100 snoepjes, total dus 3065.

upload_2019-2-24_0-17-30.png


Als je altijd de gunstigste kist krijgt om te kiezen dan kan je maximaal 3065/16.50 = 185 vlaggen binnenhalen, net genoeg voor de set.

Dit is buiten de dagelijks ~30 snoepjes (als je iedere 3 uur int) die je rondom je stad kan vinden. Als we die meetellen kan je nog 21*30 = 630 snoepjes extra binnenhalen. Dan kan je (3065+630)/16.50 = 223 vlaggen halen, dat is net genoeg om alle verschillende hoofdprijzen één keer binnen te halen.

Als je echter iedere keer de slechtste kist krijgt dan lukt het maar om (3065+630)/23 = 160 vlaggen binnen te halen, net te weinig voor de set.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doorgevoerde fout de nog steeds niet is opgepakt in beta:
De mededeling dat ik snoepjes gevonden heb is feitelijk onjuist.
'Er zijn snoepjes te vinden' 'Er bevinden zich snoepjes' etc is veel beter.
Of 'Er zijn snoepjes … gezien.' als tekst.

Want inderdaad, de mededeling dat ze gevonden zijn, klopt niet.
 
Bovenaan