• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discord

Graag zou ik de officiele aankondigingen eb updates willen kunnen lezen zonder account van derden nodig te hebben.
Geheel mee eens, ik ga principieel geen Discord account aanmaken en als het forum tot het einde van het jaar gehandhaafd blijft mogen we toch ook wel verwachten dat de informatie verstrekking dat ook kan blijven.
 
Ik heb geen account bij Doscord. Ik speel Elvenar, ik heb een account bij Inno daarvoor. Ik heb toerndertijd nergens gelezen toen ik me aanmelde dat ik een account elders nodig zou hebben om het spel te kunnen spelen en de officiele informatie te kunnen lezen.

Graag zou ik de officiele aankondigingen eb updates willen kunnen lezen zonder account van derden nodig te hebben.
En dat niet alleen tot het eind van het jaar, maar gewoon blijvend.
 
bug of geen bug het is niet niet fijn daar . op discord..
vraag me af wat er mis is met een forum (ons forum) daar is zoveel tijd in gestoken en is al van in het begin onze weg naar hulp en info . vind het op discord niet helemaal duidelijk +je bent al verplicht om engels te kunnen want de meeste info is in het andere kanaal te vinden .
hopelijk vinden de meeste hun weg terug naar hier.
 

Reactie van donfrank en bericht daarna niet meer open voor verdere reacties:
Die discussie kan je het beste voeren in https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/discord.10862/, zodat we niet verspreid over het forum de feedback krijgen, dat maakt het bundelen een stuk lastiger.

Beetje moeilijk om discussies te voeren in een setting die niet betrouwbaar, onoverzichtelijk, wanorderlijk enz. is en waar je daarom geen lid van wilt worden.
Maar goed, inno stimuleert dus het verwijderen van heel trouwe leden. Bedankt hoor inno.
 
Van inno hebben we echt niets meer te verwachten, maar niet getreurd.
Er is in enkele dagen tijd een Duits fanforum opgezet waar alle informatie wordt gebumdeld. Ze hebben n u ook een afdeling in het Engels. En wie weet hoe ze zich verder zullen uitbreiden als ze steeds meer leden krijgen.
Dus wordt daar gewoon lid als je niet naar discord wilt.

 
Reactie van donfrank en bericht daarna niet meer open voor verdere reacties: Die discussie kan je het beste voeren in https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/discord.10862/, zodat we niet verspreid over het forum de feedback krijgen, dat maakt het bundelen een stuk lastiger.
Het forum is nog open DonFrank, dus doe gewoon je werk en bundel alle feedback of die nu op het forum of in discord staat. Lastig is niet onmogelijk, maar alleen lastig. Waar een wil is is een weg, maar is die wil er?
 
Ik heb de reacties uit het andere topic gekopieerd naar dit topic.

Even voor de duidelijkheid, opdat dit topic niet net zo wanorderlijk wordt als discord:

Reacties op https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/kan-aankondiging-niet-lezen.10872/ beginnen hier:

Topic De mond gesnoerd
begon hier: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/discord.10862/page-4#post-114765
 
Laatst bewerkt:
Op verzoek van DonFrank : Die discussie kan je het beste voeren in https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/discord.10862/, zodat we niet verspreid over het forum de feedback krijgen, dat maakt het bundelen een stuk lastiger.

De discussie wordt steeds meer :

De vraag: Het spel waarmee ik akkoord ging wordt nu veranderd in iets waarmee ik niet akkoord zou zijn gegaan, maakt dit Inno wat uit?

Het antwoord: Bedankt voor je investeringen, hier is de uitgang.

De vraag: Is er serieus niemand bij het Elvenar team bezig met ook maar enigszins te proberen om het forum in enige vorm door te laten gaan?

Het antwoord: Bedankt voor je investeringen, hier is de uitgang.

Maar een discussie is toch iets waar 2 partijen deel aan nemen? ( nee,ik weet het antwoord al)
 
als ik de link aan klikt dan gebeurd er niks, ja ik ga wel naar mijn Discord maar kan Elvenar er niet vinden ook na een zoek opdracht.
is er mischien en code daarmee kan je het wel vinden en ook anderen leden.
 
het is toch belachelijk dat spelaankondigingen op een platform van een chatserver gedaan gaan worden
ingame aankondiging is weer zo'n droeve link naar discord
wat ik dus nooit ga gebruiken
elk alternatief is beter dan discord
 
Don Frank: ... officiële aankondigingen worden enkel nog in het spel (zover de karakterlimiet dat toestaat) en via Discord verzonden ...
"Versturen via" een derde partij is geen probleem. Wat mij betreft verstuur je het via weetikveel.nl of wat dan ook.

Mijn probleem is dat ik de aankondiging niet kan lezen zonder account van de derde partij..

Je kunt plaatsjes versturen via imgur.com, maar iedereen kan ze bekijken. Je kunt tekst fragmenten versturen via pastebin, en iedereen kan ze bekijken.

"Verzonden via" is niet hetzelfde als "je moet een account hebben van die site anders kun je wat wij versturen niet lezen".
 
"je moet een account hebben van die site anders kun je wat wij versturen niet lezen".

Ik vrees dat het erop neer gaat komen dat het wordt: "je moet een account hebben van die site anders kun je geen Elvenar spelen."

Hoe kom ik anders aan de benodigde informatie voor het spel?
 

Aeva

Chef
Een optie voor een BS met weigeraars is een afgevaardigde in discord die de info netjes doorgeeft via de BS-berichtenbox :rolleyes:
 
Een optie voor een BS met weigeraars is een afgevaardigde in discord die de info netjes doorgeeft via de BS-berichtenbox

Dat is voor mij geen oplossing, en dat zou het ook niet moeten zijn.

Het is juist de toegevoegde waarde die de community geeft in een forum zoals wat jij doet Aeva door de lijst te publiceren met opdrachten en prijzen ( nog dank daarvoor ) voor een event of de opbouwende kritiek, snelle antwoorden en oplossingen die de vele gebruikers van dit forum leveren die het spel een extra dimensie geven.

Als we nu dit forum gaan gebruiken om oplossingen te creëren voor Inno in plaats van spelers te ondersteunen dan slaan we de plank mis en geven we nog meer ruimte voor het loslaten van de verantwoordelijkheid die de ontwikkelaar van een spel heeft ( en daar ook voor betaald wordt).
 

Aeva

Chef
Op zichzelf heb je een punt @Moriarte
De andere kant van de zaak is dat het bedrijf heeft besloten dat discord een betere optie is dan een eigen forum. Ik vind het niet leuk, maar ik ga er wel mee werken. Of je moppert of je probeert het beter te maken voor iedereen en ik kies de tweede optie.
Onze CM DonFrank (en ook CM's van andere fora) heeft nu op discord een structuur in de steigers gezet om de goede functies van het forum te behouden - herstellen - over te brengen.
Eigenlijk zou je een kijkje moeten nemen.
 
Bovenaan