• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

Als ik flacons maak krijg ik nooit een groen vinkje, wel verdwijnt af en toe het blauwe ! Verder is het volslagen willekeurig, behalve bij de zak munten… daar krijg ik altijd een groen vinkje bij... stom, want die interesseert me juist het minst!
 
shm weer groen net als eergister.
smh blauw tweede keer ook blauw
mhs groen
msh blauw
hms blauw, tweede keer groen, derde keer groen
hsm groen

Geen touw aan vast te knopen... :eek:
 
Nieuwe variant: geen blauw en geen groen, helemaal niks. Alleen bij hms kreeg ik 1 keer groen, de rest steeds niks. Dit is totaal random en het zit in ieder geval niet in de volgorde.
 
Het BSA eindigt een dagje later, zodat de ontwikkelaars beschikbaar zijn, mocht er iets misgaan. De nieuwe einddatum is dus maandag 12 oktober om 19:00. De aankondiging in het spel is zojuist de deur uit gegaan.
Waarom met een dag verlengen en waarom niet tot een uurtje of 22.00 uur 's avonds.
Dan kan de werkende mens ook van de eindspurt genieten.
 
Er moeten wat ontwikkelaars aanwezig zijn tijdens het einde heb ik begrepen van het EN server forum, en die werken niet meer om 22:00 uur.
 

DeletedUser4585

Guest
Waarom zou het deze keer misgaan ? Is volgens mij helemaal niets veranderd deze BSA vergeleken met de vorige. o_O
 

Aeva

Chef
Op beta (of EN international) is gemeld dat er een downtime was vorige keer en dat er daarom mensen beschikbaar moeten zijn.
 
Zo ontzettend jammer dat de BSA de laatste tijd zo vroeg eindigt! Het haalt voor mij eigenlijk een beetje het plezier in de BSA weg. Normaal waren wij altijd tot het laatst fanatiek aan het putten. Nu is iedereen druk rond 7 uur in de avond en is de BSA ineens voorbij... Kan die tijd niet aangepast worden naar 9 of 10 uur 's avonds?
 
Ik ben ook niet blij met die tijd.
Vanochtend heel even online kunnen zijn en daarna druk druk tot rond 20.00.
BSA was voor mij eigenlijk gister al afgelopen.

En ik blijf een hekel aan die esotorisch hebben.
Alle andere badges verlies je niks op.
Bij esotorisch verlies je relics(nodig om combi te maken) en al aanwezige combi voor het maken van een hoop troep waar je niks aan hebt.
De fragmenten is niet zo'n probleem.
Heb er zat en straks nog meer als ik alle troep verbreek.
 
@Sashai e.a. > ik heb nog meegemaakt dat er Orks ingeleverd moesten worden. Toen moesten de paar GROTE spelers dat alleen doen.
Nu is alles afhankelijk van het hoofdstuk > ook de Esoterische restanten.

Tijd is inderdaad een dingetje. Begintijd 11.00 is onnozel > 's ochtends 06.00 is beter = kan iedereen voor werk / school vast wat doen + eindtijd 19.00 is onnozel > 's avonds 22.00 is beter = kan iedereen na werk / school nog wat doen. Ik stel voor dat we voortaan niet 6 dagen en 6 uur de tijd hebben voor een BSA maar 5 dagen en 14 uur. :D
 
@Sashai e.a. > ik heb nog meegemaakt dat er Orks ingeleverd moesten worden. Toen moesten de paar GROTE spelers dat alleen doen.
Nu is alles afhankelijk van het hoofdstuk > ook de Esoterische restanten.

Tijd is inderdaad een dingetje. Begintijd 11.00 is onnozel > 's ochtends 06.00 is beter = kan iedereen voor werk / school vast wat doen + eindtijd 19.00 is onnozel > 's avonds 22.00 is beter = kan iedereen na werk / school nog wat doen. Ik stel voor dat we voortaan niet 6 dagen en 6 uur de tijd hebben voor een BSA maar 5 dagen en 14 uur. :D

Zover ik weet is esotherisch 9 vv voor iedereen.
Als je in een broederschap zit waar in staat "Actieve deelname in BSA" met plekje 16 en dan is het probleem relics?

Ik zou zeggen dat is eenvoudig op te lossen, ga als broederschap eens werken aan de 10 kistjes, die kan iedereen met 2 ogen dicht binnenharken sinds de aanpassing vele maanden geleden. mits je genoeg provincies bezit.
"minimaal 1x per 3 weken meedoen aan toernooi" is een beetje karig en dan is het logisch dat je tegen wat probleempjes aanloopt.

De toren is ook een plek waar aardig wat versnellers bij elkaar te harken zijn elke week. maar met brons kom je ook niet echt ver, zilver zou toch wel mooi zijn.

al deze dingen worden steeds meer geintegreerd in elkaar voor meer bezige spelers. delen "negeren" maakt het wel lastig in het avontuur.
 
Bovenaan