• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

Wij lopen het vuur uit onze drakensloffen en het gaat super! Een paar dorpen die lekker ruimte hadden voor veel mini's in combinatie met gewassen oren en gepoetste brillen, maken dat het nog gewoon leuk is ook. Ben echt trots op mijn draken! :) Nu maar eens zien hoever we het gaan brengen:cool:
Hoe is het met het kleine draakje? ;)
 

Aeva

Chef
Fijn, jullie zijn ook snel doorheen gegaan. Wij stonden op 12 maar is niet zo belangrijk, het gaat meer over dat we zo snel door 2 rondes waren. De samenwerking met de broederschapsleden is goed en dat helpt enorm :) We zijn nu bezig met ronde 3, dat zal wel wat meer tijd in beslag nemen omdat er veel badges worden gevraagd, maar we komen er wel....:)
We zijn ook snel door ronde 3 heen, maar het heeft nu nog geen zin om naar de putten te gaan en ik heb er een hekel aan om vier dagen in de putten rond te hangen...
 

DeletedUser2578

Guest
We zijn ook snel door ronde 3 heen, maar het heeft nu nog geen zin om naar de putten te gaan en ik heb er een hekel aan om vier dagen in de putten rond te hangen...
Wow wat zijn jullie snel doorheen gegaan, zo snel zijn wij nog niet haha. We hebben wel bijna de kruispunten en een hele route vol, nog 1 bolletje en dan zijn we er maar dan hebben nog wat te vullen. Vier dagen in de putten is idd. niks, de put is ook niet mijn favoriet.
 
Nog zo'n anderhalve te gaan is de eerste conclusie is te trekken. Een BSA van vrijdag tot en met donderdag is moeilijker omdat er geen eindsprint te doen is <> veel spelers werken of gaan naar school op woensdag en donderdag waardoor de directe communicatie moeilijker is; dit in tegenstelling tot zaterdag en zondag zoals dat altijd bij een BSA was.
DUS duim omlaag
 
Ik vond het eigenlijk wel fijn dat het niet midden in de nacht eindigde en dat het op vrijdag begon. En ja ik werk, maar voor mij maakte dat helemaal niet uit. Het was een relaxed BSA. Dus voor mij duimpje omhoog.
 
We hebben het er redelijk goed vanaf gebracht, maar ik vond die donderdag een ramp.
Normaal ben ik op zondag lekker bezig met kortlopende productie en af en toe wat in de put.
Nu heb ik in de ochtend paar uur gedaan wat ik kon en daarna ben ik hardlopende de post gaan
wegbrengen, zodat ik het laatste anderhalf uur nog kon meepakken.
Fysiek kan ik nou geen pap meer zeggen.
Ik sluit me aan bij Yamar duimpje omlaag
 
(...) en daarna ben ik hardlopende de post gaan
wegbrengen, zodat ik het laatste anderhalf uur nog kon meepakken.
Fysiek kan ik nou geen pap meer zeggen.
Ik sluit me aan bij Yamar duimpje omlaag
Ik sluit me hierbij aan. Nog een postbezorger hier...
Donderdag als putjesdag is niet te doen voor de werkenden onder ons. Niet leuk zo.
 

Aeva

Chef
Wij hebben het heel leuk gehad en zijn netjes geëindigd. Toch ook wel last gehad van de donderdag en dat dat niet zo goed uitkomt voor veel werkende leden van de BS.

elvenar handtekening DEF.jpg
 
Ze zouden daar eigenlijk eens een poll voor moeten houden.
Ik kan me voorstellen dat mensen die toch in shifts werken en misschien ook vaak op zondag blij zijn met de donderdag.
Voor degenen met een normale werkdag is de donderdag helemaal of half verloren.
Die laatste dag kun je alleen maar korte productie draaien en dat werkt niet als je aan het werk bent of op school zit.
Zeker de combinatie donderdag en 19.00.
Voor de zondag zou 19.00 prima kunnen en ja wel fijn dat het niet meer tot 2 uur in de nacht is.
Voor de donderdag zouden ze er dan 22.00 ofzo van moeten maken, zodat de werkenden na hun bordje eten
toch nog een paar uurtjes wat kunnen doen.
 
het blijft vervelend dat je al je geinvesteerde tijd kwijt bent wanneer je per ongeluk even niet de goede volgorde aan houdt en dan maar een keer je opdracht vervult in plaats van meerdere keren. Klik je 's morgens met je slaaphoofd even drie marmerfabrieken aan dan ben je de rest van je diamanten kettingen kwijt en kun je weer 24 uur wachten op marmer. en zo zijn er meer voorbeelden.
 
Ja, je vervalt snel in je normale patroon. Als je er speciale level 1 fabriekjes voor neerzet is het risico kleiner, zeker als je ze in groepjes combi bij elkaar zet.

Wat ook kan helpen is een paar extra fabriekjes neerzetten, zoveel ruimte kosten ze niet, en het vermijdt dat je veel tijd verliest als je wat fout klikt.
 
Doordeweeks tot 22.00 uur is wel een betere uitdaging voor de werkende onder ons.
Dat zou heel fijn zijn.
19;00 is niet te doen voor werkende met kleine kinderen om je heen.
 
wij vonden het weer belachelijk en hebben er totaal geen moeite ingestopt. Het enige positieve is, dat de auto-collect -ipv juiste opdracht selecteren- er tegenwoordig voor zorgt dat we zonder moeite via 1 pad toch de beloning halen, ook al is die relatief niets waard.

19:00 is juist voor anderen weer ondoordacht en slecht; die zijn juist nog aan het werk, hard bezig met kinderen/eten/sporten en kunnen dan niet op hun gemak -later op de avond- dit spelletje spelen.
@Roadkill het moet niet te makkelijk worden en zo'n optie waar jij het over hebt, dat speelt misbruik in de hand, want dan kan met ba-stadjes volzetten en zonder moeite tig badges innen. zeker als dit gepaard gaat met nog een ander slecht idee om alle fabrieken gelijktijdig aan te kunnen zetten.
Ja; 'rsi' tegengaan, nee; niet te makkelijk maken. Zonder een beetje kennis/kunde/tactiek gaat het spelelement helemaal weg en waarom zou je het dan nog spelen?
 
Uhm tja wat kan ik erover kwijt, ik had geen probleem met de tijd dat het stopte.. de start was wel een dingetje wat in mijn optiek anders had gemogen.. al die verschillende tijdstippen van events en terugkerende events.. eigenlijk heb je een aparte agenda nodig om alles in te verwerken van elvenar.. maar dat heet ook weer plannen.

Persoonlijk zie ik bsa niet midden in de week starten maar rond weekend.. laat toren der eeuwigheid maar ergens midden in de week starten van mij, die is altijd redelijk vlug afgerond en vind ik minder tijdrovend..

Beloningen vind ik ook niet veel soeps.
 

Deleted User - 124539

Guest
@Roadkill het moet niet te makkelijk worden en zo'n optie waar jij het over hebt, dat speelt misbruik in de hand, want dan kan met ba-stadjes volzetten en zonder moeite tig badges innen. zeker als dit gepaard gaat met nog een ander slecht idee om alle fabrieken gelijktijdig aan te kunnen zetten.
Ja; 'rsi' tegengaan, nee; niet te makkelijk maken. Zonder een beetje kennis/kunde/tactiek gaat het spelelement helemaal weg en waarom zou je het dan nog spelen?
Roadkill heeft alleen maar gezegd dat het vervelend is, hij heeft niet voorgesteld om het te veranderen.
En jij blijft het blijkbaar nog steeds misbruik noemen om veel kleine fabrieken te zetten. Dat ís geen misbruik, dat is net een tactiek! Jij kunt dat ook doen. En zodra er meerdere bs'en zijn die die tactiek gebruiken, sluipt er nog meer tactiek in, want dan wordt het de uitdaging om zoveel mogelijk plaats vrij te maken, en die nóg nuttiger te gebruiken. En dan heb je een cirkel, elke keer wordt de uitdaging om beter te zijn dan de andere bs'en groter, en heb je dus meer kennis en kunde nodig. En als je de toren speelt, heb je meer dan genoeg telespreuken om je stad om te bouwen. Alhoewel, de beloningen van de toren vond je ook al slecht zeker...:rolleyes:
Dat de beloningen van bsa slecht zijn, ben ik wel met je eens. Er zullen dus ook veel mensen zijn die het de moeite niet waard vinden om hun stad om te bouwen.
Dat snap ik trouwens ook niet: als je de beloningen van bsa zo slecht vind dat je er geen moeite in wil stoppen, waarom maak je je er dan druk om als andere spelers dat wel doen?
 
Bovenaan