• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2448

Guest
Namens Drakennest feliciteren wij Arlathan met hun mooie overwinning en eerste plaats in het broederschapsavontuur! Een waardige partij om tegen te strijden en even dachten we de eerste plaats te kunnen behouden. Een plaats die we per toeval hebben bereikt: we gingen voor 1 pad per veld, totdat onze aartsmagier gas ging geven. We zijn blij met de tweede plaats en de meeste leden vonden die prijs ook het aantrekkelijkst, iedereen gelukkig!
Nogmaals onze felicitaties en nu ga ik weer even het schaakspel tussen Dinges danges en the Rings of Power volgen, spannend hoe ze gaan eindigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onze BS deed het met weinig spelers op dubbele kracht en we haalden 3 rondes. leuke prijsjes voor een leuke week. persoonlijk vind ik het leuker met de spreukenbadges erbij, maar deze versie is ook voor de kleinere BS te doen. Zolang er maar geen hordes orces :mad: gevraagd worden en tonnen goederen :eek: zullen wij ook de volgende keer meedoen ( misschien wel voor een plaatsje bij de eerste 100 :cool: )
 
Feli mensen.
Goed te lezen dat jullie er lol in hebben:)
Ons bg zal vooralsnog niet meer actief meedoen totdat de beloningen gelijkwaardig worden tov het toernooi.
Mocht ik het missen waarom we er toch voor zouden moeten gaan; dan houd ik me aanbevolen voor suggesties.
 
Het is wat laat, maar ik was met vakantie tegen het einde van het BSA dus alsnog mijn felicitaties voor Arlathan!
Ook onze BS (weliswaar met een stuk minder actieve leden door vakanties etc) heeft er dit keer weer met veel plezier aan meegedaan en naar tevredenheid een mooie plek behaald.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik heb heel even gehoopt dat we van Inno toch nog wat zomervakantie kregen, maar daar is alweer een BSA :)
Heb ik iets gemist/niet gelezen of is er vanuit Beta niets over naar buiten gekomen? Is het wel eerst op Beta gestart? Welke 'versie' kunnen we verwachten?
Anyone? :)
 

DeletedUser2114

Guest
Ik heb er ook nog niks over gehoord. Ik zie wel net dat er woensdag eentje is gestart op de Beta. Daar hebben ze nu iets nieuws, namelijk trofeegebouwen voor de top 10 met cultuur en inwoners. Ze zijn ook bezig om het makkelijker te maken door de quests te scrollen, maar dat is nog niet ingevoerd daar. Of we die versie krijgen, weet ik niet, want die is waarschijnlijk nog bezig als het BSA hier start.
Edit: Hier kun je de waardes van de trofeegebouwen vinden: https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/fellowship-adventures.8853/page-55. De trofeegebouwen geven ook ranglijstpunten, dat aantal hangt af van je aantal OW-levels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Sannyvh Het is in nu in beta bezig, maar:
VRIJWEL NIEMAND VAN ONS SPEELT OMDAT ER GÉÉN KP'S MEER TE VERDIENEN ZIJN.
In ons bondgenootschap heb ik de afgelopen keren met tegenzin BA nog een beetje georganiseerd, maar dit keer stop ik er mee. Er wordt niet naar ons geluisterd:
  • GEEN icoonmenutjes/dropdownmenu om opdrachten snel te krijgen ipv een muisarm te krijgen
  • GEEN kp's <<<<<<<<<<
  • GEEN beloningen die het waard zijn om ook maar fase 1 te willen vrijspelen.

Inno had BA al in een graf gestopt, maar heeft er nu een asfaltlaag overheen gelegd. BRAVO!
 

DeletedUser2665

Guest
Dank, @Richord . Ik heb inmiddels via Elvengems een beeld. Wat levert dat gebouw van kaart 1 op naast cultuur? Beetje vaag symbooltje.
Verder ben ik het zonder meer eens dat de prijzen nog steeds in geen verhouding staan tot de nodige tijd/energie.
 

DeletedUser2114

Guest
@Sannyvh Het is in nu in beta bezig, maar:
VRIJWEL NIEMAND VAN ONS SPEELT OMDAT ER GÉÉN KP'S MEER TE VERDIENEN ZIJN.
In ons bondgenootschap heb ik de afgelopen keren met tegenzin BA nog een beetje georganiseerd, maar dit keer stop ik er mee. Er wordt niet naar ons geluisterd:
  • GEEN icoonmenutjes/dropdownmenu om opdrachten snel te krijgen ipv een muisarm te krijgen
  • GEEN kp's <<<<<<<<<<
  • GEEN beloningen die het waard zijn om ook maar fase 1 te willen vrijspelen.

Inno had BA al in een graf gestopt, maar heeft er nu een asfaltlaag overheen gelegd. BRAVO!
Ik vind persoonlijk de belonigen wel verbeteren. Nu zijn er vrij kleine gebouwen te winnen, met vrij hoge waardes die ook nog eens ranglijstpunten geven. Het icoonmenutje zijn ze mee bezig zeggen ze, ik hoop ook dat die snel komt, want dat eindeloze geklik maakt een BSA wel een stuk minder leuk.
 
Ik vind persoonlijk de belonigen wel verbeteren.
Ga eens voor de grap uitrekenen hoeveel profijt je hebt van 1 gebouwtje her en der + wat boosters en hoeveel tijd dat kost.
Ga dan eens voor de grap uitrekenen hoeveel toernooien oplevert.
Zelfs al zouden de beloningen 5x ja, letterlijk 5x beter worden sinds de VORIGE keer, dan nog zou het discutabel zijn of het de moeite waard is in vergelijking tot het toernooi.
((vage symbooltje=vallorian guard productie; een unit))
 

DeletedUser2114

Guest
index.php

De benodigdheden voor het BSA op de Beta.
Alles staat ook hier >click<
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2114

Guest
Ga eens voor de grap uitrekenen hoeveel profijt je hebt van 1 gebouwtje her en der + wat boosters en hoeveel tijd dat kost.
Ga dan eens voor de grap uitrekenen hoeveel toernooien oplevert.
Zelfs al zouden de beloningen 5x ja, letterlijk 5x beter worden sinds de VORIGE keer, dan nog zou het discutabel zijn of het de moeite waard is in vergelijking tot het toernooi.
((vage symbooltje=vallorian guard productie; een unit))
Daar heb je gelijk in. En dat we helemaal geen kp meer krijgen, is ook een enorme misser van Inno, kp is het belangrijkste van het spel, gebouwen heeft (bijna) iedereen wel genoeg staan denk ik. Maar ik probeerde er wat positiefs over te zeggen en de mensen die het wel leuk vinden om echt mee te doen wat informatie erover te geven :)
Edit: heb de prijzen even bekeken en ik vind die mana sawmill en de golden palace wel mooi, gebouwen kun je niet winnen in toernooien ;) En ze geven wel grote tijdboosters, eentje van 40 uur zelfs als je de laatste kaart haalt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2665

Guest
Ik ga de boel maar weer eens voorleggen aan de BS. En afwachten wat de meerderheid besluit :)
 

DeletedUser1427

Guest
Een nieuwe Broederschapsavontuur is reeds van start gegaan, heel veel succes aan de broederschappen die hieraan deelnemen.
 
Bovenaan