• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

De klopjacht op de bankrekening is geopend.
Hoewel positief in eerste instantie en INNO het voordeel van de twijfel gunnende begint dat positieve steeds meer te draaien naar negatief en begin wezenlijk te twijfelen of ik daar goederen aan ga besteden en kostbare tijd.
Indien de situatie zo onhaalbaar wordt zoals nu naar voren komt met de daarbij horende, niet geweldige, prijzen hebben we alsnog een dood geboren kindje.
 

DeletedUser1026

Guest
Ik heb al vaker een post geplaatst hierover en hoe ik voor iedereen dezelfde condities wenste, als ik dit zo lees zou ik zeggen...laten we met ons allen even de BS-toernooien naast ons neerleggen...maar ja, net als in RL, je krijgt toch niet alle neuzen dezelfde kant op. Wel klagen enz. maar daadwerkelijk actie ondernemen....ho maar. Ik kan zo wie zo niet veel deze keer heb geen ruimte, ben bezig achterstallige opdrachten van het vorig hoofdstuk door te werken.
Wat houdt jou tegen om actie te ondernemen? Ik zie hier wel dat je klaagt, maar actie ondernemen... ho maar. Het is wel erg makkelijk om naar anderen te wijzen...
 
De klopjacht op de bankrekening is geopend.

INNO zal toch ergens geld moeten verdienen om dit spel te kunnen blijven ontwikkelen. Dus ja natuurlijk maken ze de events zo dat er aan te verdienen valt.
Doen ze dat niet en komt er geen geld binnen is het snel einde met dit spel. En als die balans opeens doorslaat naar de andere kant, dat ze te weinig verdienen aan dit event omdat spelers het links laten liggen dan durf ik te wedden dat de eerst volgende keer het event weer aangepast zal zijn. Zonder betaalde spelers geen Elvenaar. INNO is immers geen liefdadigheidsinstelling die dit spel enkel en alleen voor ons plezier ontwikkeld.

Persoonlijk ben blij dat dit spel nog altijd gratis is, zodat ook de speler met minder financiele middelen dit spel gewoon kunnen spelen. Je bent vrij om te kiezen of je wel geld wilt besteden aan dit spel of niet. Genoeg games zijn dit niet.
 

DeletedUser2975

Guest
Wat houdt jou tegen om actie te ondernemen? Ik zie hier wel dat je klaagt, maar actie ondernemen... ho maar. Het is wel erg makkelijk om naar anderen te wijzen...
Die aktie onderneem ik door niet mee te doen :D
 

DeletedUser1427

Guest
Het staat natuurlijk vrij aan iedereen om mee te doen met een evenement, vanuit ons zullen er geen verplichtingen zijn. Wel hopen we natuurlijk dat de veranderingen die zijn gemaakt in dit Broederschaps avontuur als een verbetering worden gezien.

Belangrijk! De nieuwe ronde van de broederschapsavonturen begint op donderdag 1 Februari volgens Tacheless, vandaag om 09:51 uur.

In Duitsland hebben ze al wel een aankondiging gehad https://de.forum.elvenar.com/index.php?threads/eine-neue-runde-des-gemeinschafts-abenteuers.8602/

Goed opgemerkt, mogelijk zal dit ook voor ons van toepassing zijn. Een officiële aankondiging volgt nog.
 

DeletedUser

Guest
Dit is echt veel beter dan 770K Marmer, 770K Staal, 770K Hout, 770K Kristal, 770K Boekrollen, 770K Zijde, 770K Elixer, 770K Toverstof en 770K Edelstenen uitgeven, kleinere actieve broederschappen konden dit nooit bolwerken, in de nieuwe situatie wel, mits men toernooien speelt.

Hierbij een voorbeeld, gebaseerd op acht voltooide toernooiprovincies en zes rondes :


N.B. de vetgedrukte rondes vallen dan in het broederschapsavontuur


Boekrollen toernooi inclusief planning :

In ronde 1 levert het 3 betoverde voorraden op, di. 30-01-2018 om 19:00 uur
In ronde 2 levert het 2 betoverde geschenken op, wo. 31-01-2018 om 19:00 uur

In ronde 3 levert het 3 betoverde voorraden op, do. 01-02-2018 om 15:00 uur
In ronde 4 levert het 3 betoverde geschenken op, vr. 02-02-2018 om 7:00 uur
In ronde 5 levert het 2 magische producties op, vr.02-02-2018 om 23:00 uur
In ronde 6 levert het 3 magische producties op, za. 03-02-2018 om 15:00 uur


Zijde toernooi inclusief planning

In ronde 1 levert het 3 betoverde voorraden op, di. 19:00 uur
In ronde 2 levert het 2 betoverde geschenken op, wo. 11:00 uur


Dus ondanks dat het broederschapsavontuur pas donderdag in de middag begint kun je wel indien je tijd en zin hebt er rondes uithalen.

Conclusie : Als je tijdens het boekrollen toernooi acht toernooiprovincies zes rondes kan spelen en tijdens het zijde toernooi van volgende week acht toernooiprovincies twee rondes dan kan je 6 toverstokken , 5 Magische drankjes en 5 Heksenhoedjes maken. En als toegift kun je zaterdag rond 18:45 nog 2 van de 3 badges maken na afloop van het toernooi.

Daarnaast kun je ook nog je magische academie op volle toeren laten draaien.

De spreuken die je uit de toernooikistje krijgt (zaterdag 3 februari 19:00) tellen misschien ook wel mee. Ik zorg er in ieder geval voor dat de quest ervoor klaar staan.

Maar:
boekrol toernooi 8 provincies in ronde 6 gaat mij niet lukken vrees ik
 
Volgens mij had ik hier toch een badge mee gemaakt ja, als mijn geheugen me niet in de steek laat.
De spreuken die je uit de toernooikistje krijgt (zaterdag 3 februari 19:00) tellen misschien ook wel mee. Ik zorg er in ieder geval voor dat de quest ervoor klaar staan.

Had wel geluk met BH trouwens, de moeilijkste 2 altijd klaar gezet en dan maar hopen op het juiste kistje.
 
zelfs ik heb daar moeite mee en dan moet ik ook nog daar tijd voor maken.
Leuk is echt anders, dit is geen avontuur meer dit is een frustratie evenement aan het worden.
E la zou ik er vol voor gaan dan nog zijn er een aantal kleinere in mijn BS die dat absoluut niet redden want die piepen al bij ronde 4 (de meeste dus)
 

DeletedUser

Guest
Kleine spelers halen geen 6 rondes in 8 provincies...

Grote spelers ook niet in een boekrol toernooi. Dat is tot nu toe een van de moeilijkste toernooien.
Plus dat deze speelster veel problemen heeft met 6 rondes. Als ik donderdag (of vrijdag) ochtend om 6 uur 's ochtends al achter mijn computer zit, is mijn concentratie eingelijk wel pleite als ik er diezelfde dag weer om 23:00 er tegenaan moet :(:(
En dan met een van de lastigste toernooien .....? :eek::eek:
 
Het valt inderdaad net even met het verkeerde toernooi. Boekrollen is een van de lastigste.Zijde, wat daarna komt is een stuk makkelijker.
 
Nee joh dan krijg je juist weer commentaar dat we niet mee mogen doen. Volgens mij ontploft het forum dan juist. Zou trouwens wel een stunt zijn.

Straks zit er een bug in en start het even alleen op de Nederlandse server niet op.
Misschien moeten we het lief vragen :)

Lieve, Lieve, Lieve , Lieve, Lieve , Lieve , Lieve Desi zou je alsjeblieft de aankondigingen op het forum en ingame en de release updates wat frequenter kunnen plaatsen.

En dan allemaal vragen via PM zodat hij een inbox vol heeft met lieve berichtjes van iedereen die anders altijd zo kritisch is.
 
Bovenaan