• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Kan aankondiging niet lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hadden vandaag een aankondiging:
Screenshot from 2023-09-26 05-58-07.png


Als ik op de knop klik verweacht ik dat ik de aankondiging zie en kan lezen.

In plaats daarvan kom ijk op de discord aanmeldings pagina.

Ik heb geen account bij Doscord. Ik speel Elvenar, ik heb een account bij Inno daarvoor. Ik heb toerndertijd nergens gelezen toen ik me aanmelde dat ik een account elders nodig zou hebben om het spel te kunnen spelen en de officiele informatie te kunnen lezen.

Graag zou ik de officiele aankondigingen eb updates willen kunnen lezen zonder account van derden nodig te hebben.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dit is geen bug, officiële aankondigingen worden enkel nog in het spel (zover de karakterlimiet dat toestaat) en via Discord verzonden.
 
Ik heb geen account bij Doscord. Ik speel Elvenar, ik heb een account bij Inno daarvoor. Ik heb toerndertijd nergens gelezen toen ik me aanmelde dat ik een account elders nodig zou hebben om het spel te kunnen spelen en de officiele informatie te kunnen lezen.

Graag zou ik de officiele aankondigingen eb updates willen kunnen lezen zonder account van derden nodig te hebben.
En dat niet alleen tot het eind van het jaar, maar gewoon blijvend.
 
bug of geen bug het is niet niet fijn daar . op discord..
vraag me af wat er mis is met een forum (ons forum) daar is zoveel tijd in gestoken en is al van in het begin onze weg naar hulp en info . vind het op discord niet helemaal duidelijk +je bent al verplicht om engels te kunnen want de meeste info is in het andere kanaal te vinden .
hopelijk vinden de meeste hun weg terug naar hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan