• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2665

Guest
Sorry als ik de zoveelste ben...

Hoi Ik ben Moon.
We willen in de guild dit ook eens goed proberen, ik heb een tijdje terug gelezen (tussen de vele berichten) dat er een soort lijst moet zijn wat kan helpen wat en hoe voor te bereiden..

Ik kan het niet vinden en niet voorbereid gaat het ons weer niet lukken :oops:
We hebben 19 leden maar een paar er van zijn ctief en wat groter..

Dus alle hulp kunnen we goed gebruiken :D

Alvast bedankt voor uitleg of hulp!
En als deze post niet goed is of niet mag dan spijt het me en verweider ik hem.

Vriendelijke groet, Moon.


Hi Moon,

Voor zover mij bekend is dit de lijst met badges die gevraagd gaan worden (de langere producties kun je alvast aanzetten dus):
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    106,9 KB · Weergaven: 106
Er is volgens mij nog weinig bekend over het komende BSA. Normaal kun je alle informatie snel op gamersgemsofknowledge.com vinden, dus die site zou ik de komende dagen even in de gaten houden voor het BSA. Het is wel in het Engels, dus ik hoop voor je dat je dat een beetje kunt lezen en anders is er vast wel iemand anders in de BS die Engels kan, toch?

Ik vind het jammer om te zien dat er blijkbaar mensen bang zijn om dingen te posten op dit forum, vanwege de 'censuur'. Die censuur vindt alleen plaats bij beledigende berichten en berichten die tegen de regels in zijn. In dit geval is daar zeker geen sprake van, @Whitemoonfairy ;) Een forum is er onder andere voor hulp, dus vragen stellen mag altijd :)


Dankjewel Stan! Zal de site in de gaten houden.
Ik ben de gene die de engels leest en vertaald :)

Ik ben erg slecht in schrijven en lezen (sla slecht dingen op) het helpt ook niet dat ik een beelden denker ben :rolleyes:
En ADD erbij zorgt dat als ik de regels lees (en dat heb ik) ik het met een paar dagen weer kwijt ben of alles door elkaar haal..
Vandaar mijn angst :oops:

Maar met een tijdje zal het ook bij mij blijven hangen, ik durf wel meer te posten nu lol :D
 
Is er iemand die al weet hoe de kaarten er uit gaan zien, zo ja dan zou ik dat ook graag willen weten. Alvast bedankt.

Het gaat natuurlijk om de aantallen die geproduceerd moeten worden.

Pierre
 

DeletedUser990

Guest
Er is nog niets bekend op de engelse site, maar heb net academi aangezet met 4x voorraden, die zijn 14 uur dus met een beetje geluk, dat ik ze niet aanzwaai, kan ik maandagmiddag wat oogsten.
Weet eigenlijk niet of in de 2e versie ook 2 daags produkten voorkomen.
Ik bedoel met 2e versie, die waar de spreuken erbij kwamen, 3e is dus met zakken goud etc.1e ja dat is de makkelijke geen 2 daags produktie.

Heb even gekeken maar BSA van begin mei had dus 2e versie met 2 daags produktie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1964

Guest
meestal wordt de informatie opgehaald via beta omdat die een weekje vroeger starten, maar dit BSA is niet eerst op beta geweest
 
Eigenlijk best wel spannend dat we nu geen van allen weten hoe de kaart er uit ziet. Het maakt het plannen en voorbereiden toch wat lastiger en dus weer een uitdaging. Voor de zekerheid toch maar alvast een aantal twee dagen producties aangezet.
 

DeletedUser990

Guest
Zelf denk ik dat ze 2e versie van begin mei gewoon overnemen. Want ze zijn zo druk bezig met mobiel ,nieuw gastras en evenement.
Denk dat met 3e versie er weer behoorlijk wat afhakers zijn, juist omdat de vakantie nu overal bezig is. Wij ouderen voor wie het spel bedoeld is, gaan graag voor of achter grote vakantie weken zelf met vakantie.
 
Ik gok ook op versie 2
Denk ook niet dat ze voor het zomer event nog even die superzware versie 3 gaan doen die we trouwens net 4 of 5 weken geleden hebben gehad.
Heb al een afspraak gemaakt voor de fysio dat ik weer behandeld moet worden voor m'n klikvinger.
Trouwens je hebt 2 questlijnen. Kan je toch de bovenste doen voor de wp en de onderste voor de T1 en spreuken. Scheelt al een hoop aan klikken.
 

DeletedUser990

Guest
Zonder de goederen en de relics, maar met de spreukenbadges, bedoel je die. Ja daar gok ik ook op.

Ja de 1e waren 10 opdrachten de 2e 13 opdrachten en 3e 16 opdrachten!
Maar ze mogen van mij ook de 2e uitvoering doen en dan de laatste 6 van 3e uitvoering in de bodemloze put!
 
Met versie 3 zullen ze toch wel wat moeten aanpassen. Er worden teveel goederen gevraagd en lang niet alle spelers kunnen orcs verzamelen. Ook de elvarian badges worden in ronde 3 gigantische aantallen gevraagd met wel behoorlijk veel leger eenheden.
Als je dan 8 van die bsa in het jaar wil spelen doen er na een paar keer niet veel bs er meer aan mee. En de bs met kleine spelers sluit je bij voorbaat al uit. En dat zou heel erg jammer zijn.
 

DeletedUser1796

Guest
Het avontuur is van start gegaan, wij wensen iedereen weer veel succes en natuurlijk ook veel plezier.
 
Mijn eerste reactie op fase 1 is WTF.
Ik heb nog nooit zo'n lage vereiste gezien.
Maar goed: dat zegt natuurlijk nog niets over de rest en een makkelijk begin is niet verkeerd. Alleen erg onverwachts.
Na van de verbazing te zijn bekomen zijn we maar aan de slag gegaan. :)
Fase 1 is echt voor iedereen haalbaar, lijkt mij. Zelfs als je in je 1-tje in een BS zit.
 
Volgens mij is het versie 1, de allereerste bsa versie. Die was verweg het makkelijkst. Ik hoop het echt, want dan maakt broederschap van raafke eindelijk een kans om de derde kaart te voltooien. Ik heb er in ieder geval zin in.
 
Dit is inderdaad de allereerste versie van het BSA, dus zou voor iedereen haalbaar moeten zijn om de drie kaarten te voltooien.
 
Bovenaan