• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1796

Guest
Dames en Heren,

Er is vandaag nog niemand van het Elvenar Team online geweest dus er kan ook geen antwoord gegeven worden.
Heb geduld sommige mensen hebben na Elvenar ook nog een gewoon leven en moeten (misschien) ook gewoon werken.
En dat topic waar je het over hebt @manny is niet toegestaan.
 

DeletedUser2037

Guest
Spelregels van INNO zelf
nr. 3 Delen van accounts: je mag alleen met je eigen account spelen (lijkt mij niet het werk van 1 persoon)
nr. 7 Push regels: het is niet toegestaan om een push-account te bezitten (hoe noem je zulke accounts van hun dan?)
nr. 8 Fair Play: Respectvolle manier met anderen omgaan ( op zo'n manier spelen heeft mijn respect niet)
nr 11 Overige: Inno heeft het recht om accounts te sluiten ( maar doet dit blijkbaar niet bij bepaalde mensen
 

DeletedUser1796

Guest
Spelregels van INNO zelf
nr. 3 Delen van accounts: je mag alleen met je eigen account spelen (lijkt mij niet het werk van 1 persoon)
nr. 7 Push regels: het is niet toegestaan om een push-account te bezitten (hoe noem je zulke accounts van hun dan?)
nr. 8 Fair Play: Respectvolle manier met anderen omgaan ( op zo'n manier spelen heeft mijn respect niet)
nr 11 Overige: Inno heeft het recht om accounts te sluiten ( maar doet dit blijkbaar niet bij bepaalde mensen

Dit valt echt onder dit topic
Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing
en ik snap je punt echt wel het word gebruikt bij het avontuur maar je had het over de huizen die er niet waren en dat daar geen antwoord op was geweest, zo begreep ik je post.
Alleen als er niemand online is geweest is dat moeilijk te beantwoorden.
En ja bij elvenar moet je engelen geduld hebben.
 

DeletedUser2037

Guest
Heb het net opgezocht over dat pushing.
Oktober 2015 is dat begonnen
En als er nu nog steeds geen antwoord is, dan vraag ik me af of het überhaupt ooit is gelezen of dat ze te druk bezig zijn met het tellen van hun centen ipv even op het beeldscherm te letten en te reageren op dit soort dingen.
Wat Crazy Wizard op die 10e van oktober er neer heeft gezet kan je nu in principe gewoon herhalen en het gaat over een jaar of 10 gewoon nog zo, met de oplossings-snelheid die hier gaande is.
ps. Het gaat in dit topic over feedback van het evenement, maar waarom feedback geven als men toch niks doet.
 

DeletedUser2278

Guest
vervolgens hebben ze het volgebouwd met level 1 werkplaatsen en fabrieken en daarna alle huizen gesloopt dus het inwonertal zal nu dik in de min zitten.

Heb ik ook aan gedacht, maar om een nieuwe fabriek bij te zetten heb je normaal gesproken toch voldoende inwoners nodig, dus ergens moet er een achterdeurtje zitten. Of je plempt de vrijgekomen ruimte op met cultuur voor je werkplaatsen, natuurlijk.
 

DeletedUser2037

Guest
Je kan altijd alle ruimte bij iemand bekijken.
Er is dus echt geen meer ruimte.
En als je idd negatief staat met je inwoners dan kan je verder niks meer bouwen.
Ik snap vervolgens niet dat gebouwen werken terwijl je negatief staat met inwoners.
Maar dan moet INNO dus met een betere omschrijving komen met wat ze onder een "pushaccount" verstaan, want iedereen vindt bepaalde accounts daaronder vallen.
Ik heb dat Topic van "pushaccounts" even gelezen en halverwege geven ze vanuit Inno een keer commentaar en daarna hoor je er dus dik 2 jaar niks meer van.
Tijd om dat Topic weer te openen lijkt mij.
 
ik snap niet waar het goud vandaan komt om die werkplaatsen en fabrieken mee aan de gang te houden. Alleen uit BH brengt dat x24 toch ook geen uitzonderlijke hoge inkomsten om de boel draaiende te houden
 

DeletedUser2037

Guest
Die extra ruimte kan je idd niet zien.
Begreep dat verhaal even verkeerd.
Maar dan nog, je geeft een godsvermogen uit aan een account om een gebouwtje te winnen.
Moet je natuurlijk lekker zelf weten, maar ik snap het dan niet om de huizen te slopen.
Laat die dan ook staan en spendeer nog een euro of 200 om die laatste stukjes grond te kopen en gooi dat vol huizen en cultuur.
Maar wat ik mij dan afvraag, wat doet die kazerne daar te staan.
Betekend dus dat het account voor meerdere evenementen wordt in gezet.
 

DeletedUser2037

Guest
Ik zou zeggen spoor iedereen aan in je broederschap om zich aan te melden voor het forum. Als iedere Broederschap dat doet dan pas heb je invloed. Met alleen wereldverbeteraars redden we het het niet. Het zal met zen allen moeten gebeuren dan pas kunnen we een vuist maken.
De rest van mijn BS spendeert daar liever geen tijd aan, maar ik ben dan weer iemand die zulk soort dingen ziet en er dan even een melding van maakt.
Blijkbaar komt die melding bij iedereen aan, behalve diegene die er over gaat.
 
Die extra ruimte kan je idd niet zien.
Begreep dat verhaal even verkeerd.
Maar dan nog, je geeft een godsvermogen uit aan een account om een gebouwtje te winnen.
Moet je natuurlijk lekker zelf weten, maar ik snap het dan niet om de huizen te slopen.
Laat die dan ook staan en spendeer nog een euro of 200 om die laatste stukjes grond te kopen en gooi dat vol huizen en cultuur.
Maar wat ik mij dan afvraag, wat doet die kazerne daar te staan.
Betekend dus dat het account voor meerdere evenementen wordt in gezet.
Doet idd zeer vooruitziend aan en heel eerlijk had ik een vechtpad verwacht in het avontuur
 

DeletedUser2349

Guest
Volgens mij heb je alleen inwoners (en evt. cultuur) nodig om te kunnen bouwen, eenmaal gebouwd draaien die wp en fabrieken prima met een negatief inwonersaantal of een negatieve cultuurwaarde. Munten-inkomsten krijg je van zowel gegeven als ontvangen BH, zowel binnen als buiten de bs. Daarnaast vraagt een lvl 1 fabriek niet om zoveel muntjes. En sowieso hebben alle level 1 gebouwen geen cultuur nodig om gebouwd te kunnen worden.

Misschien iets voor Innogames om nog eens kritisch naar te kijken, het is namelijk niet logisch dat je een stadje draaiende kan houden zonder inwoners. Dat je een fabriek draaiende kan houden zonder werkende bevolking.
 
Volgens mij heb je alleen inwoners (en evt. cultuur) nodig om te kunnen bouwen, eenmaal gebouwd draaien die wp en fabrieken prima met een negatief inwonersaantal of een negatieve cultuurwaarde. Munten-inkomsten krijg je van zowel gegeven als ontvangen BH, zowel binnen als buiten de bs. Daarnaast vraagt een lvl 1 fabriek niet om zoveel muntjes. En sowieso hebben alle level 1 gebouwen geen cultuur nodig om gebouwd te kunnen worden.

Misschien iets voor Innogames om nog eens kritisch naar te kijken, het is namelijk niet logisch dat je een stadje draaiende kan houden zonder inwoners. Dat je een fabriek draaiende kan houden zonder werkende bevolking.
Dank, had ik niet aan gedacht maar idd daarmee kan je dan met je mobiele veel bh binnen slepen
 

DeletedUser2037

Guest
Maar nog 1 ding tot slot.
Als ik zo'n gebouw zou winnen, dan zou ik hem meteen plaatsen. Blijkt dus bij een heleboel spelers van de bovenste BS dat het gebouw er nog niet eens staat.
Waarom geef je dan een vermogen uit voor een gebouw wat in je opslag beland.
Of is het idd een BS van Inno wat op deze manier probeert om mensen zover te krijgen dat ze meer gaan besteden om boven hun te eindigen?
Ik kan jullie allemaal vertellen dat dat hier bij mij dus echt NIET gaat gebeuren
 

DeletedUser1570

Guest
@manny Of is het idd een BS van Inno wat op deze manier probeert om mensen zover te krijgen dat ze meer gaan besteden om boven hun te eindigen?


Ik denk dat Inno zelf dat veel beter zou camoufleren.
 

DeletedUser2278

Guest
Als ik zo'n gebouw zou winnen, dan zou ik hem meteen plaatsen.

Mijn excuses, maar hier lig ik even over de vloer te rollen :D

Ik speel meerdere steden, en bijna allemaal hebben ze nog een hele wachtlijst van evenementsprijzen die nog geplaatst moeten worden.
Manahutten en orkschuilplaatsen gebruik ik als tijdelijke opvulling, als ik er even ruimte voor heb.
Ik heb zelfs nog Sferische Boomstronken, Spookachtige Kerkhoven en Verzamelingen van de Kuddes op de wachtlijst staan, en dat zijn toch best leuke prijzen. Een stuk leuker dan die van de Broederschapsavonturen in elk geval ;)
 
Maar nog 1 ding tot slot.
Als ik zo'n gebouw zou winnen, dan zou ik hem meteen plaatsen. Blijkt dus bij een heleboel spelers van de bovenste BS dat het gebouw er nog niet eens staat.
Waarom geef je dan een vermogen uit voor een gebouw wat in je opslag beland.
Of is het idd een BS van Inno wat op deze manier probeert om mensen zover te krijgen dat ze meer gaan besteden om boven hun te eindigen?
Ik kan jullie allemaal vertellen dat dat hier bij mij dus echt NIET gaat gebeuren

Een beetje te kort door de bocht, ik heb niet heel goed opgelet maar ga even uit van fair play door "rings of power".
Als je er samen voor gaat en het lukt ook nog dan is het natuurlijk hardstikke leuk om te doen. wat ook nog eens aanstekelijk werkt naar de andere leden.

Zelf heb ik die van het vorige avontuur ook nog steeds in me opslag zitten.
Ik heb geen plek voor dat gebouw dus waarom plaatsen?

De eerste keer was leuk, en onze leden hadden er heel veel plezier in en hebben zich dan ook helemaal suf geklikt.
Ik denk dat de meeste hem uiteindelijk ook wel hebben geplaatst, maar ik dus niet. net als die andere 41 event gebouwtjes.

Het vermogen zit hem voornamelijk in ruimte (hadden we ivm einde hoofdstuk / gastrasruimte) en in tijd. voornamelijk de 5 en 15 min badges vragen best veel energie. die van een uur is ook niet alles en de anderen zijn prima te doen.

Het hoeft niet altijd om de prijs te gaan, voor de eer kan je ook prima mee doen, als voldoet dan enkel de 1ste plek.
Deze keer hadden we er niet heel veel zin in, en hebben we maar rustig wat gedaan zolang we wat zin hadden. zelf ben ik pas de laatste 2 dagen actiever geworden omdat ik toen even wat ruimte kon maken (staan nu weer vol)

ps. gefeliciteerd "rings of power" met jullie eerste plek
 
Bovenaan