• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Binnenkort: Broederschapsavonturen met een twist!



Beste Elfen en Mensen,

Op dinsdag 23 juli starten we een nieuwe ronde broederschapsavonturen, en dat niet alleen. Bij deze ronde introduceren we ons gloednieuwe broederschapsavonturen opdrachtensysteem wat we gemaakt hebben om broederschapsavonturen makkelijker voor je te maken. Bedankt voor alle feedback die jullie gedeeld hebben over de broederschapsavonturen en we hopen dat jullie blij zien met de wijzigingen!

fellowshipadventuresquests.png

In het nieuwe opdrachtensysteem zijn alle opdrachten gebundeld in één overzicht (zoals je hierboven kunt zien) en je kunt aan verschillende opdrachten tegelijkertijd werken. Zodra je de taak voltooid hebt, kan je de beloning innen en start de opdracht direct opnieuw met het tellen van je voortgang. Je hoeft opdrachten niet meer te weigeren om een specifieke opdracht te krijgen die je wil voltooien.

Doe met ons avontuur mee en laat ons je mening weten. We horen graag je feedback in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over ons nieuwe opdrachtensysteem!
 
Alle opdrachten staan tegelijkertijd aan, je kan dus vanalles door elkaar klaarmaken zonder op te hoeven letten welke opdracht aanstaat.
Je moet alleen de badge ophalen als de opdracht is voltooid voor je weer een nieuwe van dezelfde badge kan maken.
 

Deleted User - 147694

Guest
Het ziet er inderdaad goed uit.

Hoe zit het als je alle producties die klaar zijn in 1x accepteert, kun je dan meerdere keren achter elkaar de Badges van hetzelfde type accepteren of tellen die producties dan niet mee?

Ik bedoel, als je bijvoorbeeld 15x een 1 dag productie accepteert, kun je dan meteen 3x een Smidsbadge produceren of moet je per 5 oogsten, dan badge afronden, weer 5 producties oogsten, etc, etc.
 
Het ziet er inderdaad goed uit.

Hoe zit het als je alle producties die klaar zijn in 1x accepteert, kun je dan meerdere keren achter elkaar de Badges van hetzelfde type accepteren of tellen die producties dan niet mee?

Ik bedoel, als je bijvoorbeeld 15x een 1 dag productie accepteert, kun je dan meteen 3x een Smidsbadge produceren of moet je per 5 oogsten, dan badge afronden, weer 5 producties oogsten, etc, etc.

Alle opdrachten staan tegelijkertijd aan, je kan dus vanalles door elkaar klaarmaken zonder op te hoeven letten welke opdracht aanstaat.
Je moet alleen de badge ophalen als de opdracht is voltooid voor je weer een nieuwe van dezelfde badge kan maken.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ok, dus oogsten per badge anders ben je de geïnvesteerde tijd kwijt... :(
 

Deleted User - 124539

Guest
Ok, dus oogsten per badge anders ben je de geïnvesteerde tijd kwijt... :(
Lijkt mij nog wel logisch, als je voor een gewone opdracht zoveel keer x moet verzamelen en voor de volgende opdracht ook, dan telt het toch ook niet door?
 
Het ziet er goed uit!

Ik ben heel benieuwd hoe het volgende week gaat met deze update. Zeker met de app erbij waar je nu alle wp tegelijk aan kunt zetten. Het BSA lijkt zo toch een stukje makkelijker te worden. Ik heb er in ieder geval weer zin in. Jammer alleen dat ik weinig ruimte heb voor extra fabriekjes enzo
 
Heel benieuwd en zin in. Hoop dat er niet teveel op vakantie zijn. 
Ziet er goed uit. :cool:
Mmm, wat meer keuze in smileys zou ook niet verkeerd zijn
 
Bovenaan