• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser

Guest
Spreuken maken duurt toch veel te lang in vergelijking met de duur van zo'n broederschapsavontuur...

@Aiki Ja dat klopt, daarom ben je eigenlijk voor het broederschap avontuur ook afhankelijk van de toernooien, omdat de gewonnen spreuken daar ook worden afgevinkt voor een badge, mits je de juiste quest daarvoor heb klaarstaan natuurlijk.
Ik heb dat een beetje uit zitten proberen op de beta, dat werkt wel maar ik vind het erg veel gedoe.
- Kijken naar beloning voor toernooi provincie
- Als het een spreuk is, juiste quest opzoeken
- Toernooi provincie afronden
- Spreuk wordt in de quest afgevinkt
- Op zoek naar de benodigde goederen (die zijn trouwens voor iedereen 100 geloof ik), via handel, eigen oogst van je fabrieken of groothandel ( :eek: )
- Goederen zijn binnen
- Volgende toernooi provincie .....

Je bent best wel lang aan het prutsen zo :mad:

Met de spreuken uit de kistjes voor burenhulp is het ook gokken want je kunt maar 2 van de 3 quests voor spreuken klaar zetten. En dan maar hopen dat je spreuken uit de kistjes krijgt en dat je de juiste voor had staan.
 
Nu de Broederschaps-avonturen een stuk pittiger zijn geworden zou ik het fijn vinden als de aankondigingen hiervan wat eerder zou komen.
Waarom niet 2 dagen vooraf een waarschuwing dat het begint op een bepaalde dag op een bepaald uur. Dan kunnen de ook de kleinere Broederschappen vast wat opdrachten klaarzetten om een vliegende start te maken. Zoals ik het nu zie is de eerste ronde best te halen, de tweede met veel moeite, maar de derde ronde alleen met meer dan 15 heel actieve spelers.
(Tenzij de lengte van het Broederschaps-avontuur verdubbeld word)
 

DeletedUser1026

Guest
Ik vind het om eerlijk te zijn waardeloze prijzen, omdat ik die Handelsreiziger altijd prut gevonden heb. Ik had liever weer het mana-hutje gezien.
De kp pakketjes zijn leuk, maar vind het geen vetpot voor zoveel werk.
Ik ben het hier voor de volle 100% mee eens! Ik merk dat INNO de laatste tijd de prijzen in het algemeen flink terugdraait qua waarde. Het ergste vind ik nog wel dat ze prijzen die in het verleden gewonnen zijn simpelweg degraderen en een totaal andere functie geven! (bv van voorraden- naar goederenproductie waar niemand op zit te wachten). En dan nu de Mana-hut veranderen naar de handelsreiziger (lees: van mana- naar de waardeloze goederenproductie) Ik begrijp niet zo goed welke gedachte hier achter zit. Zijn die BS-Avonturen zo'n groot succes dat ze met zo'n waardevermindering weg kunnen komen? Voor mij persoonlijk is het reden om te stoppen. Het enige is dat ik mijn BS niet in de steek wil laten mochten er toch nog spelers graag het avontuur spelen.
We zullen zien hoe het nu uitpakt... :-(
 
haal het competitie verband van het avontuur tussen de BS en eruit waardoor de drang om met 3e accounts de boel te versnellen weg valt of blokkeer gedurende die periode toetreding van nieuwe leden zodat de resultaten die gescoord worden dan ook daadwerkelijk van het BS zijn en niet komen van 3e.
 

DeletedUser

Guest
haal het competitie verband van het avontuur tussen de BS en eruit waardoor de drang om met 3e accounts de boel te versnellen weg valt of blokkeer gedurende die periode toetreding van nieuwe leden zodat de resultaten die gescoord worden dan ook daadwerkelijk van het BS zijn en niet komen van 3e.

Uit aankondigingen Release 1.46

Verbeteringen aan het broederschap avontuur.
Op basis van onze communityfeedback hebben we besloten om de deelname aan het broederschap avontuur te beperken.Als je tijdens het evenement vertrekt of lid wordt van een andere broederschap, zul je je verkregen items verliezen, zul je geen beloningen ontvangen en kun je niet(meer) deelnemen aan de reeds gestarte ronde van het Broederschap avontuur.​
 

DeletedUser

Guest
Waar ik echt van baal is dat de broederschapsavonturen nu ook al afhankelijk zijn van de toernooien. Hoe wil je anders aan die enorme hoeveelheid spreuken badges komen?
Totaal 489 spreuken. Zelfs met een voltallig broederschap van 25 leden zijn er dan nog steeds gemiddeld bij 20 per lid. We hebben 6 dagen avontuur, dan kom je toch uit op 3 á 4 spreuken per dag. Maar met een academie op lvl 3 duurt de goederenspreuk al 20 uur.

Conclusie: zonder toernooien kom je nooit aan voldoende spreuken :( Vergeet de burenhulp kistjes maar, want in de 6 dagen avontuur op de beta heb ik nog niet 1 spreuk gekregen uit die kistjes :mad:

Straks in het nieuwe hoofdstuk 3 verplichte troepenomvang onderzoeken erbij (plus 1 facultatieve).
Dat wordt dan voor mij einde toernooien, en dus ook blijkbaar einde avontuur en hoogstwaarschijnlijk ook einde evenementen.

Het wordt tijd dat de devs nieuwe batterijen in hun rekenmachine gaan stoppen, want die balancing berekeningen van hun slaan de plank volledig mis :eek:
 

DeletedUser2975

Guest
Waar ik echt van baal is dat de broederschapsavonturen nu ook al afhankelijk zijn van de toernooien. Hoe wil je anders aan die enorme hoeveelheid spreuken badges komen?
Totaal 489 spreuken. Zelfs met een voltallig broederschap van 25 leden zijn er dan nog steeds gemiddeld bij 20 per lid. We hebben 6 dagen avontuur, dan kom je toch uit op 3 á 4 spreuken per dag. Maar met een academie op lvl 3 duurt de goederenspreuk al 20 uur.

Conclusie: zonder toernooien kom je nooit aan voldoende spreuken :( Vergeet de burenhulp kistjes maar, want in de 6 dagen avontuur op de beta heb ik nog niet 1 spreuk gekregen uit die kistjes :mad:

Straks in het nieuwe hoofdstuk 3 verplichte troepenomvang onderzoeken erbij (plus 1 facultatieve).
Dat wordt dan voor mij einde toernooien, en dus ook blijkbaar einde avontuur en hoogstwaarschijnlijk ook einde evenementen.

Het wordt tijd dat de devs nieuwe batterijen in hun rekenmachine gaan stoppen, want die balancing berekeningen van hun slaan de plank volledig mis :eek:
Ik heb al vaker een post geplaatst hierover en hoe ik voor iedereen dezelfde condities wenste, als ik dit zo lees zou ik zeggen...laten we met ons allen even de BS-toernooien naast ons neerleggen...maar ja, net als in RL, je krijgt toch niet alle neuzen dezelfde kant op. Wel klagen enz. maar daadwerkelijk actie ondernemen....ho maar. Ik kan zo wie zo niet veel deze keer heb geen ruimte, ben bezig achterstallige opdrachten van het vorig hoofdstuk door te werken.
 
Zitten de spreukbadges nu op ieder pad of alleen op het vroegere betaalpad? Daar ben ik nu wel benieuwd naar. Weet een van de beta spelers dit?

Ik zou het erg jammer vinden als het broederschapsavontuur nu zo moeilijk is gemaakt dat het niet meer te spelen is. Broederschap van Raafke heeft de laatste kaart nog steeds nooit volledig voltooid, maar we hebben er nu wel wat nieuwe leden bij waarvan een aantal nog nooit een broederschapseventen gespeeld hebben, dus de motivatie is er in ons broederschap wel om er weer voor te gaan. Maar als het zoveel moeilijker is gemaakt, blijft die derde kaart voor ons een onmogelijke opgave.
 

DeletedUser

Guest
Zitten de spreukbadges nu op ieder pad of alleen op het vroegere betaalpad? Daar ben ik nu wel benieuwd naar. Weet een van de beta spelers dit?

Met dank aan Dony (van de beta site)

fa2.JPG
De badges voor de spreuken heten:
Wand
Potion
Hat

Dus Ja @Raafke de spreukenbadges zitten op ieder pad in het avontuur
 
Bovenaan