• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

Maandag 11 oktober?
En is het niet wat kort dag dan ivm met het verwijderen van die beren-upgrades op de 13e?
Wordt dan wel een snel potje BSA en je moet nog hopen op een wisselmoment.
Ook daar is niet over nagedacht.
Eerst bericht plaatsen over de artefacten. Dan weet je eigenlijk al dat het BSA een week daarvoor begint. En oh ja we zijn vergeten dat in die week ook de nieuwe toernooi opzet begint. Zou wel eens wat mis kunnen gaan nou dan verplaatsen we BSA een weekje. Er niet bij stil staan dat je dan de gewonnen artefacten niet meer om kan wisselen. Niet dat ik er wat aan heb maar heel veel anderen wel misschien.
 

Aeva

Chef
Was op beta ook het geval en toen is het artefacten omwisselen een week verlengd. Dus daar hopen we dan maar weer op...
 
Vind het en beetje vreemd allemaal. BSA is op de Nederlandse server aangekondigd dat deze Maandag 11 oktober start. De US server geeft Maandag 5 oktober als start datum. Klopt dit wel helemaal?
 

DeletedUser4585

Guest
Volgens de gamesfiles start het nog steeds dinsdag 11 uur
1601712248274.png

262745 seconden = ~3 dagen, 1 uur
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je hiervoor een bron, met link?

Je schopt hiermee een hoop verwarring.
Als het een broodje aap bewering is, vind ik dat niet oké. Zelfs niet als 'grapje'.
Nou is zeker niet als grap bedoeld want ik wil ook graag weten wanneer.
Alleen de link met de nieuwe toernooi opzet kwam ineens bij mij op.
Dus als ik iets niet zeker weet zet ik er altijd schijnbaar bij en niet om verwarring te schoppen.
 
Bovenaan