• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2114

Guest
42783b_ba186e7bf6f04c88a4177d6aa53decc1~mv2.webp

42783b_d5d662a9b4164b6ba599bce11508e1b6~mv2.webp

42783b_5b6d68b353d54e44a035dd4991527837~mv2.webp

Dit zijn de drie putten weer, net als de vorige keren.
 

DeletedUser1704

Guest
ik vind deze bsa een topper, we komen dit keer met onze kleine gilde aardig weg..wel zou het anderzijds mooi zijn als er een systeem zou komen dat degene die er veel tijd enzo instoppen beloond worden en als mensen niet meedoen er ook geen beloning is..in mijn ogen zou dit mensen die niet actief meedoen in een broederschap beter stimuleren
 

DeletedUser2114

Guest
ik vind deze bsa een topper, we komen dit keer met onze kleine gilde aardig weg..wel zou het anderzijds mooi zijn als er een systeem zou komen dat degene die er veel tijd enzo instoppen beloond worden en als mensen niet meedoen er ook geen beloning is..in mijn ogen zou dit mensen die niet actief meedoen in een broederschap beter stimuleren
Als je niks in een kaart hebt gestopt, krijg je de beloning va die kaart ook niet. Dus zoiets is er eigenlijk al.
 

DeletedUser1704

Guest
klopt maar wat ik meer bedoel is bij ons in de bsa zijn er nu 11 van de 18 actief bezig met tijd erin stoppen en alles draaien..als er een systeem zou zijn dat degene die actief zijn, dus in dit geval die 11 spelers, beloond worden en de rest niet dan is er kans dat alle 18 actief meedoen..denk ook niet dat wij de enige bs zijn die hiermee kampen
 

DeletedUser990

Guest
klopt maar wat ik meer bedoel is bij ons in de bsa zijn er nu 11 van de 18 actief bezig met tijd erin stoppen en alles draaien..als er een systeem zou zijn dat degene die actief zijn, dus in dit geval die 11 spelers, beloond worden en de rest niet dan is er kans dat alle 18 actief meedoen..denk ook niet dat wij de enige bs zijn die hiermee kampen

Heb in het begin in de chat geschreven, iedereen gooi er wat in, al is het maar 1 badge, dan krijg je ook de kist.
Daar ben ik mee gestopt want er zijn er altijd een paar die niet meedoen. Dan ook geen prijs.
 
het is gewoon belachelijk dat je er een badge in moet proppen
BS avontuur is voor een BS en dus hoor je allemaal een prijs te krijgen

totaal alweer een belachlijke verprutst kans dit
ik heb die badges vastgehouden zodat die in de volgende route kon..

het is pure nonsense als je net even niet in een route een badge kan doen je geen prijs wint

het is toch een BS avontuur
samen uit samen thuis

prijs gewonnen is voor iedereen van een BS

alweer een totaal onrechtvaardige iets van dit op geld beluste spel

het gaat me niet eens om de prijs die had ik nooit geplaatst maar om alweer het onrecht wat er plaats vind

te triest voor worden
 

DeletedUser2114

Guest
het is gewoon belachelijk dat je er een badge in moet proppen
BS avontuur is voor een BS en dus hoor je allemaal een prijs te krijgen

totaal alweer een belachlijke verprutst kans dit
ik heb die badges vastgehouden zodat die in de volgende route kon..

het is pure nonsense als je net even niet in een route een badge kan doen je geen prijs wint

het is toch een BS avontuur
samen uit samen thuis

prijs gewonnen is voor iedereen van een BS

alweer een totaal onrechtvaardige iets van dit op geld beluste spel

het gaat me niet eens om de prijs die had ik nooit geplaatst maar om alweer het onrecht wat er plaats vind

te triest voor worden
Dit is zeker niet onrechtvaardig. Als je niks erin stopt om een kaart te halen, verdien je de beloning van die kaart ook niet. Een beetje moeite mogen mensen er wel in steken, anders gaat iedereen profiteren van het harde werk van anderen. Je had trouwens ook gewoon ergens 1 grondstofje in kunnen gooien als je de prijs had gewild zonder iets anders in die kaart te stoppen.
 

DeletedUser1592

Guest
het is gewoon belachelijk dat je er een badge in moet proppen
BS avontuur is voor een BS en dus hoor je allemaal een prijs te krijgen

totaal alweer een belachlijke verprutst kans dit
ik heb die badges vastgehouden zodat die in de volgende route kon..

het is pure nonsense als je net even niet in een route een badge kan doen je geen prijs wint

het is toch een BS avontuur
samen uit samen thuis

prijs gewonnen is voor iedereen van een BS

alweer een totaal onrechtvaardige iets van dit op geld beluste spel

het gaat me niet eens om de prijs die had ik nooit geplaatst maar om alweer het onrecht wat er plaats vind

te triest voor worden
Het Broederschapsavontuur is nou niet bepaalt een evenement wat voor het eerst gestart is eergisteren. Dus je had redelijkerwijs kunnen weten dat je geen prijs krijgt als je niets investeert. Overigens is dit door een game moderator ook in je ticket duidelijk uitgelegd.
 
We gaan als een speer. Dat is natuurlijk erg leuk en zo goed als iedereen is ook aktief bezig. :)

We hebben alleen een aantal werkende mensen die zich met name in zetten voor de lange badges omdat ze niet echt tijd hebben voor de kortdurende.
Deze onderverdeling in lang en kort werkte voor ons erg goed bij eerdere avonturen.

In de eerste fase hadden we onvoldoende door dat we plekken moesten reserveren voor de mensen die de smids ed maakten voor later.
En zij dat ze (ook) iets kleins moesten maken om mee te kunnen dingen.
Die fase is dus afgesloten voor iedereen een kans kreeg bij te dragen omdat er zo weinig badges ed nodig waren die iets langere duur nodig hadden.
Daardoor zijn een paar mensen buiten de boot gevallen die wél met veel inzet hebben gewerkt, maar alleen aan langere produkties.
Dat was echt niet de bedoeling en vinden we jammer.

De tweede fase had gelukkig iets meer variatie en dus meer kans om nog wat ruimte over te houden voor onze makers van lange produkten.
Bijna iedereen kon hierin meedoen en dus een prijsje vangen.
Als het goed is kunnen de in de 3e fase al hun harde werk goed gebruiken. Daar profiteert dan iedereen van.
Het voelt ergens wel wat oneerlijk dat zij die zich inzetten voor de lange produktie voor fase 3 en de put, nu minder prijzen hebben.
We hadden dat niet tijdig door. Jammer.
Gelukkig heeft de 3e fase de beste prijs. :)
 
Het Broederschapsavontuur is nou niet bepaalt een evenement wat voor het eerst gestart is eergisteren. Dus je had redelijkerwijs kunnen weten dat je geen prijs krijgt als je niets investeert. Overigens is dit door een game moderator ook in je ticket duidelijk uitgelegd.
dat zal best
en het is natuurlijk niets persoonlijks
evenemneten zijn voor spelers persoonlijk
BS avontuur zoals de naam al zegt is voor een broederschap

vanaf nu zal ik elk BS avontuur volledig boycotten

Dit is zeker niet onrechtvaardig. Als je niks erin stopt om een kaart te halen, verdien je de beloning van die kaart ook niet. Een beetje moeite mogen mensen er wel in steken, anders gaat iedereen profiteren van het harde werk van anderen. Je had trouwens ook gewoon ergens 1 grondstofje in kunnen gooien als je de prijs had gewild zonder iets anders in die kaart te stoppen.

het gaat helemaal niet om de prijs

die is toch weer niets waard

het gaat om het principe BS avontuur is voor een broederschap

het heeft totaal geen nut om er aan mee te doen als je niet met zijn allen iets kan winnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2114

Guest
het gaat helemaal niet om de prijs

die is toch weer niets waard

het gaat om het principe BS avontuur is voor een broederschap

het heeft totaal geen nut om er aan mee te doen als je niet met zijn allen iets kan winnen
Als het niet om de prijs gaat, waarom zeur je dan dat je die niet hebt gekregen? Een een BSA is ook voor de hele BS, iedereen die lid was voordat het begon, kan deelnemen, dus waarom je vindt dat het niet voor de hele BS is snap ik ook niet. Is dat alleen omdat je de prijs niet krijgt als je geen moeite doet om mee te werken aan een kaart? Je kunt ook zeker wel met zijn allen iets winnen, maar dan moet iedereen gewoon iets gedaan hebben. En terecht ook, want anders krijg je overal meelifters die op het werk van anderen gaan meeliften.
 
Mijn feedback. Wat ontzettend leuk dat we totaal onverwacht de eerste versie kregen. Heel leuk om die weer eens te spelen. En wat ik eigenlijk ook wel een uitdaging vond is dat we dus niet al dagen van te voren wisten welke versie het zou worden. Iedereen had zo gelijke kansen. Deze versie is zo goed te doen, ook voor de wat kleinere broederschappen en voor de eerste keer hebben we nu ook de put gehaald. Een route gedaan op iedere kaart (blauw) en nu zijn we vrolijk aan het putten.

Ik vind de broederschapsavonturen echt een leuke toevoeging aan het spel. Goed voor de teamspirit alleen daarom doe ik al mee. Heerlijk om te zien hoe iedereen enthousiast aan de gang gaat. Het leukste van het spel vind ik ook de put. Het zou leuk zijn als er een teller op komt zodat je kunt zien hoeveel je er ingooit, want dat loopt toch wel erg snel op.

Het enige nadeel, je klikt je een RSI arm en de prijzen zijn toch wel wat magertjes tov het werk. Prijs van de derde kaart, de wensput is wel weer een hele leuke en de KP instants en tijdboosters ook. Een andere manier van badges selectern zodat je minder hoeft te klikken zou wel prettig zijn.
 
Mijn feedback. Wat ontzettend leuk dat we totaal onverwacht de eerste versie kregen. Heel leuk om die weer eens te spelen. En wat ik eigenlijk ook wel een uitdaging vond is dat we dus niet al dagen van te voren wisten welke versie het zou worden. Iedereen had zo gelijke kansen. Deze versie is zo goed te doen, ook voor de wat kleinere broederschappen en voor de eerste keer hebben we nu ook de put gehaald. Een route gedaan op iedere kaart (blauw) en nu zijn we vrolijk aan het putten.

Ik vind de broederschapsavonturen echt een leuke toevoeging aan het spel. Goed voor de teamspirit alleen daarom doe ik al mee. Heerlijk om te zien hoe iedereen enthousiast aan de gang gaat. Het leukste van het spel vind ik ook de put. Het zou leuk zijn als er een teller op komt zodat je kunt zien hoeveel je er ingooit, want dat loopt toch wel erg snel op.

Het enige nadeel, je klikt je een RSI arm en de prijzen zijn toch wel wat magertjes tov het werk. Prijs van de derde kaart, de wensput is wel weer een hele leuke en de KP instants en tijdboosters ook. Een andere manier van badges selectern zodat je minder hoeft te klikken zou wel prettig zijn.

ik sluit me hier volledig bij aan :):) vind deze versie de leuksteo_O
 
Versie; maakt niet uit:)
Laten we 2 verbeteringen doorvoeren:
  • We willen graag een badge-pictogram-menu zodat we met 1 klik de juiste opdracht hebben
  • We willen graag beloningen die gelijkwaardig zijn aan het toernooi
Tweede punt, voorbeeld:
Fase 1: 1kp per wegpunt, 10 extra per compleet pad
Fase 2: 2kp per wegpunt, 20 extra per compleet pad
Fase 3: 3kp per wegpunt, 30 extra per compleet pad
Veel meer kp's per complete fase
kp's en/of meer/grotere beloningen voor de ranglijst; anders stopt iedereen alsnog bij fase 3

Op dit moment kost BA veel meer tijd dan het toernooi en krijgen we niet-noemenswaardige beloningen.
Bereken het zoals je wilt; in vergelijking tot het toernooi, klopt het van geen meter.
Vrijwel niemand van ons heeft echt zin in dit spelonderdeel door bovenstaand punt. Zonde toch?
 
Voor het eerst met 6 (eigenlijk 5 ) alle 3 mappen behaald. Put was voor ons een onbekend begrip. Had gehoopt dat er 3 zouden zijn. Maar helaas niet. Erg jammer aangezien we van de derde set erg veel over hebben. Van de andere 2 niet. Blijven we toch met veel badges ed zitten. Mijn wens is dus 3 putten ipv 1 ;-))
 
Bovenaan