• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic herontwerp gevechtssysteem

DeletedUser6

Guest
Beste Elven en Mensen,

Zie dit aankondigingstopic voor een belangrijke aankondiging over grote aankomende wijzigingen in het gevechtssysteem. We zijn benieuwd naar jullie mening en eventuele vragen in dit topic!
 

DeletedUser472

Guest
Nee stel dat gaat ras nog maar effe uit wil een keertje de tech helemaal onderzocht hebben voor er een nieuw ras komt :(

Maar ben benieuwd hoe het er uit gaat zien en ook nu fijn dat we weten wat er met het huurlingen kamp is ik voelde al dat er gewoon een logisch iets was waarom het zo lang duurde

En ik dat ik nu weet wat ik ga zien bij volgende innogames tv
 

DeletedUser1086

Guest
Super dat we op deze manier worden voorbereid ! ik heb meteen een korte samenvatting gezet in ons BS zodat iedereen daar ook meteen op de hoogte is.

Voor zover ik het begrijp zal het vechten vooral veel duidelijker worden. ik zie er alvast naar uit :)
Bedankt alvast voor de info.
 

DeletedUser613

Guest
Ik ben benieuwd of ik het vechten dan ook eens ga snappen LOL :D
En hoop dat we dan ook het huurlingenkamp kunnen gaan gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1391

Guest
Ik begrijp niet goed waarom we al onze eenheden moeten gaan inzetten nu, voor de verandering. Als ze effectief devalueren, en je hebt er meer nodig om een troep te vullen, is het dan niet logischer dat we er juist meer gaan trainen en ze opsparen voor de verandering???
 
Jeetje, dat gaan een aantal spannende toernooien worden, wel jammer dat dit niet 1 dag eerder is aangekondigd, dan had ik gisteren wat extra provincies gedaan, ik had net al me troepen weer in baland rond de 100 troepen per eenheid.

Gaan we nogmaals een upgrade zien van het bolwerk? die was eindelijk leuk geworden maar zoals ik het nu lees wordt deze nog slechter dan hij hiervoor was.
Dat is dan wel weer erg jammer.

Oh en nu al een nieuw ras, had van mij nog wel ietsje langer mogen duren, nu zijn we straks nog aan het uithijgen van de orcs en mogen we alweer voluit gaan.
 
Laatst bewerkt:
Heb de knokbijbel updates stop gezet (was dit weer aan het oppikken)
Zodra er meer duidelijk wordt en ik de eerste tests heb gedaan op beta zal ik deze flink onderhanden nemen.
 

DeletedUser613

Guest
Jeetje, dat gaan een aantal spannende toernooien worden, wel jammer dat dit niet 1 dag eerder is aangekondigd, dan had ik gisteren wat extra provincies gedaan, ik had net al me troepen weer in baland rond de 100 troepen per eenheid.

Gaan we nogmaals een upgrade zien van het bolwerk? die was eindelijk leuk geworden maar zoals ik het nu lees wordt deze nog slechter dan hij hiervoor was.
Dat is dan wel weer erg jammer.

Oh en nu al een nieuw ras, had van mij nog wel ietsje langer mogen duren, nu zijn we straks nog aan het uithijgen van de orcs en mogen we alweer voluit gaan.

Huh??? het duurt toch wel ff voordat het hier is moet eerst nog op Beta komen en dan pas komt het hier en het nieuwe ras is er misschien pas over een maand ofzo. Wat heeft het er dan mee te maken dat je anders gisteren wat extra provincies had gedaan daar heb je nog tijd genoeg voor.
Je doet net alsof het er morgen al is :p
 
Moet nog aardig wat troepen wegknallen. ik kan ze er wel blind doorheenjagen, maar doe het liever wat gecontroleerder.

en een maand is mega snel, dan zijn er nog vele niet eens klaar met de orks.
 

DeletedUser613

Guest
Moet nog aardig wat troepen wegknallen. ik kan ze er wel blind doorheenjagen, maar doe het liever wat gecontroleerder.

en een maand is mega snel, dan zijn er nog vele niet eens klaar met de orks.

Ze gaan toch ook niet weg??? ik bedoel de aantallen veranderen maar de golems, tovenaar ed kun je daarna toch nog gewoon blijven gebruiken.

Je hoeft toch ook niet perse klaar te zijn met de orks ik was ook niet klaar met de Feeën toen de orks al kwamen, dan heb je nog ff wat te doen.
We hebben geen haast toch ;)
 

DeletedUser472

Guest
gewoon een vraag ik snap niet hoeveel aantal troepenomvang wordt verandert zal het nu zijn dat je bij elke troepenomvang 51 krijgt of iets anders snapte dat nog niet helemaal
 

DeletedUser7

Guest
Nee, voor de eerste troepenomvang ondezoek krijg je 3, voor de tweede 6, de derde 9, etc. Dus het nummer van de troepenomvang x3
 

DeletedUser990

Guest
Ik ben iemand van het zien, dus wacht wel af.
Heb wel in BS chat verteld dat er troepen verandering kwamen.
Gevraagd of krijsheer,-dame dit wil gaan volgen.
 

DeletedUser472

Guest
een vraagje dat hier half mee te maken heeft wanneer komt het volgende innogames episode want ik durf te wedden dat het hier om gaat het dan krijgen we natuurlijk een betere uitleg met een filmpje
 

DeletedUser6

Guest
De nieuwe InnoGames TV zal binnenkort aangekondigd worden :) Ik heb zojuist het tweede bericht over het nieuwe gevechtssysteem geplaatst :cool:
 

DeletedUser472

Guest
ik zat het net te lezen op beta en sorry maar dit lijkt me helemaal niks als eerste hebben mensen geen zware afstand unit en dat is toch gewoon niet eerlijk dan dat is net als steen papier schaar spelen en dan mag de ene geen steen gebruiken is toch niet eerlijk en vind al helemaal jammer dat groot deel van de unit verandert worden cerberus was nu goed tegen golems maar straks wordt het andersom beetje raar

zon 5 hoek opzich leuk maar dan moeten de mensen eerst de kanonnier moet kunnen gebruiken voor dat het voor ze fijn is
ik vraag me nu af geld bijvoorbeeld dat nu paladijn niet meer supper effect is op zware eeenheden jammer zeg en nu priester is flut voor de mensen dus wordt nu zwaar om zware eenheden te verslaan ben nu wel benieuwd hoe het zit met de eenheden die we nu gebruiken zullen ze fijner worden of minder fijn
 

DeletedUser472

Guest
upload_2016-8-31_21-2-55.png


ik heb effe zelf een rijtje gemaakt en vind dat dit het hoort te zijn
als eerste vind ik dat lichte eenheden super moeten zijn om zwarre afstand eenheden omdat cerberus en dancer dat al zijn
zw af eenheden moeten super zijn op zw eenheden omdat dat altijd zo al was

vind dan dat zw eenheden op tovenaar supper moet zijn omdat ik zelf altijd al paladijn gebruik tegen tovenaars en bij de meeste tips voor vechten mensen kreeg ik te horen gebruik paladijn tegen tovenaars
 

Bijlagen

  • upload_2016-8-31_21-1-46.png
    upload_2016-8-31_21-1-46.png
    201,7 KB · Weergaven: 76

DeletedUser1114

Guest
We hebben net in onze BS een discussie hierover...Treanten zijn zo om door de kanonnier en die laatste bijv. valt retesnel als je er een cerberus op loslaat. Begrijpen we het dus goed dat ook dat allemaal gaat veranderen!? :eek:;)
 

DeletedUser628

Guest
ik vraag me nu af geld bijvoorbeeld dat nu paladijn niet meer supper effect is op zware eeenheden jammer zeg en nu priester is flut voor de mensen dus wordt nu zwaar om zware eenheden te verslaan ben nu wel benieuwd hoe het zit met de eenheden die we nu gebruiken zullen ze fijner worden of minder fijn

ik verwacht dat nu alle eenheden meer gelijk komen zo zullen de paladijn minder fijn worden maar waarschijnlijk zullen de barbaar boogschutter en cerberus fijner worden en wie weet ook de priester

dit zal aardig lastig zijn voor de ervaren spelers die zullen merken dat hun lievelings unit minder fijn is voor hun moeten nu allemaal nieuwe tactieken verzinnen
 

DeletedUser1333

Guest
Ik denk dat het probleem wordt gepasseerd. De eenheden worden relatief gelijkmatig geïntroduceerd en zeker bij de elfen ook redelijk goed uitgelegd.
Bij de mensen weet ik het niet.

Maar het probleem is in feite dat bij de elfen heeft iedereen (behalve de Boogschutters zodra Tovenaressen zijn vrijgespeeld) eigenlijk een functie in het spel. De mensen zijn dan ondergeschikt aan de elfen om twee redenen.
- Geen Zware afstandseenheden
- Priester is niet goed genoeg

Deze aanpassing lost dit absoluut niet op.

Bovendien, wat is er nu eigenlijk mis met het huidige gevechtssysteem qua sterktes en zwaktes? Ik heb het altijd prima begrepen - het is even wennen maar van dit soort pentagrammen heb ik al veel te veel gezien. En meestal werken ze niet of slecht - tenzij beide facties identieke troepen hebben (wat hier niet het geval is), of wanneer het slechts een onderdeel van een veel groter gevechtssysteem is (maar Elvenar kent geen eenheden die buiten het pentagram staan, dus dit is ook niet van toepassing).
 
Bovenaan