• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: aanbiedingen van diamanten

DeletedUser1086

Guest
begin gewoon wat gefrustreerd te raken , that's all.. ik heb geprobeerd constructief te zijn hier op het forum, en dan krijg ik ik nooit eens feedback terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1086

Guest
bij mij zelf was het 24 uur beetje raar

maar vind onnodig om elke keer zon topic te maken die aanbiedingen dus ze gewoon om wat geld in het laadje te krijgen ik zou zeggen wees blij dat we 1 keer per week ofzo zon aanbieding krijgen heb liever dat dan allemaal reclame van andere bedrijven in het spel.
het is toch vreemd dat sommigen die maar 3 uren krijgen en anderen 24 uur... zou bijgevolg ook een bug kunnen zijn
 

DeletedUser3

Guest
begin gewoon wat gefrustreerd te raken , that's all.. ik heb geprobeerd constructief te zijn hier op het forum, en dan krijg ik ik nooit eens feedback terug

Dat je geen feedback krijgt, wil niet zeggen dat we het niet lezen. Ik geef zeer regelmatig een overzicht door van de feedback (positief en negatief) aan de ontwikkelaars.
 

DeletedUser472

Guest
helaas kunnen we nooit echt zien of wat moderators door geven we moeten er maar van uit gaan dat ze het doorgeven maar het is vaak genoeg geweest dat iets slecht was en ook is aangepast dankzij natuurlijk onze lieve moderators die alles door geven

------------------
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
upload_2017-4-7_16-10-13.png


nou ze hebben eindelijk iets gedaan aan die dia uitbreidingen het is van 80 euro naar 72 euro gegaan jee
nee wat is dit voor aanbieding 10 procent korting dit zouden ze op zen minst permanent moeten doen want geld dit dan voor maar 1 uitbreiding of voor meer vind fijn dat ze er iets aan proberen te veranderen maar dit is toch wel gekkenwerk
 

DeletedUser224

Guest
Sluit ik me bij aan. Heb al langere tijd geen stuiver aan dit spel uitgegeven, en Inno maakt met zulke aanbiedingen mij echt niet op andere gedachten. Ga zo door Inno !!!
 

DeletedUser222

Guest
Het geeft wel aan dat er niets gekocht wordt. Inno probeert ons te verleiden om toch iets te kopen.
Hopelijk leidt onze boycot tot permanente verlagingen en dan meer dan deze schamele 10%.
 

DeletedUser224

Guest
Zouden ze meer winst willen maken? Dan zullen de prijzen gewoonweg drastisch omlaag moeten. Het is nu van den zotte. En we zijn niet allemaal even rijk/arm.
Ook voor 1000 diamanten, koop ik geen uitbreiding. Vind 250 voor een uitbreiding meer dan genoeg. Al geef ik er geen stuiver aan uit, hahaha
 

DeletedUser7

Guest
Diamant uitbreidingen zijn inderdaad (te) duur. Maar de devs hebben eerder al de reden daarvoor gegeven (het was te makkelijk om je stad uit te breiden). Wellicht dat ze toch tot inkeer komen als ze zien dat zelfs met een korting geen uitbreidingen worden gekocht. We zullen zien.
250 dias voor een uitbreiding is overigens naar mijn mening ook weer iets te goedkoop.
 

DeletedUser243

Guest
Precies wat ik dacht! Helemaal mee eens! Als je dan wat doet doe het dan ook zo dat mensen in de verleiding komen het te kopen..
Ze zijn al veel te lang belachelijk duur, blijkbaar is dat te merken en dan komen ze met 10% korting aanzetten ... zucht.
 

DeletedUser7

Guest
@Fraggie Ik zit meer te kijken vanuit het oogpunt van de devs en eventuele spelbalans. Wat betreft inkomsten kun je toch nooit iedereen tevreden stellen.
 

DeletedUser472

Guest
ik geef toe 250 is wel heel weinig en snap dat dat ook nooit zal komen ik zelf zal gewoon liefst de oude prijzen willen zien die waren prima(goedkoper mag altijd maar met die ben ik tevreden)
 

DeletedUser1789

Guest
Ik geloof er niets van dat die 10% korting nu aangeboden wordt, omdat ze inkomsten missen uit aankopen van grond. Het is gewoon goed getimed, omdat er 1. een nieuw hoofdstuk is en 2. een event met grote cultuurobjecten loopt. Er zijn tenslotte regelmatig aanbiedingen om je te direct of indirect te verleiden tot het aankopen van dia's. En verder willen mensen graag sneller. Hoe handig is het dan niet als Inno net als je vastloopt met een korting op de grondprijs komt?
Ik vind het huidige systeem wel oke, geloof ik. Het voorkomt dat sommige mensen tot in het oneindige grond aan kunnen kopen. Dat is toch niet bevorderlijk voor het spel? Of je moet echt bereid zijn om in mijn ogen idiote bedragen ervoor neer te leggen. En daar vaart Inno weer wel bij en bijgevolg de spelers.
En even in mijn eigen straatje...;) als het nou ietsje langzamer zou stijgen in prijs (trapje 250/500/750/1000), dan had ik misschien nog wel een stukje grond aangekocht. Maar ik vind het met 900/1000 dias eigenlijk al te duur.
 

DeletedUser472

Guest
heb je weer de aanbieding gekregen ben ik de enige of hebben meer mensen gekregen
 

DeletedUser2349

Guest
Al een poosje hoor ik af en toe spelers die nog nooit een aanbieding in-game hebben gehad om diamanten te kopen waarbij ze ook nog een percentage extra diamanten krijgen. Aan de andere kant een aantal spelers die regelmatig van dit soort aanbiedingen krijgen. Even voor de duidelijkheid: ik bedoel niet de aanbiedingen die hoogstwaarschijnlijk iedereen krijgt voor extra sleutels (winter-event), extra troepen en/of extra kennispunten. Ik bedoel aanbiedingen waarbij men +20% (en meer) aan diamanten krijgt. Vaak loopt het percentage op zolang je de lage aantallen negeert, tot uiteindelijk +100%.

Ikzelf zit met twee accounts in beide categorieën, wat dan ook de aanleiding was om hierbij een frons te krijgen. :confused: Waarom wel bij het ene account en niet bij de andere. Vervolgens ben ik 'n klein onderzoekje gestart en tot dusverre is de conclusie dat je die aanbiedingen alleen krijgt als je een "object" hebt aangeschaft met diamanten. Met object bedoel ik hierbij: magische woningen, -werkplaatsen en cultuur-objecten. Er was nog even sprake van het idee dat je dat soort aanbiedingen krijgt als je "wel eens" diamanten had gekocht. Dit kon ikzelf ontkennen; ik had namelijk een keer wat diamanten gekocht om de arbeidershut uit te breiden. Maar dit "triggert" dus niet die extra aanbiedingen.

Uiteraard is het e.e.a. gebaseerd op eigen ervaringen en een mini-onderzoekje. Graag hoor ik van anderen hun ervaringen die dit kunnen bevestigen en/of ontkennen. Het zou helemaal mooi zijn als een moderator en/of community manager dit kan bevestigen of ontkennen. En als mijn conclusie inderdaad blijkt te kloppen kan deze informatie heel nuttig zijn voor andere spelers. :D
 

DeletedUser2114

Guest
@Elune , uitbreidingen kopen met je gekochte dia's triggert ook zijn we net achter gekomen :)
 
Bovenaan