• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: aanbiedingen van diamanten

DeletedUser472

Guest
upload_2016-5-9_7-40-40.png
 

DeletedUser7

Guest
Van die aanbieding weet ik dat 't niets met vakantie/afwezigheid te maken heeft. Die heb ik zelf ook eens gehad en toen ben ik niet weg geweest. Dus dat is gewoon toeval.
 

DeletedUser472

Guest
maar hoe kan het dat bij iedereen hier effe afwezig was en waarom heb ik al 2 keer gehad en andere soms 0 ik zelf zal niet klagen dat ik 2 keer heb gehad maar vind het niet kunnen dat andere 0 keer hebben gehad
 

DeletedUser889

Guest
Ik had een week niet ingelogd op mijn tweede account en kreeg 200 dia's cadeau. Dat was vorige week nog. Dat heb ik nog nooit op mijn hoofdaccount gehad. Het enige verschil is dat ik met mijn hoofdaccount vroeg dia's gekocht heb om mijn arbeidershut te upgraden en met mijn tweede account heb ik geen dia's gekocht. Hoeft dus blijkbaar ook niet want als je lang genoeg wacht, krijg je ze gratis!
 

DeletedUser472

Guest
op mijn account had ik ook dias gekocht maar heb toch 700 gratis gekregen
 

DeletedUser889

Guest
Ok! Dan weet ik ook niet waarom de een het wel krijgt en de ander niet. En waarom er ook een verschil in het aantal zit. Ik snap er niks meer van in ieder geval.
 

DeletedUser

Guest
Op mijn 1e account heb ik die "aanbieding" ook, daar heb ik echter echt geen KP's meer nodig. :p Op mijn 2e account, welke nog maar in hoofdstuk 3 zit en dus de KP's zou kunnen gebruiken krijg ik deze aanbieding niet. Net als de vorige keer geven ze dus een "aanbieding" aan spelers die het waarschijnlijk niet nodig hebben. :(
 

DeletedUser239

Guest
Ik kreeg de aanbieding zowel in NL waar ik vergevorderd ben als in US en FR waar ik veel minder ver sta. maar ben er nergens op ingegaan, weet dus ook niet wat het aanbod eigenlijk was
 

DeletedUser472

Guest
was een aanbod waar je diamanten kon kopen en kp extra krijgt alleen die van 80 euro is fijn 150 kp maar momenteel hoef ik geen 80 euro te besteden aan 150 kp en 14000 dias heb niet zoveel dias nodig
 

DeletedUser472

Guest
ssssst crazy je mag de rest toch niet vertellen dat ik de beste hacker van de wereld ben :p
o sorry dan daar voor denk ik
je weet het he ben ook wel een duveltje :D
 

DeletedUser1341

Guest
iemand uit mijn broederschap kreeg vandaag zomaar 150 kennispunten cadeau, zonder deze zegmaar te krijgen bij het kopen van diamanten...

We liepen gelijk op in de onderzoeksboom, maar nu loopt hij natuurlijk op kop in een keer. <-- dat is niet erg, maar zelf zou ik ze ook wel kunnen gebruiken.
 

DeletedUser889

Guest
Bij mij zijn er zomaar 50 dia's bijgeschreven. Geen idee waar die vandaan komen. Dit was niet gisteren maar een paar dagen geleden. Een andere speler uit mijn BS had diezelfde dag ook zomaar 50 dia's gekregen.
 

DeletedUser572

Guest
Bij mij zijn er zomaar 50 dia's bijgeschreven. Geen idee waar die vandaan komen. Dit was niet gisteren maar een paar dagen geleden. Een andere speler uit mijn BS had diezelfde dag ook zomaar 50 dia's gekregen.
Dat kan uit zo'n burenhulp kistje komen. Iemand in mijn broederschap had dat ook maar wist waar het vandaan kwam. Erg goede toevoeging maar zal wel rare zijn.
 

DeletedUser472

Guest
serieus en ik dacht dat spreuken het best was zou iemand is een screenshot kunnen maken
 

DeletedUser7

Guest
Diamanten komen niet uit burenhulp kistjes. Voor zover ik weet komen daar alleen KP, Spreuken en relieken uit.
Die diamanten zullen een klein cadeautje zijn geweest van de devs. Een tijd geleden waren er ook mensen die 700 diamanten gratis kregen.
 
Bovenaan