• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Voor ons wat het zenuwslopend tot het eind haha, maar inderdaad heel leuk dat er zo'n aardige competitie was dit keer. Wij hebben er als groep heel veel plezier aan beleefd; het is mooi te zien dat we op elkaar kunnen rekenen als we ervoor willen gaan om een mooi resultaat te halen.
 

DeletedUser

Guest
Een goede coördinatie kan zowel bevordelijk zijn voor de efficientie als voor het spelplezier. Voorkomt de frustratie van enerzijds overproductie en anderszijds onderproductie van bepaalde badges en dat spelers eigenlijk niet goed meer weten wat er nog moet gebeuren.

Voorkomt ook dat sommige spelers zwaar overbelast raken door dagen aan een stuk korte producties te doen en jankend van de pijn de laatste dag proberen door te komen, terwijl anderen flierefluitend dagenlang 1-dagsproductie doen en pas op het laatst een paar kleine producties.

Met de Laissez faire houding krijg je naar mijn bescheiden mening nooit alle neusjes dezelfde kant op.

-----

Gefeliciteerd .Restart. met jullie 1e plaats, en ook felicitaties voor ALCEDO CAMINUS voor hun zwaar bevochten 2e plaats.
Ook felicitaties aan Novo Miraculo met jullie 17e plaats. Voor een net opgestarte BS met slechts 11 leden een hele prestatie.

Tenslotte wil ik @frieke29 nog even speciaal in het zonnetje zetten. Bedankt meis voor je doorzettingsvermogen en je volharding xxx
 

DeletedUser2247

Guest
Ook felicitaties aan Novo Miraculo met jullie 17e plaats. Voor een net opgestarte BS met slechts 11 leden een hele prestatie.
Dankjewel Didi1, dat vinden wij nu ook :) de "laat maar gaan houding" waar jij het over hebt was dus niet van toepassing.
PB1952 én Elune hadden dit prima in goede banen geleid.

Elvendil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2842

Guest
Ik heb veel plezier gehad dit keer met het BSA. Het was voor mij pas de 2e keer dat ik meedeed en ik zit nog niet zo lang in een BS die veel meer ervaring ermee heeft (Arlathan), maar het is een leuk groepsgebeuren, al zijn de prijzen niet erg bijzonder. Ik vervang er eerdere prijzen mee als ze hoger zijn, dus het brengt uiteindelijk wel wat. En ik ben dol op de tijdsverminderingen :D

Het enige wat ik niet goed snapte was het einde van het hele put gebeuren. Ik hield een beetje bij waar de BS boven ons en onder ons zat en per put krijg je 50 pt. Op een gegeven moment, 2 uur voor het einde van het Avontuur zaten er nog heel veel punten tussen ons en de BS boven ons, wel 1000 pt. We hebben nog wel wat putten doorgeworsteld ;) maar zeker geen 20. Toch zijn we geëindigd boven die BS... is de puntentelling dan toch anders?
 

DeletedUser3320

Guest
Een goede coördinatie kan zowel bevordelijk zijn voor de efficientie als voor het spelplezier. Voorkomt de frustratie van enerzijds overproductie en anderszijds onderproductie van bepaalde badges en dat spelers eigenlijk niet goed meer weten wat er nog moet gebeuren.

Voorkomt ook dat sommige spelers zwaar overbelast raken door dagen aan een stuk korte producties te doen en jankend van de pijn de laatste dag proberen door te komen, terwijl anderen flierefluitend dagenlang 1-dagsproductie doen en pas op het laatst een paar kleine producties.

Met de Laissez faire houding krijg je naar mijn bescheiden mening nooit alle neusjes dezelfde kant op.

-----

Gefeliciteerd .Restart. met jullie 1e plaats, en ook felicitaties voor ALCEDO CAMINUS voor hun zwaar bevochten 2e plaats.
Ook felicitaties aan Novo Miraculo met jullie 17e plaats. Voor een net opgestarte BS met slechts 11 leden een hele prestatie.

Tenslotte wil ik @frieke29 nog even speciaal in het zonnetje zetten. Bedankt meis voor je doorzettingsvermogen en je volharding xxx

Dankjewel Didi, maar ik was het niet alleen, de ganse zg. "dagploeg" heeft ontzettend hard gewerkt, maar hadden wij de langeproductiemakers niet gehad, waren wij deze keer niet zover gekomen, dus aan alle medewerkers : hartelijk dank.Ik heb mij ontzettend geamuseerd , maar was gisteravond wel stikkapot, en ik was niet alleen denk ik!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dankjewel Didi, maar ik was het niet alleen, de ganse zg. "dagploeg" heeft ontzettend hard gewerkt, maar hadden wij de langeproductiemakers niet gehad, waren wij deze keer niet zover gekomen, dus aan alle medewerkers : hartelijk dank.Ik heb mij ontzettend geamuseerd , maar was gisteravond wel stikkapot, en ik was niet alleen denk ik!

Ja dat klopt, maar jij bent onze kampioen van de meeste korte producties maken, vandaar voor jou:

Sun.jpg
 

DeletedUser1277

Guest
Ik heb veel plezier gehad dit keer met het BSA. Het was voor mij pas de 2e keer dat ik meedeed en ik zit nog niet zo lang in een BS die veel meer ervaring ermee heeft (Arlathan), maar het is een leuk groepsgebeuren, al zijn de prijzen niet erg bijzonder. Ik vervang er eerdere prijzen mee als ze hoger zijn, dus het brengt uiteindelijk wel wat. En ik ben dol op de tijdsverminderingen :D

Het enige wat ik niet goed snapte was het einde van het hele put gebeuren. Ik hield een beetje bij waar de BS boven ons en onder ons zat en per put krijg je 50 pt. Op een gegeven moment, 2 uur voor het einde van het Avontuur zaten er nog heel veel punten tussen ons en de BS boven ons, wel 1000 pt. We hebben nog wel wat putten doorgeworsteld ;) maar zeker geen 20. Toch zijn we geëindigd boven die BS... is de puntentelling dan toch anders?

Het kan heel snel gaan met die putten. Jullie zullen er toch wel 20 hebben gehad want het is voor elke put 50 punten. Soms gaat het bij ons zo snel dat je wil doneren en de put al vol is, dan wil je in de volgende put doneren en is die ook alweer vol.
 
Het kan heel snel gaan met die putten. Jullie zullen er toch wel 20 hebben gehad want het is voor elke put 50 punten. Soms gaat het bij ons zo snel dat je wil doneren en de put al vol is, dan wil je in de volgende put doneren en is die ook alweer vol.

De puntentelling in de put blijft altijd gelijk @Xeridwen maar wat Ama al schrijft, het kan soms wel heel snel gaan zonder dat je het echt in de gaten hebt. Bij ons waren er ook een paar leden die pas in het laatste uur ofzo voor het einde weer online kwamen omdat ze eerder die dag nog geen tijd hadden gehad dus dan wordt er in een keer heel veel bijgegooid.
 
Zou het ook leuk zijn als de hoeveelheid putten genummerd werd, zodat je makkelijker kunt zien bij de hoeveelste je bent als ploegje?
 
Sorry als ik de zoveelste ben...

Hoi Ik ben Moon.
We willen in de guild dit ook eens goed proberen, ik heb een tijdje terug gelezen (tussen de vele berichten) dat er een soort lijst moet zijn wat kan helpen wat en hoe voor te bereiden..

Ik kan het niet vinden en niet voorbereid gaat het ons weer niet lukken :oops:
We hebben 19 leden maar een paar er van zijn ctief en wat groter..

Dus alle hulp kunnen we goed gebruiken :D

Alvast bedankt voor uitleg of hulp!
En als deze post niet goed is of niet mag dan spijt het me en verweider ik hem.

Vriendelijke groet, Moon.
 

DeletedUser2114

Guest
Sorry als ik de zoveelste ben...

Hoi Ik ben Moon.
We willen in de guild dit ook eens goed proberen, ik heb een tijdje terug gelezen (tussen de vele berichten) dat er een soort lijst moet zijn wat kan helpen wat en hoe voor te bereiden..

Ik kan het niet vinden en niet voorbereid gaat het ons weer niet lukken :oops:
We hebben 19 leden maar een paar er van zijn ctief en wat groter..

Dus alle hulp kunnen we goed gebruiken :D

Alvast bedankt voor uitleg of hulp!
En als deze post niet goed is of niet mag dan spijt het me en verweider ik hem.

Vriendelijke groet, Moon.
Er is volgens mij nog weinig bekend over het komende BSA. Normaal kun je alle informatie snel op gamersgemsofknowledge.com vinden, dus die site zou ik de komende dagen even in de gaten houden voor het BSA. Het is wel in het Engels, dus ik hoop voor je dat je dat een beetje kunt lezen en anders is er vast wel iemand anders in de BS die Engels kan, toch?

Ik vind het jammer om te zien dat er blijkbaar mensen bang zijn om dingen te posten op dit forum, vanwege de 'censuur'. Die censuur vindt alleen plaats bij beledigende berichten en berichten die tegen de regels in zijn. In dit geval is daar zeker geen sprake van, @Whitemoonfairy ;) Een forum is er onder andere voor hulp, dus vragen stellen mag altijd :)
 
Ik gebruik altijd automatisch google translate.

Ik las dat het BSA de maart editie zou zijn dus weer met goederen relics en orcs.
Zit in een bs die net een maand bezig is en denk niet dat we er aan meedoen.
Al spelen we maar 1 pad per ronde, vind in de laatste ronde 3x300 K goederen iets teveel van het goede.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik gebruik altijd automatisch google translate.

Ik las dat het BSA de maart editie zou zijn dus weer met goederen relics en orcs.
Zit in een bs die net een maand bezig is en denk niet dat we er aan meedoen.
Al spelen we maar 1 pad per ronde, vind in de laatste ronde 3x300 K goederen iets teveel van het goede.

Wat ik begreep is juist dat het de 'oude' versie zal zijn, dus zonder relikwieën en orks.
 
Bovenaan