• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

EN betekent Engels forum? Tja… overigens had ik het inmiddels ook gezien in mijn wereld, de BSA-klok loopt idd tot maandag 19 u... :p
 

Aeva

Chef
Quote van het EN forum van de aankondiging " We hope that with this additional day you'll be able to obtain even more rewards."
Joh... zelfs met een aantal mensen minder (druk druk druk op werk) en allemaal met twee vingers in de neus (we doen het op z'n Janboerenfluitjes) hoop ik dat we geen twee dagen in die rotputten hoeven door te brengen. Ik vrees dat het er toch weer drie worden...
 
Ik heb iets vreemds. Ik krijg het groene vinkje:
1601929353714.png


bij alle badges behalve bij diamanten kettingen. Heeft nog iemand dat?
Heb flacons en armbanden nog niet geprobeerd, zo snel gaat het niet :)
 
Op Winyandor met standbeelden kreeg ik wel het groene vinkje. Zelfde PC dus daarin is geen verschil. Morgen verder onderzoek in deze....
 

DeletedUser4585

Guest
Ik krijg heel kort een groen vinkje te zien als ik iets in maar dat veranderd al heel snel weer naar blauw.
 
Dacht dat ik het al redelijk rustig deed om niet fout te klikken, maar ik zal het eens heel langzaam proberen :)
Armbanden ging het net wel goed. Weer zo'n soms wel soms niet probleem?
Dit is op PC by the way.
 

Aeva

Chef
Speel jij op de app of met online versie?
Online, maar ik heb net gemerkt dat er verschil is in de volgorde waarin je zaken binnenhaalt bij setjes. Ik was te laat voor de printscreen (zat met m'n hoofd er niet bij) maar bij wijze van marmer-hout-staal gaf wel een vinkje en andersom niet of andersom als je snapt wat ik bedoel.
 
Pffft, dat is wel heel ingewikkeld. Ik let nooit op de volgorde. 1 van elke is toch vol? Ik ga dat proberen als ze klaar zijn. Dan krijgen we nu dus ook een volgorde administratie :)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het BSA eindigt een dagje later, zodat de ontwikkelaars beschikbaar zijn, mocht er iets misgaan. De nieuwe einddatum is dus maandag 12 oktober om 19:00. De aankondiging in het spel is zojuist de deur uit gegaan.
 

DeletedUser4085

Guest
Als de BSA een dag langer duurt maken we dan ook een dag langer kans op een beer artefactwissel in de magische academie.
 
Bij flacons had ik het zelfde dus zit het inderdaad in setjes T1 producties innen.

dit gebeurd als je de 3 fabriekjes te snel ophaalt dan komt het groene vinkje niet.

De 3 met tussenpozen van 10 seconden geïnd en daarna 30 seconden gewacht en nog geen groen vinkje. Als dat te snel is, prik mij dan maar lek.

Soms kreeg wel meteen een groen vinkje, zoals altijd. Soms pas als ik op het icoon links klikte en soms helemaal niet. Maar ben vergeten op de volgorde te letten. Misschien kwam het daardoor.

Ingewikkeld verhaal dit. Zou fijn zijn als we weer gewoon 3 konden klikken en badge klaar.
 
Bovenaan