• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discord

De andere kant van de zaak is dat het bedrijf heeft besloten dat discord een betere optie is dan een eigen forum. Ik vind het niet leuk, maar ik ga er wel mee werken. Of je moppert of je probeert het beter te maken voor iedereen en ik kies de tweede optie.
Een op zich begrijpelijk standpunt, maar helaas gaat het voorbij aan het gegeven dat Discord vol zit met software-gaten (dus onveilig is en gevoelig voor bugs) en het feit (!) dat Discord weigert zich te houden aan Europese privacy wetgeving! Alleen al om het laatste zal ik blijven weigeren Discord te gebruiken. Verder heb ik de Inno pagina's op Discord (op een andere, oude PC) uitgeprobeerd en vind het geen goed alternatief voor dit forum.. en zeker geen verbetering!!
 

Aeva

Chef
Wat ik beter vind is de toegankelijkheid van andere fora zonder dat je een account hoeft aan te maken.
 
Eigenlijk zou je een kijkje moeten nemen.
Ik heb geen twijfel aan de inzet van CM's om er een succes van te maken, de inzet van de mensen die voor Inno werken om van Elvenar een succes te maken hebben kunnen alleen niet veranderen dat sommige keuzes niet vrijblijvend zijn.

Discord is geen, en is geen eigendom van, Inno.

Niet lid worden van Discord maar wel een kijkje nemen is geen optie.
 

Aeva

Chef
Correct @Moriarte
Maar, er zijn heel veel (hulp)programma's en apps die je zondermeer op je devices zet. Discord is daarin niet anders. Dus je zou het kunnen overwegen...
 

Aeva

Chef
Discord weigert zich te houden aan Europese privacy wetgeving
Ja ach... Privacy vind ik op zichzelf zwaar overrated.
Ik ben nog van de hele grote computers met dos toen nog nooit iemand van privacy had gehoord en toch vrolijk van alles probeerde en je één regeltje kon sturen en lang moest wachten op antwoord en toen een bewegend lijntje al heel wat was...
De moderne privacy geloof ik helemaal niets van. We zitten al tientallen jaren in een Big Brother wereld en daar gaan we niet meer uit komen.
En waarin bijvoorbeeld een semi-overheidsinstelling als de Kamer van Koophandel gewoon alle privacygegevens van kleine ondernemers op straat gooit én verkoopt voor eigen gewin.
 

Aeva

Chef
Ik heb het ook geleerd op een VIC 20, maar Privacy moeten we met de nieuwe structuur van AI wel iets serieuzer gaan nemen ;)
Het momentum om privacy serieus te nemen is allang voorbij :rolleyes: :eek:
En de AI is een ontwikkeling die er al heel lang zit aan te komen en waar 'we' niets aan hebben gedaan en nu ook niets meer aan kunnen doen.
Ik wacht gewoon met spanning op het horrorscenario waarbij de fossiele brandstoffen op zijn, waarbij al het voedsel op is, waarbij er geen elektriciteit meer is en waarbij het voortbestaan van de mensheid weer eens aan een zijden draadje hangt... Dan zitten er weer een paar dappere dodo's in een grot te wachten op mooie nieuwe uitvindingen die alles beter maken en dan begint de hele heisa opnieuw of zoiets. :):p:cool:
 
Het momentum om privacy serieus te nemen is allang voorbij :rolleyes: :eek:
En de AI is een ontwikkeling die er al heel lang zit aan te komen en waar 'we' niets aan hebben gedaan en nu ook niets meer aan kunnen doen.
Ik wacht gewoon met spanning op het horrorscenario waarbij de fossiele brandstoffen op zijn, waarbij al het voedsel op is, waarbij er geen elektriciteit meer is en waarbij het voortbestaan van de mensheid weer eens aan een zijden draadje hangt... Dan zitten er weer een paar dappere dodo's in een grot te wachten op mooie nieuwe uitvindingen die alles beter maken en dan begint de hele heisa opnieuw of zoiets. :):p:cool:
Nihilisme en Fatalisme , lijkt inderdaad erg op DOS :p
 
Jammer dat er voor het huidige event niks te vinden is op het forum.
Kan er op z’n minste een uitleg geplaatst worden hoe ik het op discord kan vinden. Ik heb discord voor geen enkele game tot nu toe hoeven te gebruiken.
 

Aeva

Chef
@Iloowna Er zit achter je nieuwshoorn onder je profiel in je stad een bericht over discord. Daar staat een link in om te volgen en daarna heb je alleen een mailadres (advies: gebruik gmail of yahoo) en een wachtwoord (alleen voor discord gebruiken) nodig. Als je er eenmaal bent, kies je voor 'dutch'. Dat zijn wij :cool:
 
Jammer dat er voor het huidige event niks te vinden is op het forum.
Kan er op z’n minste een uitleg geplaatst worden hoe ik het op discord kan vinden. Ik heb discord voor geen enkele game tot nu toe hoeven te gebruiken.
De opdrachten kun je hier vinden:

en ook hier:
https://tinyurl.com/2s34svtj
 
De opdrachten kun je hier vinden:

en ook hier:
https://tinyurl.com/2s34svtj
dankje wunjo
 
Helaas geen info hier op Forum dan,heel erg spijtig,Discord gaat het niet worden voor mij.Ik vraag me af waar Inno hier mee bezig is?Dit spel laten doodbloeden?Erg jammer zoals het nu allemaal gaat,ik overweeg sterk om te stoppen met dit spel:-((((
 
Privacy serieus nemen heeft geen zin? Dan zal klimaatverandering ook wel onzin zijn en valt er aan het milieu niks meer te doen? Om over het geweld in onze samenleving maar helemaal te zwijgen? Kop in het zand en niks aan doen, want het is toch al zo... klinkt als een prima instelling!
 

Aeva

Chef
Privacy serieus nemen heeft geen zin? Dan zal klimaatverandering ook wel onzin zijn en valt er aan het milieu niks meer te doen? Om over het geweld in onze samenleving maar helemaal te zwijgen? Kop in het zand en niks aan doen, want het is toch al zo... klinkt als een prima instelling!
Privacy wordt zwaar overschat en het is een illusie dat je die in 'onze' moderne wereld überhaupt nog hebt.
Denk maar eens aan alle op naam bezorgde (spam) brieven en mailberichten om mee te beginnen.
 
Denk maar eens aan alle op naam bezorgde (spam) brieven en mailberichten om mee te beginnen.
Door mijn privacy - al vanaf het moment dat ik een eigen telefoonnummer en (email)adres heb en computers gebruik - te beschermen, krijg ik dat soort vervelende post en/of berichten vrijwel nooit... het vergt wat moeite, maar is wel degelijk te doen!
 
Privacy wordt zwaar overschat en het is een illusie
Ik denk dat je vooral voor jezelf spreekt.. verder schreef je op 11 september (in dit topic!) nog dat je Discord haatte en dat het wellicht reden zou zijn om te stoppen, nu verdedig je het gebruik ervan.. blijkbaar ben je nogal van mening veranderd?!
 
Bovenaan