• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic herontwerp gevechtssysteem

DeletedUser7

Guest
En hoezo worden de duren troepen een stuk zwakker?
De troepen worden groter, (stel je kunt nu 160 zwaarddansers in een troep stoppen, na de update is dat dan een stuk meer), maar de units zelf worden een stuk zwakker ter compensatie. Aangezien het aantal zwaarddansers dat je hebt hetzelfde blijft na de update zal de sterkte van je leger afnemen.
 
yup toernooien is de grote sloopkogel van dit spel.
Een slachthuis is er niets bij.

We zullen even af moete wachten, ik begreep dat we veel meer en sneller troepen gaan trainen maar dan wel veel goedkoper.
en als altijd is het meest schaarse goed in dit spel tijd. Dus train ik lekker door, wel ben ik nu ietsje minder zuinig op mijn troepen.
 
We gaan ietsje sneller trainen dan 1159% of is dit test server snelheid?

bugreport.png
 

DeletedUser6

Guest
Uiteraard, dat is een sceenshot van een van onze testservers :)
 

DeletedUser1114

Guest
Ik kan me natuurlijk vergissen hoor... maar als je nog troepen hebt kan je ze straks toch gewoon nog gebruiken!?
Die kosten heb je toch al betaald. We kunnen ze er nu wel allemaal doorheen 'jassen' omdat ze straks goedkoper (en groter) worden, die betaalde kosten krijg je er toch niet mee terug!
...Om ze nu allemaal maar een gewisse dood in te jagen, gewoon omdat hun collegas het straks anders gaan doen, is ook zonde!
Het lijkt me vooral dat je de troepen die je al hebt gewoon inzet zoals we al deden maar we voorlopig even geen nieuwe trainen...
 

DeletedUser990

Guest
Ik ben natuurlijk geen voorbeeld van krijgskunde, maar train nog gewoon.
Zorg dat ik van alles 2 eenheden heb.
Vecht nog en ja moet nu af entoe lagere gebruiken, maar WIN toch.
Dus ga rustig zo door en wacht verder af.
 

DeletedUser7

Guest
@Tintaglia Ja, je kunt je troepen straks ook nog gewoon gebruiken. Het is ook niet de bedoeling ze de dood in te jagen, maar om ze zo veel mogelijk te gebruiken om waardevermindering te voorkomen. Je hebt nu immers dure, maar sterke troepen gemaakt. Straks worden die troepen een stuk zwakker en kun je er minder provincies mee veroveren.
 
als je dan uiteindelijk alles goed bekijkt kunnen ze het beter laten zoals het is, het komt op het zelfde neer aan het einde van de rit.
dat is mijn mening he, nu we het een beetje onder de knie krijgen, ik spreek dan in naam van diegene die het moeilijk hebben bij het vechten.
ik b.v. :p
 

DeletedUser472

Guest
als je dan uiteindelijk alles goed bekijkt kunnen ze het beter laten zoals het is, het komt op het zelfde neer aan het einde van de rit.
dat is mijn mening he, nu we het een beetje onder de knie krijgen, ik spreek dan in naam van diegene die het moeilijk hebben bij het vechten.
ik b.v. :p
vind het jammer een maal het is verandert gaat het nooit meer terug waarscheinelijk dus ben benieuwd of ik het een goede aanpassing vindt
 

DeletedUser

Guest
Toernooien, toernooien en toernooien Didi:D:D:D

Hihi, kan natuurlijk Glorias, maar ook daar verlies ik nauwelijks tovenaressen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ronde 6 nooit haal, vanwege de (voor mij) zeer onhandige starttijd van het toernooi en de wachttijden tussen de rondes.
 

DeletedUser

Guest
De troepen worden groter, (stel je kunt nu 160 zwaarddansers in een troep stoppen, na de update is dat dan een stuk meer), maar de units zelf worden een stuk zwakker ter compensatie. Aangezien het aantal zwaarddansers dat je hebt hetzelfde blijft na de update zal de sterkte van je leger afnemen.

Oke, dus grotere troepen, maar de eenheden hebben zwakkere beentjes. Dus we krijgen meer het effect van de boogschutter, die zo ongeveer gelijk gaat liggen als die de tegenstander ziet. Geloof niet dat ik hier happy mee ben :(:(:(:(:(:(
 

DeletedUser7

Guest
Nee, zo zit het ook niet helemaal in elkaar. De zwaardere units zullen nog altijd wat meer klappen kunnen hebben, de lichtere units zullen sneller en, als je het tactisch aanpakt, veel schade kunnen doen voordat ze schade oplopen.
De boogschutters van nu doen geen van beide. Ze hebben momenteel niet bizar veel nut (enkel een keer tegen een groep van treants vanwege hun range)
 
Nee, zo zit het ook niet helemaal in elkaar. De zwaardere units zullen nog altijd wat meer klappen kunnen hebben, de lichtere units zullen sneller en, als je het tactisch aanpakt, veel schade kunnen doen voordat ze schade oplopen.
De boogschutters van nu doen geen van beide. Ze hebben momenteel niet bizar veel nut (enkel een keer tegen een groep van treants vanwege hun range)
Onder de voorwaarde dan je mens bent want bij de elven is de tovenares stukken beter
 

DeletedUser472

Guest
vraagje weet iemand wat de oppervlakte is van het nieuwe gebouw van de cerberus wil alvast weten voor later
 

DeletedUser7

Guest
Als ik me niet vergis zeiden ze 3x3. Ik weet het echter niet helemaal zeker. Ga er dus vanuit dat het ook anders kan zijn.
 

DeletedUser1086

Guest
Oke, dus grotere troepen, maar de eenheden hebben zwakkere beentjes. Dus we krijgen meer het effect van de boogschutter, die zo ongeveer gelijk gaat liggen als die de tegenstander ziet. Geloof niet dat ik hier happy mee ben :(:(:(:(:(:(
neen didi, de krachten en zwaktes van alle troepen veranderen .... we gaan moeten afwachten wat het wordt, helaas, hopelijk een verbetering ten goede
 

DeletedUser1086

Guest
De troepen worden groter, (stel je kunt nu 160 zwaarddansers in een troep stoppen, na de update is dat dan een stuk meer), maar de units zelf worden een stuk zwakker ter compensatie. Aangezien het aantal zwaarddansers dat je hebt hetzelfde blijft na de update zal de sterkte van je leger afnemen.
dan begrijp ik toch niet wat het nut is van de wijziging, buiten het feit dat we meer troepen moeten trainen en dus uiteindelijk meer tijd en hamers zullen nodig hebben (8 troepen zonder de orks)
 
dan begrijp ik toch niet wat het nut is van de wijziging, buiten het feit dat we meer troepen moeten trainen en dus uiteindelijk meer tijd en hamers zullen nodig hebben (8 troepen zonder de orks)
Als het goed is gaat de trainingstijd sterk omlaag en ook de hamerkosten en moet het ongeveer neutraal blijven.

Hoewel ik het nut niet zie van dat extra gebouw, ben ik tevreden met de veranderingen. het combat systeem is nu zeer erg in onbalans.
Mensen zijn erg sterk in het begin en compleet hopeloos wat verder in het spel en elven het omgekeerde.
Wel vind ik het jammer dat het wel heel erg vereenvoudigd wordt, krijg het idee dat het dadelijk toch knokken voor dummies word maar we zullen zien.
 

DeletedUser1333

Guest
Ach, zoveel verschil zit er niet in. Ik denk dat de overweldigende meerderheid toch de automaat gebruikt. Dus of het nou wel of niet knokken voor dummies wordt, is dan niet echt relevant.
 
Bovenaan